Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må jeg prøve det! Hvor lenge holder kvalmen seg unna? Har gått å småspist i hele dag, men kvalmen kommer så fort jeg slutter å spise.. kommer til å se ut som en flodhest hvis jeg skal fortsette som dette![]()
Da må jeg prøve det! Hvor lenge holder kvalmen seg unna? Har gått å småspist i hele dag, men kvalmen kommer så fort jeg slutter å spise.. kommer til å se ut som en flodhest hvis jeg skal fortsette som dette![]()
Lærte noe nytt i dag av ei venninne...
1. Kjøp ei ingerfærrot på butikken.
2. Skjer av 1-2 skiver å legg i en kopp kokende vann..
3. Drikk det som te og nyt at kvalmen forsvinner..
HIPPHIPPHURRA!!!!!
Det funka på meg!!
Gjett om jeg skal lage meg sånn i morra på jobb a!!! Kjente kvalmen i dag ha, hjalp ikke å stå oppi mat akkurat...
Håper det funker på meg å !!![]()
Om jeg slurper ingefærte på jobben i pausa er jeg bustaGjett om jeg skal lage meg sånn i morra på jobb a!!! Kjente kvalmen i dag ha, hjalp ikke å stå oppi mat akkurat...
Håper det funker på meg å !!![]()
Om jeg slurper ingefærte på jobben i pausa er jeg busta
-Taster fra appen-
Lurt!Du må ha sånn termokopp vettu.. sånn med lokk!! ingen som merker det da!
Lurt!
-Taster fra appen-
Om jeg slurper ingefærte på jobben i pausa er jeg busta
-Taster fra appen-
Jeg pleier egentlig ha ha det i en kopp te sammen med tepose, sitron å honning når jeg er forkjøla eller vondt i halsen. Eller bare sånn læll for at jeg liker ingefær smakenså tror det skal gå bra for min del
![]()
Ja det får'n si!jeg er full av lure ideerhahaha
Er en liten luring![]()
Åh, høre myte bedre ut enn å blande med colam for det er søtt og klissete!!Lærte noe nytt i dag av ei venninne...
1. Kjøp ei ingerfærrot på butikken.
2. Skjer av 1-2 skiver å legg i en kopp kokende vann..
3. Drikk det som te og nyt at kvalmen forsvinner..
HIPPHIPPHURRA!!!!!
Det funka på meg!!