Rådvill

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Jeg er helt desperat nå. Lillegutt har hatt vondt i magen i perioder, før han skal bæsje, i to dager nå.
Han skriker og skriker. Og det går over når han til slutt får gjort fra seg.
Dette har vært Sånn siden han var noen uker gammel. Men nå får jeg ikke gitt mat mens han er sånn.. det har gått før. Jeg blir så bekymret. Han begynner å spise, også begynner han å skrike etter kort tid. Og når det roer seg litt blir han så trøtt og sovner. Han spiste godt når jeg la meg i går, i natt og i dag tidlig.
Vet det er utviklingstrinn nå også. Snart 9 uker.
Men hvordan skal jeg få i han mat? Har måttet pumpe meg i dag fordi det blir så voldsomt spreng.

Jeg er helt desperat nå. Lillegutt har hatt vondt i magen i perioder, før han skal bæsje, i to dager nå.
Han skriker og skriker. Og det går over når han til slutt får gjort fra seg.
Dette har vært Sånn siden han var noen uker gammel. Men nå får jeg ikke gitt mat mens han er sånn.. det har gått før. Jeg blir så bekymret. Han begynner å spise, også begynner han å skrike etter kort tid. Og når det roer seg litt blir han så trøtt og sovner. Han spiste godt når jeg la meg i går, i natt og i dag tidlig.
Vet det er utviklingstrinn nå også. Snart 9 uker.
Men hvordan skal jeg få i han mat? Har måttet pumpe meg i dag fordi det blir så voldsomt spreng.

Huff så slitsomt.. har du forsøkt å gi ham mm litt på kopp eller med sprøyter? Eller forsøke å rape han og stimulere føtter,hender eller nakke under måltid ?

Eller svisker? Kanskje prøve å bytte mme?

Eller maltekstrakt om du kun gir mme

Min blir værre i magen av maltekstrakt. Men etter at vi har gitt svisker i stedet og kuttet malten så bæsjer han hver dag uten noe særlig mageknip. :-)

Min blir værre i magen av maltekstrakt. Men etter at vi har gitt svisker i stedet og kuttet malten så bæsjer han hver dag uten noe særlig mageknip. :)
Akkuratt.. huffda. godt du fant det som fungerte, så informativt da :D

Vi raper under og etter måltid. De vi får inn nå.
Tror det er utviklingstrinn dette jeg. Han hykskriker. Er ikke sånn det har vært. Så satser på at det går over om noen dager. Noen som har opplevd dette på utviklingstrinn 2?

Vi raper under og etter måltid. De vi får inn nå.
Tror det er utviklingstrinn dette jeg. Han hykskriker. Er ikke sånn det har vært. Så satser på at det går over om noen dager. Noen som har opplevd dette på utviklingstrinn 2?
Jeg merker at hun er mer krevende og skriker mer, ofte uten årsak.. Utviklingstrinnet tror jeg er på plass ja..

Kanskje semperdråper kan hjelpe på magen?

Back
Topp