Råd ang jobb...

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Vi skal omorganisere oss og det kan komme opp jeg skal bytte avdeling igjen... jobber som leder og ble flyttet på tidligere i vår. Nå kan det bli ny endring ifra januar. At jeg kommer tilbake Evt til den avdelingen jeg kom ifra. Hvis jeg ikke blir sm og dette holder mål blir det at jeg er der i 5 mnd så ny leder... kjenner på den og i vår hadde jeg nesten ikke vært der etter permisjonen før jeg ble flyttet. Så tenker hvos det blir foreslått bør jeg varsle at jeg skal i permisjon om det bærer veien slik at avdelingen slipper bytte på bytte på ledere...
 
Jeg syns ikke du skal varsle det. Du er jo ikke borte i permisjon i all evighet, og jeg antar du fremdeles har mange år igjen i arbeidslivet.
 
Tenker jeg skal varsle dersom det kommer opp forslag jeg skal bytte avdeling igjen... regner med jeg blir hjemme til aug året etterpå... til bgh start...
 
Er det slik at du tenker at det kan fort bli fleire bytter i årene som kommer? For i tilfelle ville eg nok gitt beskjed slik at, som du sier, det slipper å bytte igjen så raskt.
 
Back
Topp