Råmelk i brystene?

schelina

Betatt av forumet

Vet ikke helt om dette er blitt spurt om før jeg...

Men er det noen andre her som har fått råmelk i brystene?

Jeg har nemlig fått det. Trodde ikke det kom så tidlig. Har vel hatt det en ukes tid ca. Men kan jo være pga det ikke er så lenge siden jeg ammet og da... 

Samme her!

Har sikkert å gjøre med at det ikke er lenge siden du ammet, ja.

Jeg ammer fremdeles. Har ikke merket noe til at det blir mindre melk, slik mange opplever, heller motsatt. Og iblandt klager frøkena på melka. Styrer fælt med å bytte pupp, to slurker, bytte, to slurker og sånn holder hun på en stund før hun rister på hode, sier 'æss æss' og finner smokken. Men det er bare iblandt, det meste av tiden virker hun fornøyd.

Jeg slutta å amme for ca en uke siden (frøkena er 14 mnd). Og jeg har vært veldig spent på om melka kommer til å forsvinne helt, eller ei. Jeg har fortsatt melk, men den er hvit- og ikke gul, sånn som råmelk er. Håper den fosvinner helt i ca 7.5 mnd. Har ikke særlig lyst til å måtte bruke ammeinnlegg igjen med det første.

Jeg har melk i brystene etter sønnen min. Det er over et og et halvt år siden jeg sluttet å amme, fordi jeg aldri fikk nok melk (pga protese). Men jeg husker ikke hvor tidlig jeg fikk råmelk forrige gang, tror iallefall jeg hadde stor mage når det kom.  

Jeg hadde litt melk igjen når jeg ble gravid nå - selv om det er snart et år siden minsta slutta med puppp.. Men nå er det slutt ja - og hvis jeg klemmer forsiktig kommer det noe som ligner råmelk ut;-)

Her også!

Back
Topp