Råd mot Halsbrann......

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg har Ingen erfaringer om dette selv, Men ei vennine av ei vennine av meg var såh plaget med halsbrann.
Hun spiste brente mandler, Og det hjalp visst kjempemye og spise det..... [:D]

det må jeg prøve[;)]hørtes ikke godt ut,men må prøves[;)]

ORIGINAL: Laila76

det må jeg prøve[;)]hørtes ikke godt ut,men må prøves[;)]

Brente mandler er kjempe godt det. Det er de som er karamellisert vet du.......

Brente mandler er kjempe godt det. Det er de som er karamellisert vet du.......
ingenting er bedre enn det[;)]det hørtes ikke godt ut.Men karamellisert..hva vil det si?føler meg veldig dum nå,men kjøper veldig skjelden mandler

Det er bedre enn sjokolade syns jeg! Karamellisert betyr at de er brent med karamell og sukkerlake utenpå! Skikkelig digg!!!!!!!!!
Javel,da må jeg virkelig kjøpe det[:)]

I mitt første svangerskap var jeg mye plaget av halsbrann og da spiste jeg Titralac som jeg kjøpte på apoteket[:)] De smaker ikke så verst heller og er ikke farlig for gravide. Hjelper med en gang hvis tablettene suges[;)]

Har vært på helsekost butikk i ettermiddag og kjøpt magneter som skal være rundt håndleddene. Nettopp tatt dem på så jeg vet ikke helt virkningen. Men nå er jeg desperat!

Har vært på helsekost butikk i ettermiddag og kjøpt magneter som skal være rundt håndleddene. Nettopp tatt dem på så jeg vet ikke helt virkningen. Men nå er jeg desperat!

Hei! Jeg er selv plaget en del med halsbrann, og jeg bruker å drikke litt melk. Det nøytraliserer magesyren.....du kan jo prøve å se om det fungerer for deg[;)]

love hearts funker bra de[:D][:D]

ORIGINAL: Hanne21

love hearts funker bra de[:D][:D]

Sant??? Åhh nam det som er så godt!! Da skal jeg jammen kjøpe det i morgen!!! [:)]
Så kan den gavisconen ryke og reise et visst sted!! [:'(]

Back
Topp