Råmelk

Vimsla

Andre møte med forumet
Hei!
I går oppdaget jeg at råmelken allerede har kommet. Er 18+0. Har merket at jeg har vært litt våt ved puppene de siste dagene så mulig den har vært her en ukes tid allerede. Jeg er førstegangs fødende og syntes dette virker så tidlig
Er det noen flere som har fått råmelken allerede?
 
Hei!
I går oppdaget jeg at råmelken allerede har kommet. Er 18+0. Har merket at jeg har vært litt våt ved puppene de siste dagene så mulig den har vært her en ukes tid allerede. Jeg er førstegangs fødende og syntes dette virker så tidlig
Er det noen flere som har fått råmelken allerede?

Sniker! Begynte 21+1(20+2 OUL) her og jeg er også førstegangs:) varierer litt nå med dager hvor jeg bare finner litt ‘tørket’ på niplene, til dager hvor jeg ser det har lekket på laken eller i bh. Noen ganger ser jeg de glinser og er ‘våte’ på en måte:hilarious:
 
Har merket en stund at det er gule flak av råmelk på niplene, hadde det sist også, men ikke så tidlig. Er 19+2 nå. Skal sies at det er bare et par måneder siden jeg sluttet å amme da.
Er ganske sikker på at det meste er normalt og mener å ha lest at det ikke er uvanlig å skje i 1. trimester allerede. Men jeg ville tatt det opp på neste svangerskapskontroll for å være sikker :)
 
Noen får råmelk omtrent rett etter positiv test, og andre som meg selv får aldri råmelk i svangerskapet i det hele tatt ;) og fortvil ikke om du aldri får råmelk heller, jeg har fullammet begge mine til 6 mnd så trenger ikke ha noe å si for produksjonen
 
Har ikke merket noe til at det blir vått,men har litt tørket råmelk på brystvorte e innimellom:)
 
Godt å høre at jeg ikke er alene! Hos meg renner det om jeg klemmer på puppene og kan være litt våt på niplene innimellom :) følte det var tidlig men nå har jeg kommet frem til at det er et godt tegn på at kroppen fungerer. Hva man bekymrer seg for som førstegangs :nailbiting:
 
Ja, oppdaget dette i dag :hilarious: er førstegangs og 17+4.. Måtte Google om det var normalt, haha
 
Back
Topp