Rød på ruppen av penis

Mamma til 4

Elsker forumet
Min lille på 8 mnd har blitt fryktelig rød ytterst på penis, virker ikke som han er plaget av det.
Han har avf flere ganger om dagen, noe løs i magen.
Er det vanlumig at de kan bli litt røde? Har bare jenter fra før av så er litt usikker...

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Ja. Repareres på samme måte som sår rumpe; skifte bleie ofte, lufte så mye som mulig, kanskje bepanthensalve (men jeg ville ikke brukt dethelt på tuppen). Min blir lett sår på undersiden.. Pappaen hans insisterer på at luren bør roteres litt ved hvert bleieskift, så den ikke blir leggende og gnisse i samme posisjon hele tiden. Alt man lærer når man får en sønn :D
 
Ja. Repareres på samme måte som sår rumpe; skifte bleie ofte, lufte så mye som mulig, kanskje bepanthensalve (men jeg ville ikke brukt dethelt på tuppen). Min blir lett sår på undersiden.. Pappaen hans insisterer på at luren bør roteres litt ved hvert bleieskift, så den ikke blir leggende og gnisse i samme posisjon hele tiden. Alt man lærer når man får en sønn :D
Men du drar ikke tilbake forhuden ?


Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Men du drar ikke tilbake forhuden ?


Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Neineinei, selvrensende system, heldigvis :) Bading og lufting er alt som skal til. Har tørket mange små dammer på badegulvet, jeg. Lar han sitte der og leke en stund etter bading, det er varme i gulvet så han slipper å fryse under rumpeluftinga.
 
Back
Topp