Råd noen???

Tinan

Glad i forumet
Nå er jeg Så ille kvalm at jeg blir gal, Er det noen av dere som har gått gravid før, som vet noe som hjelper mot denne ille kvalmen? Noe spes jeg burde drikke,spise eller gjøre? Takker masse for svar[:D]

eg synst eplejuice hjelper veldig mye! så om du blander det og farris kansje? Tror det skal hjelpe litt[:)] 

Ellers så spiste eg ofte, og lite! Gjerne noe litt salt som ritz kjekt og slike ting! Da holdt eg meg ganske fin igrunn[:D]

Tusen takk :) da skal jeg prøve på det vettu[:D]

[:D] Ja, er så utrulig ekkelt å være kvalm! faktisk det værste![:-] 

Håper det blir bedre etter hvert[:)]

Tror de har tabeletter på apoteket for gravide [;)]

Ingerfær hjelper mye mot kvalme. Du kan lage ingerfærte.[:)]

ORIGINAL: Someeone

Funker ingefærøl da ? [:)]

Hehe.[:)] Mye mulig.[;)] Men ville ha satset på ingerfærte.[:)]

Eller du kan ha noen salte kjeks på natt bordet så du kan spise det før du står opp...

Har også hørt at lovehearts hjelper...Eller så er det vel Gavison(?) kanskje...

Jeg syntes at det hjalp med salt lakris. også hjelper det å spise ofte. Kanskje hver annen time.

Sniker fra desember 2009...

For meg hjelper ingefær og sitron - sitrondrops er fine :)
Og så salte kjeks. Ritz-kjeks har så mye herdet fett at jeg prøver å ligge unna dem, men jeg har oppdaget Wasa thin crisp - flatbrød med rosmarin og salt. Nydelige!!!

Love Hearts og Gaviscon er best mot halsbrann (jeg lover - halsbrannen er djevelsk den også!)

Kom på et tips til: Sov nok!

Det er lettere å bli kvalm når man er trøtt.

Ser flere har har nevnt ingefær. Prøv å spis rå/fersk ingefær.. Gå rundt å knask på en slik en..[:D]

Blæææ, fersk ingefær?? Aldri prøvd ingefær en gang. Men har kjøpt meg Ritz kjeks i dag, og eple juice. mer kommer hehe takk for tips jenter :D

Tror jeg skal spasere ned på apoteket senere i dag, og kjøpe meg
tabeletter mot kvalme! Syns ivf kvalmen er Jæ*** i dag ! 
Får sånn opprap (sorry ekle detaljer) av gravid kosttiskudde mitt [&:]
Ikke nok at man er kvalm fra før av, også raper man kosttilskudd hele
dagen [:'(]

Ja, sånne sure oppstøt/oppgulp er ekle.

Jeg er ikke spesielt plaget av kvalme ennå, heldigvis - men hvis jeg gulper opp tran fra de trankapslene, så spyr jeg.....

huff, ja min kvalme er heeeeelt jæ*****. do skåla er min beste vennn på morran å kvelden.

ORIGINAL: Tinan

Blæææ, fersk ingefær?? Aldri prøvd ingefær en gang. Men har kjøpt meg Ritz kjeks i dag, og eple juice. mer kommer hehe takk for tips jenter :D

Ja, færsk ingefærrot[:D] Bare husk å ta av skallet, da er det litt lettere å tygge[8D] Den er utrolig sterk, så ta litt små biter av gangen.. Jeg har vært mye kvalm, og ingefæren var min faste følgesvenn en stund..[:)]

Ellers så kan det vel gå an å prøve sånn seaband? som en får kjøpt på apoteket..

Takker så Mye jenter :d Skal få kjøpt ingefær å prøve det ut iallefall, man vet ikke før man har prøvd...[:)]

Back
Topp