Råmelk eller bare innbilning?

Latterfrosken

Forumet er livet
I natt har jeg hatt en forferdelig kløe utenpå det venstre brystet.. nesten litt eksem. Og når jeg våknet i dag for å gå på do, var det noe slags gulaktig greier som hadde stivnet på brystvorten. Så klemte jeg litt, og jaggu meg piplet det ikke litt blank veske ut fra puppen. Dette skjer også på andre siden. Kan det være sånn råmelk, eller er det bare innbilning?

For meg høres det ut som råmelk, men jeg har ikke fått det selv så jeg er ikke helt sikker...

Takk for svar, men er ikke det tidlig da? Eller er det noermalt for de som får det at det kommer på denne tiden..?

Tror det er helt normalt å fa det rundt den tiden du er nå.

Jeg har masse flekker i senga nå, jeg.... [8D] tror det kommer når jeg sover på siden og "skviser" brystet ned i madrassen.... [:@]

Jeg har lekket siden uke 20!!!! Må til og med gå med innlegg inne i mellom[:D]

Ok...så tøft egentlig, litt rart å tenke på at kroppen gjør seg klar. Og det blir jo på en måte enda virkeligere når dette skjer. Tenker liksom på at nurket mitt skal få mat og næring derfra. SPRØTT!

ja jeg har å fått råmelk, kom for en ukes tid siden

Virker som om alle får det...

Jeg har ikke fått noe enda... Blir litt bekymret jeg...

det er nok råmelk ja [:)]
Jeg ble så glad første gangen jeg fikk det.. Fikk nemlig råmelk veldig sent i forhold til hva alle "eksperter" sa var vanlig..

Ser du er fra Langhus Jannicke.. Ikke langt unna her det. Bor like ved Ski selv[:)]

Back
Topp