Rød eller Gul?

Strekkoden!

Glad i forumet
Ja nå er jeg nysgjerrig altså. ÅRETS spørsmål [8D]

Er det forskjell på RØD taco og GUL taco? Altså, old del paso og tex mex eller hva de nå heter [8D]

Isåfall, hva er forskjellen?[:)]

Spiser begge jeg, og merker ikke store forskjellen.
Eneste er skjellene på den røde ( santa maria) er hardere og bedre [:)]

Vet ikke om jeg skjønte spm helt... Mener du krydderposen? Jeg spiser kun den gule, rett og slett fordi jeg ikke liker smaken på de andre.

spiste old el paso før, men fikk helt avsmak da jeg gikk gravid. Han er snart 9 måneder og jeg har enda ikke klart å få i meg taco[&:]

ORIGINAL: UneMi

Vet ikke om jeg skjønte spm helt... Mener du krydderposen? Jeg spiser kun den gule, rett og slett fordi jeg ikke liker smaken på de andre.

Å? [8D] Tenkte på generelle ting, som krydder, lefser o.l..

Jeg syns ikke de smaker det samme. Den gule har også alt for tynne og sprø skjell, så de bare knuser i småbiter når man spiser. 

Her spises kun den røde - santa maria. Tubs, wraps, saus og krydder.
Hæler ikke andre merker. smaker rart!! Og ja, jeg er kresen[:D]

Synes tortillaen fra Old El Paso kan smake litt surt? (kanskje vi bare har vært uheldig med en pakke? Men vi bruker Santa Maria når vi har taco.

ORIGINAL: Imogene

Synes igrunnen ikke det er rare forskjellen, jeg - så jeg spiser begge.

spiser ikke taco overhodet og om jeg må er det ikke aktuellt med ferdige krydderposer hehehe.

ORIGINAL: turtles

Her spises kun den røde - santa maria. Tubs, wraps, saus og krydder.
Hæler ikke andre merker. smaker rart!! Og ja, jeg er kresen[:D]

ORIGINAL: Strekkoden!

ORIGINAL: UneMi

Å? [8D] Tenkte på generelle ting, som krydder, lefser o.l..

Ahaaa, litt treig i dag[8D] Da skal jeg forandre på svaret:)

Utenom kryddermixen, går alt greit. Syns ikke så veldig mye om landlord sine. Mne, helt greit hvis det er det som blir servert. Bruker somregel old del paso, har også brukt noen av poco ett eller anna.

Vi bruker First Price

Men spiser stort sett alt.

santa maria sin er best, syns ej å sambo. men vi bruker for det meste first price, siden vi ikke syns det er store forskjellen på de.

Spiser bare den røde, syns den gule er ekkel. Smaker mye mindre av den, mildere. ÆSJ[8D]

ORIGINAL: Imogene

Synes igrunnen ikke det er rare forskjellen, jeg - så jeg spiser begge.

Back
Topp