Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjeks vedsiden av senga som jeg spiser litt av før jeg står opp
-Taster fra appen-
Kjøpte Sea band i dag. Noen som har erfaring med dem?
Kan vel ikke si jeg merket så stor forskjell jeg heller ;0) Men som du sier, ble jo ikke verre :0PJegnhar akkurat kjøpt de.... Vet ikke helt om de funker.. Ble ikke verre iallefall![]()
Hadde de forrige svangerskap og prøvd de igjen nå, kan ikke si jeg kjenner voldsom bedring nå, men tør ikke ta de av hellerKjøpte Sea band i dag. Noen som har erfaring med dem?
Hjalp ikke her, men det er jo verdt ett forsøkKjøpte Sea band i dag. Noen som har erfaring med dem?
Det er santI dag fikk jeg kastet opp, det gjør livet så meget bedre :0) Verre med de dagene jeg bare går kvalm hele dagen, uten å få kastet opp :0/
Men deilige minutter :0) He heDet er santJeg kastet opp to ganger i dag, og følte meg helt normal etterpå. Herlig! Bare synd det ikke varte mer enn 15-20 min før den forbaska kvalmen kom snikende igjen!
JeppMen deilige minutter :0) He he
Det har jeg ikke kjøpt.. Løper og kjøper!! Eller rettere sagt gubben løper og kjøper ;0PTo ingefærkapsler før du står opp og to før middag! Fikk megsom regel fra superkvalm til bare uggen....
Jeg begynte plutselig å ane at ingefær var vidundermedisin mot kvalme, da jeg rappa litt sylta ingefær fra mannens sushibrett.... Han gadd ikke å lage middag og hadde kjøpt med take away siden jeg ikke spiste noe uansett.... Og plutselig var kvalmen vekk!!! Kjøpte da ingefærkapsler på apoteket og ble mye bedre. Og godt var det, for sist slet jeg med kvalme til uke 17Det har jeg ikke kjøpt.. Løper og kjøper!! Eller rettere sagt gubben løper og kjøper ;0P