Råmelk??

Noen flere som har fått råmelk? Jeg oppdaget det på fredag og nå "lekker det litt" er det normalt eller er det for tidlig.. var 28 uker på lørdag..

Jeg har fått det og har hatt det i noen uker nå... ble mildt sagt veldig overraska (er førstegangsfødende og i uke 28 nå) Båkna på natta av at dyna var bittelitt våt å utbrøt "eiiiirik, jeg lekker!!!!" Hehe
. Fått oss en latter av den... men tror nok ikke det er noe spesielt siden det har kommet så tidlig.

Jeg lakk masse med nr en fra uke 20 ca. Gikk med ammeinnlegg 24-7. De to andre gangene har jeg ikke hatt noe før fødselen, så er veldig forskjellig. Begge er like normalt:)

Fikk det i uke 18 :) men renner ikke heldigvis. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk det rundt uke 16, også førstegangs :) her lekker det, og er 29 uker til torsdag

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Fikk det da det var vedlig varmt her i Oslo i helgen. jeg gikk rundt på huset å ryddet litt og trodde at jeg bare svettet men så på flekene på kjola mi så tenkt jeg f**** hva som skjed nå. Min tredje svangerskap og har ikke opplevdt dette før. men må bare si at jeg ble så rørt av det :-) men lekker ikke nå mer :-)

Back
Topp