Råmelk

Huntress

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Snøkrystallene2021❄️
Her kommer det utvilsomt ut råmelk allerede:shy: Synes det var litt tidlig:hilarious: Flere som har det?

Hvor langt er du på vei? Tror det er ganske vanlig allerede nå i 2. trimester.

Hvor langt er du på vei? Tror det er ganske vanlig allerede nå i 2. trimester.
Er 13+4 :) Fant litt på nettet om at noen kan få det tidlig, så jeg havna nok i den kategorien :-)

Er 13+4 :) Fant litt på nettet om at noen kan få det tidlig, så jeg havna nok i den kategorien :-)

Det er kanskje litt tidlig med råmelk, men kan jo være sekret. Så lenge det ikke lukter vondt eller du har vondt er det ingenting å bekymre seg for. Kroppen gjør seg klar til oktober. [emoji173]️

Det er kanskje litt tidlig med råmelk, men kan jo være sekret. Så lenge det ikke lukter vondt eller du har vondt er det ingenting å bekymre seg for. Kroppen gjør seg klar til oktober. [emoji173]️
Det er akkurat slik som råmelk blir beskrevet:rolleyes: Men fint det at kroppen forbereder seg :)

Ikke enda [emoji4] husker jeg fikk det tidlig med første, men husker ikke hvor mange uker jeg var på vei. Men mener det var i 2 trimester

Har råmelk om jeg kniper litt på knoppene ja. Men har jo nettopp slutta å amme (februar/mars), kanskje det har noe å si...

Har råmelk om jeg kniper litt på knoppene ja. Men har jo nettopp slutta å amme (februar/mars), kanskje det har noe å si...
Ikke godt å si :-) Godt kroppen forbereder seg :rolleyes:

Back
Topp