Inlovewiththedream<3
Forelsket i forumet
Sånn helt utenom baby greier, har en bonus datter som veldig gjerne vil vise moren sin hvor fint vi har fått det etter å ha pusset opp i huset. Jeg kjenner at jeg virkelig ikke vil ha den dama inn i vårt hus etter hvordan hun har holdt på. Jeg forstår jo at jentungen vil vise til moren sin, men føler det kan vente til hennes rom er ferdig pusset opp. Så kan hun få vise moren sin rommet sitt isteden. Resten av huset føler jeg at hun ikke har noen grunn til å se. Tenker at jeg overreagerer litt vel ift dette, men hele meg står virkelig på bakbeina når det gjelder å slippe den dama inn i vårt hus (etter alt som har blitt sagt og gjort fra hennes side). Nå har jeg liksom endelig fått hu helt ut av huset, så skal hu brått inn igjen.. Noen som har erfaringer og innspill så mottas det med takk. Føler meg rådvill og vet ikke helt om jeg bare må godta at hu skal inn i dette huset igjen. Gubben vil slippe hu inn så hu kan bli misunnelig på hvordan vi har det og det for meg har ingen positiv effekt. Hvorfor har han behov for at hu skal misunne oss hvor fint vi har fått det?