Råmelk?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Fler som har fått "melk"? Begynte her for 2 uker siden, og nå kommer det bare jeg trykker på puppen!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Huff har hatt det lenge, mest på venstresida :s spesielt på natta når jeg ligger på siden kommer det masse ut :p æsje!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huff har hatt det lenge, mest på venstresida :s spesielt på natta når jeg ligger på siden kommer det masse ut :p æsje!

Her å, størkna rundt nippelen om mårran :/ men værste er høyre, mulig fordi jeg fortsatt har piercing i venstre? :) Leste at man ikke skulle presse ut, fordi morkaka kan løsne og fødselen blir satt igang?

Hatt det i flere måneder allerede. Virker som om det har kommet mer nå i det siste, og det blir mer og mer melkaktig. Kommer masse når jeg ligger på siden:-P

Her å, størkna rundt nippelen om mårran :/ men værste er høyre, mulig fordi jeg fortsatt har piercing i venstre? :) Leste at man ikke skulle presse ut, fordi morkaka kan løsne og fødselen blir satt igang?

Akkurat det tar jeg som en klype salt, men jeg klemmer ikke siden jeg nødig vil lure puppen min til å tro at den skal produsere mer xD
Vet ikke hvorvidt piercing har noe å si for det, produksjonen er jo "inni" puppen og du ville vel kanskje merka "spreng" om det ikke kom ut det som ble produsert? :s Aner ikke, jordmor sa bare at jeg fikk smelle inn et ammeinnlegg og ikke stimulere unødig helt enda så jeg slapp så mye gris :p

Hatt det et par måneder nå, og den siste tida har det begynt å renne blant annet når jeg hører vesla gråter eller når jeg ser på babybilder av hu, akkurat som når jeg ammet sist!

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk det i uke 18, og det har bare blitt mer og mer! Får ta det som et godt tegn på at ting virker som de skal :p

Jeg har ikke det enda. Jeg ammet forrige til han var nesten 2 år, så rett før jeg blitt gravid melken stoppa å produseres. Må ha en pause før det starter på igjen :D

Ikke merket noen ting til det. Men får litt talg i nippelen til tider

-Fra appen-

Jepp, her begynte det for en uke siden. Først bare i ene puppen, nå er det i begge. :D

Kjenner det er litt godt egentlig, merker nå at det nærmer seg fødsel :D

Ja, har hatt en stund, men det har kommet mer de siste ukene.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Her begynt d å komme i uke 8 :P har gradvis komt mer å mer :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ingenting her heldigvis, har ikkje prøvd å klemme ut noke heller! Treng ikkje komme før da treng :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, ingenting og føler både puppene og brystvortene er mer "avslappa" enn på lenge, har hatt en del ømhet der.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp