Råd fort! UL 10+6?

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Vi skal være med mange av vennene våre neste lørdag, da er jeg 11+4 og vi tenkte å fortelle nyheten.
Hadde derfor lyst til å bestille tidlig ultralyd til torsdag eller fredag, så jeg vet alt er i orden "rett før" og nærmest mulig uke 12.

Men hun jordmoren hadde bare mulighet på mandag! Nå på mandag! Da er jeg 10+6..
Men oddsen for at det går galt fra 10+6 til uke 12 er vel ikke så stor, eller? :o

Kjenner jeg fikk litt nerver nå av at det kom så "brått på", og tidligere enn jeg hadde tenkt. Ville liksom vente lengst mulig. Hva tenker dere?

Det er vel sånn 2% sjanse for at det går galt etter uke 10 tror jeg, så det burde jo absolutt går bra. Men det finnes dessverre ingen garantier. Men alle odds er på deres side, så jeg ville gjort det :)

Go for it :) Uansett - gode venner er godt å ha i både motgang og medgang. I tillegg er sjansene svært små for abort såpass sent :)

Go for it. Man har aldri noen garanti, men det er liten sjans for at det skal skje noe om du får vite at alt ser bra ut i slutten Av uke 10

Da blir det UL på mandag! :) Speeent. Var jo på en UL da jeg var 6+3 for å se bankende hjerte, så føler meg litt småhysterisk. Bare føler alltid at alt som kan gå galt, rammer meg. Så hvorfor skulle det være annerledes nå? Så vil heller være på den sikre siden :)

Da blir det UL på mandag! :) Speeent. Var jo på en UL da jeg var 6+3 for å se bankende hjerte, så føler meg litt småhysterisk. Bare føler alltid at alt som kan gå galt, rammer meg. Så hvorfor skulle det være annerledes nå? Så vil heller være på den sikre siden :)
Går nok fint :) Masse lykke til på mandag!

Var på UL istad 1715. Gikk veldig greit. Hun tok bare utenpå, og vi så alt klart. Plommesekken var visst der fortsatt - men hun sa at jeg ikke skulle være bekymret. Spiren er ca 3,8 cm nå. Så at den sprellet med armer og ben og bevegde seg rundt. Så alt var greit :)

Var på UL istad 1715. Gikk veldig greit. Hun tok bare utenpå, og vi så alt klart. Plommesekken var visst der fortsatt - men hun sa at jeg ikke skulle være bekymret. Spiren er ca 3,8 cm nå. Så at den sprellet med armer og ben og bevegde seg rundt. Så alt var greit :)
Så flott! :) Godt å se spiren! Du var 10+noe?

Ja, virkelig. Ser vi er akkurat 1 uke fra hverandre.

Blir spennende å se hva folk her inne blir justert til på ordinær ultralyd :)
Ja jeg er 9+0 i morgen :D Er jo lov å håpe på å bli flyttet fram, er sååå utålmodig kjenner jeg ;) Spesielt fordi de fleste her inne ligger foran meg, hehe :)

Ja jeg er 9+0 i morgen :D Er jo lov å håpe på å bli flyttet fram, er sååå utålmodig kjenner jeg ;) Spesielt fordi de fleste her inne ligger foran meg, hehe :)

Ja, sant. Kjenner godt utålmodigfølelsen selv. :) Men så er det jo bedre å heller bli flyttet litt frem, enn å være optimist og trooo man er lengre enn det man er og gå ut i fra det - og så satt tilbake :)

Ja, sant. Kjenner godt utålmodigfølelsen selv. :) Men så er det jo bedre å heller bli flyttet litt frem, enn å være optimist og trooo man er lengre enn det man er og gå ut i fra det - og så satt tilbake :)
Sant! Jeg er egentlig 9+3 i følge menstermin, men beregner egen termin i forhold til eggløsning, for jeg vet jeg ikke har 28-dagers syklus :)

Sant! Jeg er egentlig 9+3 i følge menstermin, men beregner egen termin i forhold til eggløsning, for jeg vet jeg ikke har 28-dagers syklus :)

Ja, helt samme her. Jeg har opp mot 35-dagers syklus, men vet når jeg hadde eggløsning og samleie i den forbindelse. Så jeg beregner ut i fra det. Første dag i siste mens var jo 2. mai, så skulle jeg gått blindt for det + regnet ut i fra standard 28 dagers syklus hadde jeg jo vært mye lengre :P

Back
Topp