Råmelk?

Snorkfrøkna_90

Elsker forumet
Himmelbarn
Mailykke 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
I det siste har jeg begynt å få litt blank væske som kommer fra brystvortene. Er dette begynnelsen på råmelk? Har hørt at den ofte er blank først, før den senere i svangerskapet/etter fødsel blir mer gulaktig.

Ja, det er råmelk. Leste på appen i dag (15+0) at om jeg skulle oppdage blank væske fra brystvortene nå fremover så er ikke det uvanlig, og at det kalles råmelk[emoji4]

Ja, det er råmelk. Leste på appen i dag (15+0) at om jeg skulle oppdage blank væske fra brystvortene nå fremover så er ikke det uvanlig, og at det kalles råmelk[emoji4]
Ja, det var det jeg tenkte at det kunne være :)

Det er supermelken xsmile9 tross i at den kan være litt plagsom da! I første svangerskap måtte jeg sove med ammeinnlegg fra uke 16, for melken rant om natten! Viktig å holde brystene varme for å unngå brystbetennelse :angelic:

Jaggu godt vi har godt med klær på om dagene så ikke man plutselig står der med våte flekker!!!

Ganske nøyaktig 15 uker og mannen fikk en deilig overraskelse på morningen da han skulle "kose med puppene"[emoji23] En liten skvett bløtt gitt!

Hvilken app bruker du?

Jeg fikk for første gang i dag, væske fra puppene. Men denne er ganske hvit?!?! Blir da litt bekymret da alle andre skriver om blank væske...

Back
Topp