Råmelk?

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
I går kom det ut en veske som var blandin av blank og hvit fra nipplene. Er dette råmelk? Ble helt satt ut:)

Jepp. Det er råmelk. Jeg var SÅ fascinert da det skjedde da jeg var gravid med junior,og måtte bare vise det til mannen :p
Hans reaksjon var "eh..." stivt smil og et forsøk på å skjule et utrykk noe lignende dette :confused::eek:

Jepp. Det er råmelk. Jeg var SÅ fascinert da det skjedde da jeg var gravid med junior,og måtte bare vise det til mannen :p
Hans reaksjon var "eh..." stivt smil og et forsøk på å skjule et utrykk noe lignende dette :confused::eek:

hahahaha, jeg åsså visste det til sambo sist, å denne gangen. Han syns det er såååå nasty, for han sier det ligner på sperm :P

Han blir helt rar i blikket hahaha, *priceless*

Haha min sambo liker det heller ikke :p jeg syns det bare er moro og så godt å merke kroppen virkelig forbereder seg :D

Haha, samme her. Mannen min sa bare, ja det er helt normalt, men jeg vet han syns det var litt "ekkelt". De er så morsomme til tider.. Haha :D

Jeg og har råmelk. Og jeg husker når jeg gikk gravid med elsdtemann, og så da at det kom ut råmelk da å. Førstegangsgravid og visste overhode ikke hva dette var. Nesten full panikk ringer jeg føden og spør hva dette kan være....følte meg veldig lur når dem sa at det kun var råmelk. Sambo satt bare å så dumt på meg når jeg ringte. :P

Hehehehehehehe:) Ser bare for meg det ansiktsuttrykket:D Ja det var utrolig fasinerende!

Jeg ble så glad med en gang ,for jeg var ganske sikker på at dette var råmelk, så jeg kom løpende inn i stua mens jeg klemmte på begge nipplene for å vise dette til samboern. Han begynnte å le for jeg må ha sett utrolig teit ut:D Men han virket like fasinert over dette som meg:D

Har hatt kumelk leeenge jeg, tror det kom i uke 19 eller 20, begynte og lure litt da :p

He he. Så for meg at du hadde skikkelig melkesprenge jeg nå :p
Kan man ikke skru av den autocorrecten? Er mange som sliter med det visst..
Jo, går sikkert ann og skru den av, har ikke sjekket det enda :p hatt nettbrettet i 6 mnd nå og enda ikke sjekket :p

Back
Topp