Råd ang mat-valg

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei jenter,

Trenger råd om hva jeg som er sunnest. Prøver nemlig å spise sunt, men den siste uka har jeg fått skikkelig Mc'ern cravings! Har aldri vært spesielt glad i Mc'ern så vet ikke hvor det kommer fra.. Hormonene sikkert :p

Men altså, jeg ligger på sofaen og er forkjølet og syk, og mannen har egentlig planlagt spinatsuppe til middag. Akkurat nå er det det siste jeg kunne tenkt meg :p Så jeg sa jeg kunne finne på noe annet. Vil egentlig ha Mc'ern! Men prøver å styre unna. Alternativet er en pose med Bolognes gryte fra Toro tilsatt svinekjøttdeig. Vet ikke om dette er så mye sunnere..? Føler meg allerede jævlig som ligger her og er inaktiv, så prøver å gjøre sunne valg, men er ikke så lett akkurat nå! Hva bør jeg velge?

Du er syk og du bør velge det som smaker best! Mc'ern! Er ikke ofte man er syk og da er det viktigst å bare få i seg noe :-)

Evt får du mannen til å lage en hjemmelaget burger til deg ;) Det må jo være godt! Jeg pleier å lage karri burger! Det er godt det!

Helt enig med Mamsemoms her!
De Sunde valgene kan man tenke på en dag man er frisk!!
Jeg har forresten også hatt Mc'ern cravings de siste ukene :eek:

Åh, det er som den lille engelen med djevelhale skjult under kjortelen som står på skulderen min og overtaler meg til Mc'ern :D I love it haha ;) Kan jo gi han valget mellom å lage burger til meg eller kjøpe :D

Åh, det er som den lille engelen med djevelhale skjult under kjortelen som står på skulderen min og overtaler meg til Mc'ern :D I love it haha ;) Kan jo gi han valget mellom å lage burger til meg eller kjøpe :D
Haha! Og vi er ikke Akkurat hjelpsomme her heller :P MC'ern hørtes godt ut!

Kan du bare velge bort cravings?
For det kan ikke jeg!
Får jeg lyst på BigOne (som jeg egentlig ikke liker) må jeg bare spise det med en gang. Hvis ikke har jeg lyst på det og ingenting annet til jeg faktisk får spist det...

Hadde gått for mc'ern. Sunn kan du være senere. :p
Haha, vi står i ring og heier på djevelen på skuldra de!

Takk for støtte jenter! :D
Utrolig nok har jeg ikke like lyst på Mc'ern lenger, nå vil jeg ha hjemmelaget gryterett med ris ;) Stakkars mannen, er ikke lett for han, i det ene øyeblikket vil jeg ha ditt i det neste datt :p Vi får se hva vi lander på, plutselig vil jeg ha Mc'ern igjen :p

Takk for støtte jenter! :D
Utrolig nok har jeg ikke like lyst på Mc'ern lenger, nå vil jeg ha hjemmelaget gryterett med ris ;) Stakkars mannen, er ikke lett for han, i det ene øyeblikket vil jeg ha ditt i det neste datt :p Vi får se hva vi lander på, plutselig vil jeg ha Mc'ern igjen :p
Haha! Høres ikke dumt ut det heller! :-)

Kan du bare velge bort cravings?
For det kan ikke jeg!
Får jeg lyst på BigOne (som jeg egentlig ikke liker) må jeg bare spise det med en gang. Hvis ikke har jeg lyst på det og ingenting annet til jeg faktisk får spist det...
Mine cravings endrer seg sååå fort, fra at jeg kun vil ha én ting til at jeg noen timer senere kun vil ha noe annet ;) Vanligvis har de noe til felles da, denne gangen tror jeg fellesnevneren er kjøtt :p kjenner jeg kunne tenke meg god hjemmelaget gryterett med skikkelig god pommes frites ved siden av :D ;)

Spiste masse på McDonalds de ukene jeg var så kvalm. Nesten det eneste jeg hadde lyst på merkelig nok... :p

Back
Topp