Råd mot kramper

frk3

Elsker forumet
Noen som har råd mot kramper?

Jeg har blitt veldig plaget med kramper idag. satt å leste i et blad, da jeg plutselig fikk krampe i langefingeren. har også fått det oppå ankelen nå... [:(] auu

*dagen lille syting fra meg*

Ull lugger :)

Magnesium skal hjelpe mot leggkramper har jeg lest :)
Går ut i fra at det da også fungerer bra på andre steder i kroppen også :)

ORIGINAL: frk3

ORIGINAL: Mummyme

Med farre for et blondt spørsmål[:D][:D]... hehe... men hva er det?

Ull sokker. [:)]

ORIGINAL: Lele90

Hvordan i alle dager skal det hjelpe mot kramper i lillefingeren?? Eller bena for den skyld...

Her er det kramper i leggene om natta, hatt det to netter på rad. Hørt om ulike knep på dette så får vel prøve ut... Men krampe i fingrene har eg ikk hørt om:-) Håper du finner eit råd, men magnesium skal hjelpe har eg hørt også. Ull på beina og brødkniv under madrassa skal eg prøve meg på;-) Man prøver alt når ein er desperat...hehe

ORIGINAL: *snart mamma til en karatekid*

ORIGINAL: Lele90

Hvordan i alle dager skal det hjelpe mot kramper i lillefingeren?? Eller bena for den skyld...

Er visst et kjerringråd, det der. Har også hørt at å knytte en ulltråd rundt ankelen skal hjelpe. Har vel ikke helt tro på det der, men magnesium skal hjelpe. Jeg tok det sist og synst det ble bedre.

jeg tar jo kosttilskudd, så vet det er med magnesium der, men må en ta det ekstra for at det skal funke? hehe. Krampe i fingrene er det merkeligste jeg har opplevd. har aldri følt meg så hjelpesløs der å da... hehe

Har kramper i beina (fotbladet) Ofte og har ikke noe effekt av kjerringrådene :) Så eneste jeg gjør er å ta tak med hånden å holde press på fotbladet oppover mot leggen!! Det reduserer iallefall varigheten..... evt få tilbake blodtilførselen med å dunke den mot gulvet.

Og sove med ullragger funker for meg! Merker det kjempe godt om jeg ej ikke gjør :)

Back
Topp