Råd til giftesjuk kjerring!

M3rl0t

Elsker forumet
Jeg er altså så giftesjuk at jeg tror jeg går på veggen.. Og overalt hvor jeg ser så handler det om bryllup.. På tv, på senteret og på facebook.. Blir snart gal jeg!!

Det ligger jo i kortene at vi skal gifte oss, men vi er ennå ikke forlovet.. Har sagt til sambo at han har frem til 29. februar 2012 på å fri, for den dagen har jeg lov..

Flere her som er giftesjuke?????

Jeg er mer på den "planlegge bryllup"-syken.. Kunne tenke meg en "drømmedag" osvosv, men her er det ikke klart for slikt enda.. Men jeg dør etter å planlegge bryllup !!
Så jeg gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis skal begynne å planlegge MITT EGET BRYLLUP :D

Jeg er 21..... Jeg trenger ikke gifte meg enda...

sånn var jeg og.. på den planlegge drømmedag greia..
helt til jeg startet.. og fant ut at nei.. drit å dra, så mye penger gidder jeg ikke bruke på bryllup!
vi dro til byfogden.. og jeg kjøpte ny hest hahaha
jaja, sånn kan det gå :P

er det bryllup eller ekteskap du er "syk etter"? håper han får ut fingeren snat :D

Ta et godt råd fra ei som gifta seg i fjor. Bryllupsdagen er FANTASTISK og virkelig verdt det! MEN den er raskt over og hva skjer da?

Det er nemlig like kjekt å planlegge bryllup som det er å gifte seg og det er ingen som sier at du ikke kan begynne å planlegge hvordan du vil ha det allerede nå. Du kommer garantert til å ombestemme deg hundre ganger om fargevalg etc. og bestillingene gjør du uansett ikke før de siste månedene likevel. :-)

Ekteskapet er flott men det er ikke noe annerledes enn de 11 årene vi var sammen før vi giftet oss, he he. ;-)

Menneh, dere har jo ikek vært sammen så lenge da?
Selvfølgelig er det en individuell bestemmelse, men han er jo end el eldre enn deg og ser kanskje litt annerledes på dette med frieri.
De har det med å tenke i litt andre baner disse mennene.
Også har du jo A fra før av, så kan jo hende han bare vil være heelt sikker før noe skjed.
Er ikke bare bare å gå inn som stefar tenker jeg.

Er vel han i all hovedsak, som begynte med dette bryllupssnakket.. Sånn ift min sønn så vil jo ikke det gjøre noe till eller fra, siden han uansett fungerer som far for han (BF har vi ikke sett eller hørt noe frea siden jeg var 5 uker på vei).. Har gått litt fort i svingene her, men det finnes ingen fasit.. Har jo prøvd den andre varianten, med å være sammen lenge osv, og det er heller ingen garanti for at forholdet holder..

M3rl0t skrev:
Er vel han i all hovedsak, som begynte med dette bryllupssnakket.. Sånn ift min sønn så vil jo ikke det gjøre noe till eller fra, siden han uansett fungerer som far for han (BF har vi ikke sett eller hørt noe frea siden jeg var 5 uker på vei).. Har gått litt fort i svingene her, men det finnes ingen fasit.. Har jo prøvd den andre varianten, med å være sammen lenge osv, og det er heller ingen garanti for at forholdet holder..

Var absolutt ikke ment som noen kritikk snuppa :)
Visste heller ikke at det var han somd ro igang lasset. hehe

Men, de fleste menn vil jo fri selv, legger planer og bare venter på rett tid. Du får deg nok kanskje en overraskelse ila sommeren da :P

Nei, det å være lenge sammen har heller ingen garanti.
Vi har vært samboere/ kjærester i 2,5 år og jeg er jo nå 30 uker på vei med nr 2 hehe.
Glemte helt at BF til A ikke har vært tilstede og. hehe

Jeg stressa og masa vilt verre etter å bli gift. 
Slik ble det da, men nå angrer jeg på at jeg ikke venta til lommeboka var litt feitere og stabil. Så jeg kunne fått 100% Drømme bryllup og ikke bare deler av det ! 

Hvorfor stresse med å bli gift i en alder av 21?? 
Nei uff, men men. Gjort er Gjort... 

Back
Topp