Tror jeg har fått urinveisinfeksjon, noen som har gode råd for å bli fort frisk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du er gravid, så er det viktig med antibiotika ved uvi Isåfall ville jeg dratt til lege. Hvis ikke så signerer jeg rådene over
Beklager at jeg forsøkte å gi deg råd.Er ikke gravid, og det fins 2 typer UIV, en man trenger antibiotika for, og en man ikke trenger det til.
Jeg har garantert den siste siden sist jeg fikk antibiotika for UIV fikk jeg ery-max og den går jeg på allerede mot noe annet.
Tror ikke jeg ville klart å få den typen jeg trenger antibiotika mot når jeg allerede går på det
Ikke noe å beklage i det hele tatt, var ikke slik ment.Beklager at jeg forsøkte å gi deg råd.
Er noen som får uvi av antibiotika også da. Da snakker vi vond sirkel da Gå i hvert fall på legevakten om det ikke gir seg raskt.Ikke noe å beklage i det hele tatt, var ikke slik ment.
Setter veldig stor pris på rådet du ga, jeg bare forklarte situasjonen, var ikke meningen å uttale meg på en måte at du følte du måtte beklage, det var et veldig godt råd