Råd mot halsbrann??

Eva

Glad i forumet
Hei!

Sliter til tider med sterk halsbrann. Noen som har råd mot det??

[:@]
 
Du får kjøpt Link på apoteket, smaker litt papp med peppermyntesmak, men fungerer fint. - sier venninna mi som er 38 uker på vei i dag [:D]
 
Link er greit for gravide? Mannen min har noen tabl. hjemme og de kunne ikke brukes av gravide.
 
hu har brukt det i alle fall, mulig hun spurte legen sin om det var greit??
 
jeg drikker melk og syns det hjelper litt. og ligger med hodet litt høyt når jeg skal sove.
 
Har hørt at yoghurt skal hjelpe
 
Jeg brukte novalusid tabletter. De er vel egentlig ikke mot halsbrann, men de virket på meg sist
 
Jeg bruker Gaviscon, det er mot halsbrann og funker kjempebra, for min del i allefall! [:D]
Ellers hjelper det med melk også. Unngå sterk mat.
 
gaviscon kan brukes av gravide. Tyggetab. eller flytende. Er mye plaget fra før, så tar det nå!
 
Takk for alle gode råd!!
 
Halloen.....
Drikk mye melg, Vann Gjør det værre.
Ungå sterke sylige greier...... [:D]
 
gaviscon flytende er det eneste som hjelper på meg....og er en av de få som skal brukes de siste 3mnd av svangerskapet...fikk jeg besked om apoteket ialfall.
kan bruke tablettene også, men flytende virker raskere[:D][:D]

håper du blir bedre snart, halsbrann er noe hærk[:'(]
 
Link kan brukes av gravide! Jeg spurte både legen å dama på apoteket.. Pluss at jeg leste pakningsvedlegget[8D]
 
HEI!
Jeg også var plaget med halsbrann i flere måneder da jeg var gravid....

Jeg kjøpte fra apoteket Titralac for gravide.Og det hjalp.
Andre ting som jeg tror hjalp med meg :
- mandler
- vørterøl blandet med sitronbrus
og
- is


Lykke til!
Bare prøv!
 
Jeg klarer ikke å spise halsbranntabeletter..blir bare kvalm av de..
Så jeg spiser lovehearts ,det funker godt[:)]
 
Spiste også LOVEHEARTS mot halsbrann, og de funka kjempebra for meg!!
 
Ligg på høyresida di om natta. Det har noe med at åpningen til magen da går oppover, så da bruker du tyngdekraften til og holde magesyren på plass. Og pass på og ikke spise så mye kryddret mat og drikk lite brus, og ikke bøy deg langt fram over like etter at du har spist. Ja, og ikke spis sent på kvelden.
 
Takk for alle god råd!!



Eva
 
Har hatt litt halsbrann-nyco funker supert:)
 
Heia!! Jeg spiser mandler mot halsbrann, men tygger de lenge før jeg svelger di.....
 
Back
Topp