C Cillia Elsker forumet 20 Mar 2009 #1 Snuppa vår på 10 mnd. har begynt å gnisse tenner. Sygt ekkelt å høre på, pluss at det ser ut som en liten del av tanna er "gnikka" bort[&:] Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få henne til å slutte? Foreløpig sier jeg NEI, og putter i smokken[8|]
Snuppa vår på 10 mnd. har begynt å gnisse tenner. Sygt ekkelt å høre på, pluss at det ser ut som en liten del av tanna er "gnikka" bort[&:] Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få henne til å slutte? Foreløpig sier jeg NEI, og putter i smokken[8|]
hissigproppen Forumet er livet 20 Mar 2009 #2 Vi sliter med det samme på jenta vår som er 13 mnd... Hun bruker ikke smokk, så vi kan ikke stappe inn noe sånt heller. Prøver med en biteleke innimellom. JEg skal ringe tannpleier og høre, for hun gnukker ekstremt, og ser ut til å få veldi underbitt.
Vi sliter med det samme på jenta vår som er 13 mnd... Hun bruker ikke smokk, så vi kan ikke stappe inn noe sånt heller. Prøver med en biteleke innimellom. JEg skal ringe tannpleier og høre, for hun gnukker ekstremt, og ser ut til å få veldi underbitt.