Råd?

mmicha2

Glad i forumet
Trenger litt hjelp. Har en simo kombi vogn. Og når nurket i magen kommer til verden så er det to mnd til datteren min fyller 2 år. Skal vi da bruke mange tusen på tvillingvogn eller skal jeg bare kjøpe sitte og ståbrett som kan festes til vognen som storesøster kan bruke? Jenta vår elsker å gå og er ikke den som er mest avhengi av vogn. Hun går i bhg så når hun er der kommer jeg til å bruke tiden på å komme meg ut av huset, så da er det jo greit med den vognen vi har.

Tanker, erfaringer noen?

Hmm.. Hadde iallefall ikke brukt maaange tusen på tvillingvogn :) men du kan jo finne greie brukte da :) men de kommer helt ann på, jeg hadde til mine når minste var ny født og jenta var 2 år.. Brukte den ikke mye men var god å ha en liten periode.. Men nå kommer jeg nok kkke til å kjøpe. Minste blir 2,5 når han blir storebror!

Min eldste var 2,5år når lillebror kom til verden. Vi hadde søskenbrett bare og ikke søskenvogn. Husker at vi lånte en søskenvogn når vi dro til syden, men ellers savnet jeg den ikke. Du har vel sikkert en vogn nr 2 til eldste også? Kanskje dere ofte er to når dere skal på tur i starten og kan trille en hver?

Min gutt på to har ikke brukt vogna si på eeeevigheter. Han er også av den typen som helst vil gå. Men skulle du bestemme deg for tvillingvogn så jeg at barnashus nå reklamerte for en billig tvillingvogn til 1700,-, ellers er det mye fint brukt å finne på nettet ;)

Om vi så skulle hatt tvillingvogn så kjøper vi ikke sånn hvor de sitter ved siden av hverandre, tar altfor stor plass. Tror vi lar vær å kjøpe eller kjøper brukt. Ja vi har en sånn veldig simpel trakke og om det skulle være nødvendig :)

Back
Topp