Råmelk

Babykrølle

Andre møte med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Siste par dagene har selve brystene vært så mye vondere enn tidligere. Og føles så tunge. Allerede gått opp en størrelse.

Men! I går prøvde jeg for moro skyld å klemme på ene brystet. Jaggu kom det ikke noen dråper med klar væske og deretter mindre og mindre klar.

Har fått melk i svangerskapet tidligere men ikke SÅ tidlig. 13+6 i dag.

Flere?

Jeg ammer fortsatt ettåringen, så melk er det - men det er jo en helt annen sak. Så artig at produksjonen starter opp så tidlig! Husker jeg testet i ny og ne da jeg gikk gravid sist, da fikk jeg ikke ut første dråpen før godt forbi uke 30!

Fikk ut tre dråpa råmelk i veke 7 (over 1,5 år sia forrige ammeslutt). Blei heilt satt ut, men det er jo eit godt tegn da :)

Hadde mye lekkasje gjennom store deler av graviditeten med førstemann, ammet første halvdel av graviditeten med andre. Håper det er lenge til råmelk med dette bøllefrøet

Jeg er 16 uker imorgen. Har ikke tenkt på å prøve, men da jeg leste denne tråden måtte jeg jo se om det kom noe.. og jo jammen kom det både klar væske og mindre og mindre klar væske, akkurat slik som du beskriver Babykrølle. Så her har nok råmelk kommet ja.

Det er jo et veldig godt tegn, men også irriterende når man må gå i så mange uker og blant annet våkne med tørkede flekker på sengetøyet:p

Jeg har pittelitt, såvidt :) :Heartred Synes egentlig det er veldig spennende og kult. Barn nr 2 her. Sist gang fikk jeg det en gang i tredje trimester. Denne gangen er jeg 15 uker!

Oi så interessant! Dette viste jeg heller ikke. Jeg fikk råmelk dagen etter jeg fullførte abort etter MA, og ble veldig overrasket. Dette var vel også uke 13+, men da var jo ikke gravid lenger. Brystene er blitt mye større nå så prøvde å klemme litt, men det kom ingenting :hilarious:

Back
Topp