Råmelk?

lykkemedto

Forelsket i forumet
Noen som har begynt å lekke? Jeg har såvidt begynt, begynner snart å sove med sambo sine t-skjorter igjen ;)

Har vært her siden uke 17 eller noe slikt :p må ha t-skjorte på når jeg sover :p

Nej:) heldigvis:) hehe.. Har slippet det de andre gangene og:) melken har kommet for fullt etter fødsel:)

Nope. Kun litt tørka på brystvorta enkelte morgener :P

Har lekt siden uke 19. Igår natt kom det en stooooor flekk i senga! Så nå er drt håndklær i senga. Kjedelig:/

Noen som har begynt å lekke? Jeg har såvidt begynt, begynner snart å sove med sambo sine t-skjorter igjen ;)

Jeg sover med samboeren min sine t-skjorter :P har våkna med flekker en del ganger de siste ukene. (27+2 idag)

Det startet i uke 21, litt mer nå. Utrolig alt som skjer i kroppen disse mnd:)

Lekekr ikke i den forstand, men ser at at det er de, pga jeg får så tørre(hvite) Nipler som det har kommet ut, åsså Når jeg dusjer så kommer det ut, men ikke ellers

Her har det begynt såvidt! =) Kjenner av og til det kommer en dråpe men er ikke mye..

Som førstegangsfødende kan jeg veldig lite.. Kan tro jeg skvatt når jeg plutselig så at t-skjorta hadde små flekker på.. Sjekket det, og jammen meg kom det noe ut.. Begynte selvfølgelig å gråte (slik jeg gjør med det meste) for alt ble plutselig så "virkelig". 12 uker igjen, wohoo!! :)

Jeg fikk det i uke 18 sist, syns det var greit at det tok litt lenger tid denne gangen ;) kjedelig med flekkene :P

Fikk det i uke 17 jeg, var borte i noen dager i forrige uke, men er tilbake for fullt nå og det vises veeldig godt på senga :P Må vel begynne å sove med bh og ammeinnlegg..

Back
Topp