Råmelk?

Teppemonster

Blir kjent med forumet
Tror jeg fikk råmelk før jeg var 12 uker. Legger seg et (sorry ekkelt, ass) gult lag på brystvortene noen ganger. Og når jeg trener ser jeg at trenings-BH'en har våte flekker... Og i dag leste jeg noe om amming, og da kjente jeg utdrivingsrefleksen slo inn. Kjenner det igjen fra sist.

Er ikke dette veldig tidlig? Er 17 uker i morgen. Noen andre som opplever dette?

Kjedelig å måtte begynne med ammeinnlegg før man er halvveis i svangerskapet engang! :blob6

Har hatt sånne gule skorper jeg også, kom kjempetidlig. Og noen mnd før jeg ble gravid kjente jeg utdrivningsrefleksen slå inn når vi hadde en veldig sulten baby på besøk på jobb selv om det nesten var ett år iden jeg sluttet å amme...

Tar det som ett godt tegn jeg, da er puppene mine klare for nestemann :) er ikke plagsom på meg enda.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Godt å høre det er fler:) Følte meg som en freak of nature! Det er jo over to år siden jeg helt slutta å amme, men kroppen husker godt;)

Åj. Dette har jeg ikke forberedt meg på i det hele tatt... at det kanskje kan komme. BUrde jeg kjøpe ammeinnlegg allerede?

Åj. Dette har jeg ikke forberedt meg på i det hele tatt... at det kanskje kan komme. BUrde jeg kjøpe ammeinnlegg allerede?
Jeg vet ikke, tror det varierer veldig! Men jeg hadde ingenting i det hele tatt før førstemann var født:)

Jeg også har gult/hvitt rare greier som legger seg å 'størkner' i brystvortene :P Betyr vel at det er noe som skjer inni der.. og det er jo fint. Hos meg begynte det fryktelig tidlig.. Men er ikke sånn at bh'r blir våte å slikt enda! Men jeg håper melka kommer FØR fødsel,så slipper man den bekymringen.. Er førstegangs,så kan ikke mye om dette akkurat, men tar det som godt tegn ;) Har allerede kjøpt ull-innlegg,men det er fordi jeg fryyser så fælt for tia :P

Ikke noe her enda, men melka kom nå i tide forrige gang. Jeg hadde så mye melk de første dagene at det var helt vilt. Fikk nesten ikke til å amme. Når jeg lå på siden for å amme ble det så trykk på brystet at det bare rant over i munnen på snuppa :O

Back
Topp