Råd til amme slutt

Piper Chapman

Gift med forumet
Har sluttet og amme nå. Og puppene er så fulle,røde og ømme. au au au au. Den ene er værre en den andre men det er vel fordi den ene er mest brukt antar jeg-

Noen som har noen råd????, prøver og presse ut litt melk men auuu aa. og det er så mye.

Hei Jeg slutte i dag å :) Jeg las et sted at du kan melke deg litt til å ta værste trykket, gjør det i dusjen hvis det hjelper, men så ha på deg stramm BH, så skal det hjelpe. :) Hvorfor slutter du? Jeg må på medisin jeg :/ Lykke til!

Sluttet på onsdag, for jeg går på noen medesin som gjør at jeg ikke kan amme mer.Og slutter litt påga han er så stor nå. 20 måneder, hehe. men vi har bare brukt det som kvelds kos de siste 6-8 månedene. Jeg må innrømme at jeg grein for jeg synes det var vont :o vont for da er nok en epoke over påen måte.
Hvor gammelt er ditt barn ?

Ksig skrev:
Hei Jeg slutte i dag å :) Jeg las et sted at du kan melke deg litt til å ta værste trykket, gjør det i dusjen hvis det hjelper, men så ha på deg stramm BH, så skal det hjelpe. :) Hvorfor slutter du? Jeg må på medisin jeg :/ Lykke til!

Hvis du har så mye melk - hvorfor slutter du å amme?
Her slutta amminga av seg selv, han villa ha mindre og det ble mindre melk etterhvert ... 

For jeg må på noen medesiner som ikke er bra for barnet. Og han er 20 måneder.
Kun amma litt på kveld vi men enda er det stapp fult av mjølk der.

immababy skrev:
Hvis du har så mye melk - hvorfor slutter du å amme?
Her slutta amminga av seg selv, han villa ha mindre og det ble mindre melk etterhvert ... 

MaMMAtilsønnenmin skrev:
Sluttet på onsdag, for jeg går på noen medesin som gjør at jeg ikke kan amme mer.Og slutter litt påga han er så stor nå. 20 måneder, hehe. men vi har bare brukt det som kvelds kos de siste 6-8 månedene. Jeg må innrømme at jeg grein for jeg synes det var vont :o vont for da er nok en epoke over påen måte.

Ksig skrev:

Hun er nesten 5 måneder. Jeg skulle egentlig ikke kunne amme på grunn av en hormonal sykdom jeg har, så det er bra at jeg kunne holde ut så lenge! Men så har helsen min gått "down hill" i det siste, vekt tap etc... Jeg har grinet mye i dag... Men beginner å se det positive. Skjønner godt hvordan du har det :)

Uff høres ikke noe særlig ut! Håper det går bra med deg!

Ksig skrev:

MaMMAtilsønnenmin skrev:

Ksig skrev:

Hun er nesten 5 måneder. Jeg skulle egentlig ikke kunne amme på grunn av en hormonal sykdom jeg har, så det er bra at jeg kunne holde ut så lenge! Men så har helsen min gått "down hill" i det siste, vekt tap etc... Jeg har grinet mye i dag... Men beginner å se det positive. Skjønner godt hvordan du har det :)

Da jeg slutta og amme da tuppa var 3 mndr, måtte jeg pumpe meg i to uker før det ble stopp. Sleit veldig med tilstoppa melkeganger. Var fryktelig slitsomt, men det måtte jo gjøres for å unngå betennelse.

Back
Topp