Rød og sår

Mari87

Elsker forumet
I dag når vi stod opp var N veldig rød og sår i kinna sine. Ser veldig vondt ut men han virker ikke plaget med det. Er det sikkel som gjør det ? han sikler noe enormt mye! Smører med a-krem,men noen som har noe forslag til annen krem som kanskje er bedre for sånt? 

Benjamin er veldig rød under munn pga han sikler så mye og sitter med henda i munn hele tiden, er jo ikke så lett å smøre siden det blir jo borte med en gang pga sikkel og henda hans [&:] Bruker også a-krem

Luna er sånn om dagen hun også, smører med Aderma krem og funker litt, men syns liksom det komme tilbake igjen jeg da. Spurte hs og hun mente det bare var å smøre med aderma kremen og at det ikke var noe å tenke på.

Nei det er liksom ikke så greit å smøre for han sikler det jo bare bort igjen[&:] Han blir jo varm der også så er nok litt sårt,men lille bolla mi klager jo aldri så da:p hadde det vært veldig vondt hadde han vel sagt ifra skulle man tro!

ORIGINAL: *Høna*

Benjamin er veldig rød under munn pga han sikler så mye og sitter med henda i munn hele tiden, er jo ikke så lett å smøre siden det blir jo borte med en gang pga sikkel og henda hans [&:] Bruker også a-krem

Samme greia her, i dag har ho vært veldig rød. Også på noen av fingrene når ho suger så fælt på di..

ORIGINAL: **tvilling85**

Samme greia her, i dag har ho vært veldig rød. Også på noen av fingrene når ho suger så fælt på di..

Samme her, er rød/eksemlignende på noen av fingrene, i kinna og på haka [8|] Alt er jo bløtt av den siklinga.... [8|]

Igjen så har jeg tydd til Avent nipple cream både på hendene til vesla og hake/kinn. Hvorfor? Jo fordi det er salve og ikke krem - og siden man kan bruke den på brystene uten å måtte vaske de før amming er jeg sikker på at det ikke gjør noe om hun får den i seg.

Salve konsistensen gjør at den er noe vannavstøtende - og da blir ikke huden påvirket. Samtidig så hjelper jo denne salven å hele sprukne og tørre brystvorter, så jeg tenkte den funker sikkert på annen hud også. OG JA det gjør den. Anbefaler alle som har en tube liggende å prøve[:)]

ORIGINAL: gullemitt09

ORIGINAL: **tvilling85**

Samme her, er rød/eksemlignende på noen av fingrene, i kinna og på haka [8|] Alt er jo bløtt av den siklinga.... [8|]

samme her :P

VI bruker den nipple kremen på kvelden, for da kliner hun ikke så fælt med smokken og hendene siden hun sover.
Og på dagen bruker vi libero sin krem for ekstra tørr hud :)

Vi bruker Mildison (hydrokortison, men mild) + rød Apobase [;)]

Back
Topp