Råmelk og bekkenløsning allerede!

Vestlandsjenta

er nå mamma til to små gull <3
Novemberskattene 2014 <3
Fikk litt av et sjokk når jeg så at melka har kommet. Kom jo ikke før vesla ble født sist gang. Bekkenløsning kjenner jeg også godt, til tross for bare 5+2 uker på vei. Dette må vel være et godt tegn:D flere andregangsfødende som allerede har fått melk? Er det vanlig?
 
Oi, det var tidlig! :p Er førstegangs så har ikke noe erfaring på dette feltet, men jeg håper jeg slipper begge deler noen måneder til :p
 
Det var noen som skrev om melkespreng her om dagen og på det forrige terminforumet mitt var det ei som var førstegangs som fikk melk tidlig
 
Sist jeg var gravid så var bekken smerter en av grunnene til at jeg tok test og ikke stolte på de negative testene.. denne gangen merker jeg ikke noe enda, men det kommer nok:)

♡ desember 2014 ♡
 
Merker bekkenløsningen eg og allerede ;) og melk har eg enda siden eg ammer, så helsesøster mente at den kom ikkje til å forsvinne iløpet av svangerskapet sjøl om eg slutter no..:p
 
Fikk litt av et sjokk når jeg så at melka har kommet. Kom jo ikke før vesla ble født sist gang. Bekkenløsning kjenner jeg også godt, til tross for bare 5+2 uker på vei. Dette må vel være et godt tegn:D flere andregangsfødende som allerede har fått melk? Er det vanlig?
Var derfor jeg måtte teste, plutselig så rant det fra brystet, merka det ble vått i bh'en.. Jeg tror jeg bare var 3+4 den dagen, men har ikke hatt det i ettertid. Dette er min tredje, men var tidlig ute forrige gang også, fikk smått melk fra uke 12.. Har også merka vondter i bekken, hadde ikke det forrige gang, så.. Men kan jo være jeg bare er inne i en hormonell overdose akk nå ;) håper det roer seg.. :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
b
Var derfor jeg måtte teste, plutselig så rant det fra brystet, merka det ble vått i bh'en.. Jeg tror jeg bare var 3+4 den dagen, men har ikke hatt det i ettertid. Dette er min tredje, men var tidlig ute forrige gang også, fikk smått melk fra uke 12.. Har også merka vondter i bekken, hadde ikke det forrige gang, så.. Men kan jo være jeg bare er inne i en hormonell overdose akk nå ;) håper det roer seg.. :p


Sent from my iPad using BV Forum
Bra jeg ikke er alene;)
 
Jeg har følelsen av melkespreng men ingen melk ennå. Om jeg står for lenge kjenner jeg det på bekkenet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp