Råmelk

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Fikk litt sjokk her i stad. Det kom knall gul og tykk væske ut av mitt ekstra hull i puppen. For mange år siden så fikk jeg ei venninne til å stikke hull i brystvorten min. Hun valgte da å gjøre dette så percingen ble loddrett. Er mange år siden jeg valgte å ta den ut, men nå er det hullet begynnt å væske råmelk hehe. Så da lurer jeg på om det er flere med " ekstra hull" og om jeg da kommer til å lekke som ei sil fra dette når morsmelken kommer... Jeg lekker ikke fra selve brystvortene.. Hehe litt klient men men :)

Har ingen erfaring med det,men har masse råmelk her og,men det kommer ut riktige hull:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hehe ja kroppen lager nok sånn at det er nok til babyen også når hun kommer :) :)

Har ikke fått noe råmelk. Jeg tok piercing i ene brystvorten i august og tok den ut ca i oktober/november, men mitt hull grodde igjen samme dag. Men jeg har ikke antydning til råmelk i det hele tatt.

Har det samme "problemet" selv, og ja du lekker som en sil...men blir ordentlig ille før melke produksjonen er ordentlig i gang. Anbefaler den og alltid ha innlegg og noe å tørke med.

Har ikke et ekstra hull altså, men jeg begynte og lekke i uke 19 :p Og når melkeproduksjonen kom ordentlig igang sto ofte spruten når jeg tok av bh og ammeinnlegg :p Skjedd mer enn en gang at jeg har spruta førstemann i hele ansiktet fordi ho ikke fant puppen med en gang :p

Hehe. Blir morsomt å se hva som skjer når det begynner hos meg da. Har hatt ekstra hull i ene brystet. Så regner med d vill komme ut melk av det.

Har ikke et ekstra hull altså, men jeg begynte og lekke i uke 19 :p Og når melkeproduksjonen kom ordentlig igang sto ofte spruten når jeg tok av bh og ammeinnlegg :p Skjedd mer enn en gang at jeg har spruta førstemann i hele ansiktet fordi ho ikke fant puppen med en gang :p
Haha måtte le litt høyt her av den :)

Her kommer råmelka ut i fra flere steder på nippeln.. Etter det jeg har forstått er det helt vanlig ;-)

Back
Topp