Råd mot lite energi?

ballah

Glad i forumet
Er det noen som har tips om noe vi kan spise eller gjør for å få opp energinivået??? Jeg kan nesten ikke gjøre noen ting før jeg blir helt slått ut.[8|] Gruer meg litt til å begynne å jobbe i morgen kjenner jeg. Blir nok veldig slitsomt, for jeg orker nesten ikke noe. Gikk tur med hunden i sta og var helt kake når jeg kom hjem[:'(]

Flere som har det på denne måten?

Kjenner meg godt igjen der. Men har ingen råd desverre. Annet enn at det er lurt å holde sukkeret oppe=). Så greit med en liten sjokolade som man får litt energi fra.

Kjenner eg godt igjen eg og, men har desverre ingen råd å komme med. Eg er sjukemeldt 50% på jobb, klarte ikkje å gå fulle dager i og med at eg blir skikkelig kvalm når eg blir sliten og.. Da funker veldig bra for meg, skal prøva meg i 100% igjen etter ferien. Håper noken har gode råd til deg, og du finner noke som fungerer [:)]

hva med litt speed? hehehe!

skulle så ønske det var no mi kunne gjøre! har null energi jeg også, slitsomt!

Har det også sånn. Blir helt kjørt bare av en liten gå-tur. Kjenner meg skikkelig støl i magen innimellom!

Siden jeg går på Postafen døgnet rundt er det ikke så mye jeg kan gjøre, for dere andre ville jeg ha prøvd å vært ute i frisk luft[;)] 

Det pleier å hjelpe litt[:)]

spise jevnlig(selvom du er kvalm)vet det er vanskelig men hjelper faktisk. drikke mye vann og spise næringsfull mat,frukt og grønt ;)
friisk luft hjelper masse på meg, blir helt ferdig etter en god gåtur men det gjør bare godt for både mor og barn[;)]

Jeg hadde det sånn flere uker, men er heldigvis over nå! Det som hjalp MEG var å tenke på megselv, ta den tiden jeg trenger til ting (ble sykmeldt), ikke gjøre mer enn jeg orker og ikke sette meg store mål... Lettvinn middag osv osv... Slapp av så mye kroppen trenger!! Det var kjedelig - ja - men nødvendig når man blir utslitt av å dusje[8D]

Back
Topp