Råmelk

babyliten

Forelsket i forumet
Hvor tidlig er det normalt å få den egentlig? Jeg har våknet to dager på rad av at jeg er skikkelig våt på begge brystene og på sengklærne (ja, ligger uten bh). Jeg er 26+6 i dag.

Jeg har lekket som en sil i noen uker allerede jeg! Mest fra den ene, men nå har den andre begynt også... :p (uke 27+6) Begynte kanskje i uke 24.

Oi! Har ingenting enda jeg, er 26+1.

26+5 og det har piplet i flere uker:p i forrige svangerskap merket jeg ikke noe til melka før amminga var i gang.

Er 24+4. Renner ikke råmelk, men tyter ut så fort brystet blir befølt. Skal ikke mer til enn et strøk med lillefingeren :p

Husker ikke når jeg fikk dette med nr 1 da hele svangerskapet er fortrengt, men tror nesten ikke det var noe før etter fødsel :p men glad jeg ikke er alene allefall. Blir det noe mer tror jeg nok at jeg må ty til innlegg.

Hadde litt de første ukene helt i starten. Stoppet opp. Nå har jeg ikke merket noe foreløpig utenom litt ømme bryst i perioder. Er 27+5

Ingenting her 26+0

Jeg har hatt det siden uke 15, og er avhengig av ammeinnlegg:D er nå 24 uker på vei. Snakket med jordmor om det i dag, er ikke så vanlig for førstegangsfødene, men ikke unormalt:)

Jeg er førstegangs og har to ganger voknet opp av at toppen min vært bløt.... Første gang i uke 24 og nå seinest forrige uke, 26

Kjenner av og til en "kløe" på venstre brystvorte. Oppdager da at det er litt vått rundt åpningen. Klarer av og til å presse ut noen dråper, men jeg lekker ikke :) har ikke merket noe på høyre side

Her lekker det konstant. Har måtte ta i bruk ammeinnlegg og ligger på håndduk om natta, da det er verst når jeg ligger på siden.. Irriterende

Back
Topp