I går kom det ut en veske som var blandin av blank og hvit fra nipplene. Er dette råmelk? Ble helt satt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Det er råmelk. Jeg var SÅ fascinert da det skjedde da jeg var gravid med junior,og måtte bare vise det til mannen
Hans reaksjon var "eh..." stivt smil og et forsøk på å skjule et utrykk noe lignende dette![]()
Haha, samme her. Mannen min sa bare, ja det er helt normalt, men jeg vet han syns det var litt "ekkelt". De er så morsomme til tider.. HahaJepp. Det er råmelk. Jeg var SÅ fascinert da det skjedde da jeg var gravid med junior,og måtte bare vise det til mannen
Hans reaksjon var "eh..." stivt smil og et forsøk på å skjule et utrykk noe lignende dette![]()
HeheheheheheheJepp. Det er råmelk. Jeg var SÅ fascinert da det skjedde da jeg var gravid med junior,og måtte bare vise det til mannen
Har jo da ikke hatt kumelk lenge, men råmelk! Hater virkelig autocorrect!Har hatt kumelk leeenge jeg, tror det kom i uke 19 eller 20, begynte og lure litt da![]()
Har jo da ikke hatt kumelk lenge, men råmelk! Hater virkelig autocorrect!
Jo, går sikkert ann og skru den av, har ikke sjekket det endaHe he. Så for meg at du hadde skikkelig melkesprenge jeg nå
Kan man ikke skru av den autocorrecten? Er mange som sliter med det visst..
he heHar hatt kumelk leeenge jeg, tror det kom i uke 19 eller 20, begynte og lure litt da![]()