råd ang spising?

Bella_

Gift med forumet
Lille er blitt litt tullete ang mat igjen. Hun har ellers hatt en fantastisk periode hvor hun har spist godt.

men, begynner som regel ok, hun gaper og sånn, men så begynner hun å tulle, og snur seg, og tar tungen i veien, og vill bare Ikke ha maten, noen som har noen råd? hun får også leker med så hun har noe å holde på med....

Sånn er det her om dagen også. Han spiser så lite, og jeg blir kjempe bekymret..... Hørte med mannen til kusina mi som er barnelege og han sa vi bare skulle slappe av, han tar til seg det han trenger....

Sån har lille gutt hvert litt i det siste, men har funnet ut at det hjelper å distrahere ham litt. Synger, lager lyder, slår på skåla og lar ham holde sin egen kopp. På den måten har han noe annet å konsentrere seg om mens han inni mellom får en skje med mat i munnen. FUngerer kjempe bra her hvertfall[:D]

Er sånn her også nå. Tror det er tenner som plager han. Han er mer fornøyd om han får en brødbit eller noe, det lindrer sikkert kløe å tygge litt.

snuppa her har vært dritt lei grøt, så i dag har vi handlet 1 års grøt for å se om hun spiser den. Er ikke mye å variere med i 8mndrs grøt her i byen. Meeen får teste i morgen tidlig... Fikk middag halv 7-7 tiden i kveld så ble ikke kveldsmat [8D]

Isak driver også sånn nmoen ganger,men jeg har funnet ut at ofte når han gjør sånn,så vil han ha litt vann.Så jeg gir han litt drikke,og så prøver jeg igjen,og da spiser han litt igjen.
Jeg har også bare venta i 20-30 minutter og prøvd igjen,det funker det og.....
Innimellom er han bare ikke sulte akkurat da...

Mini her har også begynt sånn, men har funnet ut at å gi han skorpen når vi spiser brød hjelper veldig, da får han prøvd seg selv og tar i mot det vi gir han.
Gjør det samme når han spiser middag, gir han en skalk å gnage på og da går middagen ned på null komma niks.

Back
Topp