Rådyre merkeklær til minsten..

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Lindex, Cubus, hm, name it etc er bra nok for mine barn.

Jeg kjøpte en Kivat lue til han i fjor til 399,-. Syns det var en hårreisende pris for en lue, men den sitter godt på han og han kan bruke den denne og neste vinter også Regner jeg med.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Syns reima, joha og nøstebarn o.l e dyrt nok:)

Ja, ikke sant? Synes ulltøy og utstyr generelt er svindyrt i seg selv. Blir liksom så meningsløst å svi av mange, mange tusen på merkeklær i tillegg!

Haha, snakker om sola..! Fikk akkurat tilbud av ei venninne om å kjøpe Ralph Lauren klær str 0-18 mnd. Èn body, 200 kr, brukt!! Takk, men neitakk..

Her går det mest i Lindex, HM og Name It. Og noen spesielle nettbutikker som har litt farger på klæra.

Jeg synes sånne merkeklær ofte ser tragisk kjedelige ut jeg da. I stusselige og kjedelige farger. Så hadde nok ikke kjøpt det om jeg hadde råd en gang.

Dessverre synes jeg antallet fine barneklær synker med alderen hos gutter. Å det er uavhengig av merke og pris.

Haha, snakker om sola..! Fikk akkurat tilbud av ei venninne om å kjøpe Ralph Lauren klær str 0-18 mnd. Èn body, 200 kr, brukt!! Takk, men neitakk..

Det var svindyrt, de koster 60 kr på outlet i USA. Jeg kjøpte Ralph Lauren i USA nettopp fordi det var billiger enn H&M her hjemme.

Er enig med dere andre Nøstebarn, Joha, Janus osv er dyrt nok.

Ungene vekser så fort så etter min mening, å bruke så mye penger på et plagg er bortkastet penger. Tenk bare hvor mange plagg man kan få kjøpt for den summen. Iiiik. Men for all del, dette er jo opp til hver enkelt;)

jeg syns mye av klæra er fine:) kunne godt tenkt meg og kjøpe en sånn dress, den er utrolig praktisk og ha:) kosta en del, og er merke, men jeg liker den:) syns også det er litt søtt med små babyer i merkeklær(a)

Ulltøy og utedresser blir de "store" pengene brukt på. Så ellers blir det mye hm, cubus og netthandel:)

Jeg legger også penger i sko, støvler, vinterdresser etc.. Anser ikke Viking, Reima og lignende for å være merkeklær Men Canada Goose for eksempel, dèt utgår med skyhøye kneløft her i gården..

tenkte faktisk i går og kjøpe en gant jakke til babyen:) den var så søt(a)

Alle må selvfølgelig kjøpe det de selv ønsker både til babyer, barn og seg selv som voksne. Men jeg personlig synes det er tåpelig... Føler det er veldig merke press spesielt på ungdomskolen (kanskje også videregående og barneskolen?!) og det er klart at dette er noe som kommer av at foreldrene har "lagt opp til at det er bedre med et merke enn et annet" og at dette starter allerede skal starte med spedbarn som små trofeér man viser frem med dyre klær synes jeg er hårreisende.Synes det er viktig at barn lærer seg at det er personlighet og hvem man er som teller, ikke hvilke klær man har på seg...

di fleste barn på barneskolen veit jo ikke prisen på klæra, husker når jeg gikk på barneskolen så var det utrolig kult og gå med klær som var boco og bikbok men det var veldig billige klær:P

Back
Topp