rådløs!!!

Søøtnoos

Elsker forumet
vet ikke hva jeg skal gjøre med minsten.... han har ALTID vært flink til og legge seg.. har bare vært og legge han i sengen, si god natt og gå i ett annet rom, men nå i det siste hyler han og klatrer ut av sengen helt til vi setter oss vedsiden av sengen til han sovner... dette kan ta opp til to timer.  hva kan jeg gjøre for og få det slik som før????

Sånn er mi å,plutselig...

Men jeg NEKTER å sette meg der inne,å lage det til en vane... så jeg flyr inn og ut leeeeeeenge å legger ho ned... gir meg IKKE, men det gjør ho tl slutt[;)]

Så mitt råd er å ikke gi etter[:)]

ORIGINAL: snuppa08

Sånn er mi å,plutselig...

Men jeg NEKTER å sette meg der inne,å lage det til en vane... så jeg flyr inn og ut leeeeeeenge å legger ho ned... gir meg IKKE, men det gjør ho tl slutt[;)]

Så mitt råd er å ikke gi etter[:)]

for og være helt ærlig så må jeg si at det klarer jeg faktisk ikke... leo kan gråte t han brekker seg hvis han vil... og han hyler bare vi sier vi skal gå ut og hente noe[:o]

Det er som å høre minsten min, han har plutselig funnet ut at han skal ut av senga. Noen ganger rett etter at jeg er gått ut døra, eller etter noen timer, har t.o.m våknet av at han står ved siden av senga mi [:o] Håper dette bare er en liten fase, og at vi får igjennom den godt rytmen snart [:)]

Frøkna vår har hatt et par slike perioder i ny og ne.
Jeg gjør vel det alle sier en ikke skal gjøre, jeg legger meg inn til henne. Hun roer seg med en gang, og når hun har sovnet går jeg ut igjenn. Plutselig er perioden over, og vi har aldri måtte ha noen avvenning med at vi ligger inne hos henne heller.[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Frøkna vår har hatt et par slike perioder i ny og ne.
Jeg gjør vel det alle sier en ikke skal gjøre, jeg legger meg inn til henne. Hun roer seg med en gang, og når hun har sovnet går jeg ut igjenn. Plutselig er perioden over, og vi har aldri måtte ha noen avvenning med at vi ligger inne hos henne heller.[:)]

åååååååååååå så godt det var og høre... kanskje det bare er en periode...... krysser fngrene for at det går over

Vet du, sånt er helt normalt. Vår pjokk la seg helt fint, reiste seg ikke eller noe, men så, en kveld, starta det......ville ikke sove,,,,lei seg og kava.....vi tok inn en stol og satt der til han sovna kvelder, så satt vi der til han fant roen selv, så til slutt satt vi utenfor med døra på gløtt......

Back
Topp