Rød prikk på øyet?

ToSmå2010

Forumet er livet
To ganger nå så har jeg sett at lillegutt har en rød liten prikk på øyet.. Ikke på det hvite i øyet, men på fargen..

De gangene jeg har sett det så har det vært når vi har vært ute i dagslys.. Noen som vet hva det kan være?? Blir litt bekymra

Ingen som vet? emoticon

Det er det rareste ;P Har aldri sett det og aldri hørt om det... Har sønnen din klaget over smerter, eller at han ser dårligere eller noe slikt???

Lykkelig jente 88 skrev:
Det er det rareste ;P Har aldri sett det og aldri hørt om det... Har sønnen din klaget over smerter, eller at han ser dårligere eller noe slikt???

Han er bare 1 år så han sier ikke så mye.. :p
Men jeg har ikke inntrykk av at han ser dårlig.. Ikke har jeg merka noe på han som skal tilsi at han har vondt heller.. Men jeg ser det bare ute i dagslys.. Hvis jeg går inn så ser jeg den ikke Men pappaen hans så den også, så jeg vet at jeg ikke bare innbiler meg det..

Hmm... Nei jeg aner ikke hva i alle dager det kan være... Men høres nå ganske fredlig t da. Så er nok sikkert ingenting g bekymre seg over... Men du kan jo ta en tlf tl helsestasjonen eller noe for sikkerthets skyld da. Så kan du også slappe mer av :)

Masse lykke til ihvertfall :)

da befinner den seg jo ikke i synsfeltet, så er sikkert ikke noe som forstyrrer synet. men kan jo være ok at en øyelege ser på det, så jeg hadde bedt fastlegen skrive rekvisisjon!
her har mini en hvit prikk nesten sentrert i pupillen. den er godt synlig, og hverken øyelegen eller noen på syklehuset har sett det før, så de bare antar ting og tang. ekkelt når det er ting med øyne altså!

Det trenger ikke å være noe skummelt, men få det sjekket...
Normalt sett skal man ikke ha røde prikker i øyet, det er grunn nok til å sjekke det :)

Jeg har ringt å bestilt legetime, så skal til legen på mandag..
Men nå ser jeg den ikke.. Ser den kun når vi er ute i ordentlig dagslys..

Back
Topp