KoseMammaen
Gift med forumet
I gårkveld hadde eg og samboer en RÆVVA kveld... [&:]
Vi har oppdaga FUKT i kjelleren her vi bor, så det er MUGG/SOPP på mange av eiendelene våres[:@]
Ble heeeelt satt ut, og såg for meg flerfoldige 1000 i utgifter...
I fjor fant eg endelig vintersko/støvletter, som eg har leita etter i 2-3år. Eg betalte over 1000kr for de på tilbud (Roots). De skal være brune, men var GRØNNE[:'(] Så disse skoene kan eg ikke bruke mer.. Eg som endelig hadde funnet favorittskoene mine... [&:]
Ellers er det mange verdier som har gått tapt, som f,eks..
- 4 helt nye fjellsko (ca.7000kr)
- 4 vinterskopar til barna
- Maaange andre skopar
- Jakker (vinter, softshell, regnklær)
- Gardiner, sengtøy, dyner, puter
- Kofferter
- Fjellræven sekker, Bergans sekker
- Uerstattelige strikkagensere o.l
+++++
I tillegg ligger nye soveposer og det står 2 vogner der nede, som eg enda ikke har tørt å sett på... [&:]
Samboer har snakka med forsikringsselskapet i dag, så vi får igjen for ALT heldigvis[:)] [:)] [:)] Eg er såååå GLAD[:D] [:D] [:D] Men vi har MYE arbeid fremfor oss...
Vi har oppdaga FUKT i kjelleren her vi bor, så det er MUGG/SOPP på mange av eiendelene våres[:@]
Ble heeeelt satt ut, og såg for meg flerfoldige 1000 i utgifter...
I fjor fant eg endelig vintersko/støvletter, som eg har leita etter i 2-3år. Eg betalte over 1000kr for de på tilbud (Roots). De skal være brune, men var GRØNNE[:'(] Så disse skoene kan eg ikke bruke mer.. Eg som endelig hadde funnet favorittskoene mine... [&:]
Ellers er det mange verdier som har gått tapt, som f,eks..
- 4 helt nye fjellsko (ca.7000kr)
- 4 vinterskopar til barna
- Maaange andre skopar
- Jakker (vinter, softshell, regnklær)
- Gardiner, sengtøy, dyner, puter
- Kofferter
- Fjellræven sekker, Bergans sekker
- Uerstattelige strikkagensere o.l
+++++
I tillegg ligger nye soveposer og det står 2 vogner der nede, som eg enda ikke har tørt å sett på... [&:]
Samboer har snakka med forsikringsselskapet i dag, så vi får igjen for ALT heldigvis[:)] [:)] [:)] Eg er såååå GLAD[:D] [:D] [:D] Men vi har MYE arbeid fremfor oss...