Råd mot håravfall??

snuppa80

Forumet er livet
Håret detter av i digre tugger her, begynte for litt over ei uke sia... Vet at det kan skje når man ammer, men fytti så irriterende da[:@]

Når jeg var gravid fikk jeg jo fint hår, nå skal jeg ikke ha hår nå[:'(][:'(]

Noen tips for hva jeg kan gjøre? Kan jeg ta B vitaminer eller ølgjær eller noe???

Kan du bruke ølgjer? Jeg har mistet masse hår! Har en liten anelse til pannelygg nesten.
Har ikke giddet og gjort noe med den enda,men var innom frisørsalong og der hadde det en olje jeg kunne ligge med om natten som hjalp. Kostet 400 så må bare spare peng til deen først. Ellers så hjelper b vitaminer også ja[:)]

ORIGINAL: Cecci85

jeg lurer åsså på det... fæle greier...

mhmmm.... mister enda mye hår selv om det er halvannen måned si jeg slutta å amme..

Begynte jo så plutselig da!! La merke til det i dusjen, sluket var jo fullt i hår[:'(][:@]

Fortsetter det sånn blir jeg seriøst skalla[&:]

jeg har nettopp begynnt og miste!!!Går ikke ann og gå i svarte klær lenger!![;)] Alt er jo hår.....

Blir gal!!!!![:@]

stakkar celina, må jo renske henne innimellom, for MINE hår...

blæææææææææh[:'(][:@]

dessuten hår overalt, spesielt i dusjen og vasken!!!!

åh...kjenner meg igjen, det er til å bli gal av!!!
jeg har mistet MASSE,og mister endel fortsatt...men nå har det begynt å vokse ut nytt. det ser jo heller ikke smart ut.[&:]

frisøren min sa at b-vitamin var bra, men at det ikke var så mye å gjøre enn å la det ramle av,desverre. men det vokser jo ut,da...sa hun. ja ja...fattig trøst når man ser månen kikke frem...[:D]

Det er jo ingenting...
Jeg begynte å miste hår når jeg ble gravid, fra dag 1, og nå 2 år etter er det fortsatt like ille.
Mister så mye hår at jeg må vaske hele badegulvet hver morgenen jeg grer meg...
Heldigvis så har jeg utrolig tykt hår så jeg har ikke blitt skallet enda [:D]
Men har mange mini hår. Håret mitt er ikke i samme lengde siden jeg har mistet så mye.

Har desverre ikke noe råd. ingenting har hjulpet meg.
Kjøpte en sånn derre periodisk håravfall dings på nikita til 250kr, men det hjalp ikke.

Don`t know what to do..

Prøv med B og E vitaminer, det anbefalte min frisør[;)] Også blei jeg trøsta men at man mister ca 100 hår hver dag helt normalt og det blir VELDIG mye hvis man samler det sammen.

[:D][:D]SPIS B-VITAMINER JENTER[:D][:D]

trodde var bare meg som mista hår,,,[8|] ser det er flere,skal prøve med b-vitamin for å se om det hjelper!!![;)]

Huff, må få kjøpt meg de jeg og.... Fælt å bli skalla i en alder av 26 år[&:] Og jeg som hadde sååå lyst på permanent etterhvert.... Da var DET lagt i glemmeboka inntil håret forblir på hodet mitt[:'(]

Suplex B er veldig bra mot hud,hår og negler. Og det HJELPER også faktisk! Lykke til!

Mista mye hår nå jeg. Og jeg ammer ikke. Også trodde jeg skulle bli skalla i begynnelsen av svangerskapet. Men så begynte jeg og drikke en del alkoholfri øl og da ga det seg. Så B-vitaminer hjelper. Stress kan gi håravfall, tror jeg.

Kjenner til problemet ja!!! [:@] Og jeg som har så tynt hår fra før!! [:@] er masse hår i sluket etter at jeg har dusja, og på børsten!! Kan snart ikke være mer igjen oppå der... [:(]

Tror faktisk ikke det er noe å gjøre med det. B- vitaminer får hår og negler til å vokse fortere, men tror ikke det hindrer håravfall nei, desverre[:(]. Jeg har bare måttet godta at jeg har fått kort pannelugg...[:D]

Jeg hadde ikke noe særlig finere hår da jeg var gravid enn jeg hadde før det.. og nå er det enda værre..
noen BILLIGE supertriks?[8|]

Drikke masse vann er bra for både hud og hår ogås spise variert. Tror egentlig ikke det hjelper og kline no guffe i håret, må nok puttes i munnen. Ikke prøv oliven olje eller egg, er no dritt og få ut og du blir sikkert skallet av og prøve og få det vaska ut!!

Men har du godt spring vann, så er jo det super billig.[;)]

Jeg har også mistet mye hår,frisøren min sa det var fordi at jeg mistet lite hår under svangerskapet. Nå er jenta mi et år og håret har begynnt å komme ut igjen! Jeg ammer enda. Så ta det med ro jenter,håret vil komme ut i gjen!![;)]

[:@]Æsj ikke snakk. Her detter håret av i store mengder. Hår i maten min, hår i dusjen, på klær, i kjeften, i øya... faen meg overalt!
Grrr... tror jeg skal klippe meg kort før sommeren. Det vokser jo ut igjen!
Og å røyte, og ha langt hår i syden er ikke så kult!

Back
Topp