Råd? Luksusproblem!

Jaybird

Gift med forumet
Jeg har bestemt at jeg skal vite kjønn. Jeg vil vite kjønn og det er ingen som kan hindre meg i det[8D]. Jepp, jeg er sta. Men sambo har bestemt at han ikke skal vite kjønn og ikke vil vite kjønn.

Har prøvd å forklare han at det blir da lettere med tanke på at vi ikke er de sterkeste økonomisk. Men det er også det eneste jeg har å komme med. Han har sagt at det er greit hvis jeg vet kjønn, men ikke han. Men guud, kommer jo til å bli helt skakk av å tenke på hva jeg skal si og ikke si[:D].

Noen som har noen bedre grunner å komme med for å støtte min side?[8D]

uff vet ikke jeg [:D][:D]
ellers kommer du til å dø av nyskjerrighet [:D][:D]

Ja, og DET kan man jo ikke ha noe av! [:D]

Vi visste det ikke med førstemann, ville ha spenningen til fødselen. Men var det noe jeg ikke brydde meg om under fødselen, så var det hvilket kjønn det var![:D] Denne gangen skal vi vite det, er jo spennende å få vite det nå også [:)] Så er det jo veldig praktisk også da, de hvite, nøytrale klærne man kjøper blir jo ikke brukt [:D][:D]

Pluss at det er jo ikke noe gøy å kjøpe bare nøytrale klær. Har ikke noe problem med at en gutt skal bruke rosa. Men vil jo kjøpe litt røffe-tøffe klær til gutt og litt mer søte klær til jente. Segimentering: Aldri hørt om[8D]

jeg vil ikke vite det, men sambo vil[8D][8D] Men tenker at det er jo best å vite det pga visse innkjøp:)

hva med å be legen om å skrive kjønnet ned på en papir lapp og gi den til den som vil vite det??
her vil vi begge vite det så her er det ikke noe probl... :D

Ett vennepar av oss var usikre. Han ville kanskje vite, og hun ville ikke vite det. De fikk en lapp med kjønnet i en lukket konvolutt som de satt på peisen da de kom hjem. En sen kveld etter noe drinker klarte  ikke han å vente mer og åpnet konvolutten. Han klarte å ikke si noe til henne[:)] Så det går ann........

Jeg bare MÅ vite det:) Jeg vil så gjerne gjøre noe flott på barnerommet, og da blir det vanskelig å ikke vite kjønnet. Vil at det enten skal være et gutte eller jenterom. Orker ikke styre med sånt etter jeg kommer hjem fra sykehuset...da vil jeg jo bare nyte den lille.... [:)]
Jeg liker å ha litt kontroll og å planlegge litt:)

Er sånn som deg, Chris. Føler jeg må ha kontroll. Jeg skal flytte for å gå på skole i et halvt år. I mens skal sambo skaffe leilighet og ordne alt med den til jeg kommer tilbake i slutten av desember. Det mest logiske er jo at han vet hva det blir, sånn at han vet hvordan barnerommet ca. skal være. Hehe.

Har tenkt på den med konvolutten. Er en god ide. Men jeg vil lissom kunne snakke med noen om det. Klarer ikke holde DEN hemmeligheten:P Og vet to vet alle. Nei, jeg får sjenke han full og få han til å skrive under på en kontrakt om at vi begge skal vite kjønnet=P

ORIGINAL: Looney

Ett vennepar av oss var usikre. Han ville kanskje vite, og hun ville ikke vite det. De fikk en lapp med kjønnet i en lukket konvolutt som de satt på peisen da de kom hjem. En sen kveld etter noe drinker klarte  ikke han å vente mer og åpnet konvolutten. Han klarte å ikke si noe til henne[:)] Så det går ann........

Denne likte jeg. Bare han klarer å holde det for seg selv da[;)]
Hvis ikke må du bare si hvor praktisk det er å vite kjønn. Alt er gjort i stand til babyen kommer og dere kan bruke tid på å bli kjent i stedet for å ut å handle?

Hehe. Det er det jeg sier til han hele tiden. Nei, vi får se da. Forhåptenligvis så tar nysgjerrigheten over for han også;)

Back
Topp