Råd mot kvalme?!?!?

Litamor

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Er det noen som har gode råd/tips mot kvalme? Jeg fungerer ikke i hele tatt for lang ut på kvelden.. Help!

Det er en tråd lenger ned om det :)

Men kan si at for min del funket ingefær.

Jeg har kjøpt ingefærrot som jeg skjærer av 1-2 skiver av (spørs på størrelsen på koppen).
Heller på KOKENDE vann å lar det trekke.
Dette tar kvalmen med en gang hos meg.
Trenger ikke drikke ALT på en gang..
Jeg har en thermokopp som jeg sipper av hele dagen :)

Jeg har kjeks vedsiden av senga som jeg spiser litt av før jeg står opp

-Taster fra appen-

I dag fikk jeg kastet opp, det gjør livet så meget bedre :0) Verre med de dagene jeg bare går kvalm hele dagen, uten å få kastet opp :0/

Saltkjeks med pepper-kremost, til frokost, lunsj, middag og kvelds her i gården:rolleyes: Ikke noe særlig matlyst, men generelt salt mat stopper kvalmen min.. Bacon feks:D og vann med ingefærskiver!

Noen sier jo de hjelper, så må ha trua :0) Tror jeg har kjøpt alt som er foreslått mot kvalme i dag.. He he.. Føles ut som jeg gjenopplever russetiden.. Fyllesjuk døgnet rundt..
Kommer jo noe godt ut av denne kvalmen da heldigvis :0)

I dag fikk jeg kastet opp, det gjør livet så meget bedre :0) Verre med de dagene jeg bare går kvalm hele dagen, uten å få kastet opp :0/
Det er sant :-) Jeg kastet opp to ganger i dag, og følte meg helt normal etterpå. Herlig! Bare synd det ikke varte mer enn 15-20 min før den forbaska kvalmen kom snikende igjen!

To ingefærkapsler før du står opp og to før middag! Fikk megsom regel fra superkvalm til bare uggen....

Blir dere verre hvis dere er aktive? Feks rydder eller er i mye bevegelse? :o Lover ikke bra :p

Det har jeg ikke kjøpt.. Løper og kjøper!! Eller rettere sagt gubben løper og kjøper ;0P
Jeg begynte plutselig å ane at ingefær var vidundermedisin mot kvalme, da jeg rappa litt sylta ingefær fra mannens sushibrett.... Han gadd ikke å lage middag og hadde kjøpt med take away siden jeg ikke spiste noe uansett.... Og plutselig var kvalmen vekk!!! Kjøpte da ingefærkapsler på apoteket og ble mye bedre. Og godt var det, for sist slet jeg med kvalme til uke 17 :(

Back
Topp