Råd mot strekkmerker :-)

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Først bytte ut dusjsåpe med babyolje :-) Dusjsåpe tørker ut huden, mens babyolje gjør huden myk og elastisk :-)
Ellers bruker eg Dr Greve strekkmerkekrem, og en olje fra Babyline som inneholder E-vitamin som gjør huden
mer elastisk :-) Ellers har de en veldig god en fra The Body Shop som lukter kokos :-) Bruker den også
men husker ikkje helt hva den heter :-)

Æsj, magen min ser ut som et pløsete Norgeskart uansett.. Hva gjør vel noen få strekkmerker til.. [:'(]

Off [:'(] Eg er så redd for å få strekkmerker [:(] Har jo verdenskart på rumpen, men de kom da eg la på meg 20 kg fra 8-10 klasse

ORIGINAL: Karianne02

Off [:'(] Eg er så redd for å få strekkmerker [:(] Har jo verdenskart på rumpen, men de kom da eg la på meg 20 kg fra 8-10 klasse

Det er nok ikke stort du kan gjøre, strekkmerkene kommer hvis du er anlagt for det. Men du kan jo alltids *tro* at ting hjelper, ville iallefall da smørt meg hver dag med en fet fuktighetskrem, og TA TRAN ! Det smører fra innsiden [;)]

Husk da, at strekkmerkene kommer i underhuden, så alt det du klæsjer på magen, har sannsynligvis liten effekt [&o]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Det er nok ikke stort du kan gjøre, strekkmerkene kommer hvis du er anlagt for det. Men du kan jo alltids *tro* at ting hjelper, ville iallefall da smørt meg hver dag med en fet fuktighetskrem, og TA TRAN ! Det smører fra innsiden [;)]

Husk da, at strekkmerkene kommer i underhuden, så alt det du klæsjer på magen, har sannsynligvis liten effekt [&o]

Sign. Men det gjør jo ingenting å smøre magen, huden har både godt av det, pluss at det er litt koselig [:D] Har også mest tro på forebygging fra innsiden.

Jeg la på meg 27 kilo sist, men fikk bare tre søte små strekkmerker på hver side av magen. De finnes ikke irriterende, jeg er bare glad i de! [:D] Har tatt av alle kiloene igjen, og magen er ellers som før.

ORIGINAL: MarensMamma

De evt strekkmerkene du får vil være ett minne på hva du har prestert, båret frem ett barn [:)] Syns vi jenter henger oss altfor mye opp i det! det er jo ikke strekkmerker som betyr noe her i denne verden er det vel [:D]

Signerer denne:-)

Si det dere vil :-P Eg er veldig opptatt av det, selvfølgelig, kommer de så driter eg i det, men vil jo
gjøre alt for at de ikkje skal komme. Eg bryr meg om det!!!!

Back
Topp