Råmelk??

illa23

Andre møte med forumet
Heihei!
Noen andre her som opplever å allerede ha relativt mye råmelk??
Er 23+0 i dag, og den siste uken har jeg opplevd at brystene i økende grad produserer råmelk. Bh'ene har en konstant fuktig flekk, så må gå til innkjøp av ammeinnlegg dersom det fortsetter sånn. På det ene brystet føler jeg det mer eller mindre drypper konstant :bored:
Ingen fortalte meg noe om dette før jeg ble gravid, så lurer veldig på om dette er vanlig, eller om det er noe rart med meg? :facepalm:

Har følt meg fuktig på brystvortene i et par mnd, men ikke såpass at jeg lekker gjennom klærne eller at det vises på bh. Har følt meg litt såe på brystvortene så pleier av og til å klemme ut litt melk når jeg legger meg, som jeg bare gnir på brystvortene og så lar tørke. Gjorde det da jeg ammet, funker bra :)

Hatt stivnet melk noen ganger men aldri så mye om gangen

Er vel like normalt å ha melk nå som lekker, som å ikke ha det :) er jo bare et steg i riktig retning om man ønsker å amme. Ammeinnlegg kan jo være praktisk om man blir våt i bhen ;) ull innlegg er veldig behagelig å gå med. Eller bare bomull. Så kan de vaskes. Jeg syns engangs var litt irriterende å ble fort klamme.

Fikk det i uke26-27 med første. Sluttet å amme i januar i år og melken forsvant aldri, sa har hatt hele dette svangerskapet :)

Har bare om jeg klemmer det ut, men det er blankt da så vet ikke om det er råmelk? :P

Tusen takk for alle svar :happy: konkluderer med at det er like vanlig som å ikke ha det jeg da!

Har ikke sett noe vått, men derimot litt stivnet? Litt sånn gulaktig. Vet ikke hva det er. Pillet det forsiktig bort hehe..

Back
Topp