RØDT LAG - Skravletråd



MaiSeptAugSkatt skrev:

klokka kom visst ikke igår..sjekka sporinga og den var i  ålesund...men idag kommer den!!
Jeg hadde faktisk treningsfri igår..det gjorde veldig godt for kroppen kjenner jeg...
Men idag er det påan igjen...bare vente til posten kommer...hihi;)

jada, jeg tar 2 uker på pulver...men starter ikke før neste mandag...vil få ferdig alt av feiringer først..neste søndag er siste...så etter det blir det andre boller her...hehe...
Sånn egentlig er jeg ikke så kjempe-positiv til pulverkurer...men nå må jeg bare få ned vekta igjen...Det blir nokadietten..eneste pulvveret jeg klarer å drikke...gikk en stund på det ifjor og med gode resultater..tror jeg gikk ned 6kg på 1 mnd...uten å gå opp igjen..Da spiste jeg vanlig middag og 3 shaker pr dag..Vekta gikk ikke opp før jeg tok slankepause ifjor sommer og spiste godis hver kveld igjen...hehe..DET skal IKKE skje igjen!!!=)

Jeg er fortsatt i sjokk over at jeg ikke røyk ut av slankekrigen igår..veldig glad da..men samtidig så var det jo jeg som hadde gått opp aller mest av alle..2.6kg opp på ei uke er bra gjort altså!ehh...føler på en måte jeg ikke fortjener være med...hehe...men skal virkelig ha noen strenge dager nå frem til neste veiing..så håper jeg på en stor nedgang til da! Talla i tabellen øverst her liker jeg ikke.. gått opp mer enn startvekta! Det er kjempe-deprimerende:/ Men det hjelper jo ikke å sutre over det heller...Men er flau av at ting har blitt sånn:/ ødelegger jo ikke bare for megselv...men for laget også...

Tirsdag blir eldstemann 5år ja..og da blir det spiderman for alle penga..hehe..det som er det store for tiden..vi har kjøpt spidermansykkel til han+ litt spidermanleker..Så har jeg kjøpt alt av pynt i spidermantema..duk,tallerkener,ballonger osv..Tror han kommer til å bli kjempeglad:)
Han har til og med bestillt spidermankake...hvordan i alle dager ho mor skal få til det veit jeg ikke enda...hehe..

Jeg har og ei jente som blir 2år iår...ikke før august da...så blir mellomste 4år i september:)
koselig når barna har bursdag da:)

Hvordan går det med motivasjonen idag da? hva er planene for helga?

haha, skulle absolutt ha tatt bilde da jeg holdt på med knebøy i høyhæla sko..må ha sett skikkelig bra ut...hehe...gubben var i tlf med legen da jeg holdt på med det, så ble ikke noe bilde....Men det skal sies at han fikk litt latterskrampe selv,,,hehe



Har du fått testet ut klokken nå?

Vi må stå på slik at vi kan gå ned noe av oppgangen og vinne neste ukes veiing. Etter det er det vel hver for seg selv?
Pulver vil jeg ikke prøve engang, jeg er altfor glad i mat. Og å sette meg på nekt, gjør at jeg vil ha det ennå mer.

Jeg hadde helt treningsfri i går. Kroppen har verket litt etter den store økten, men skal ta de igjen så snart jeg er ferdig med innlegget her nå. Har barnefri :)
Har ikke så veldig motivasjon, men den kommer nok bare jeg setter igang! Det må den, den har ikke valg. Vil den ikke, så SKAL den! :)

Helt utrolig at ingen hos de grønne gikk ned noe som helst. Godt vii har noen som gjør det for oss ;)

Spennende med 5 år! Bare ett år igjen så er han skolegutt :)

Spiste litt masse i går, så det merkes på vekta i dag. Må trenes som fy nå. Ingen treningsfri før torsdag nå!
 
Liker veldig dårlig å be om dette, men er så nære så nære.... 

Vi har veldig dårlig tak på huset vårt og skruene som holder taksteinen er dårlig, noe 
som resulterer i at takstein faller ned. Med to småe barn som leker ute er vi blitt 
nødt å nekte dem adgang til den delen av verandaen frem til vi får ordnet dette. 


Nå er vi med i konkurranse inne på facebook om å vinne nytt tak. 
FRISTEN ER I MORGEN; OG VI TRENGER DIN STEMME!!!! Man kan bare stemme en gang! 

Juryen velger en vinner blant topp 10, og vi mangler ca 20 stemmer på å komme med. 
Håper at du kan hjelpe oss med å godkjenne applikasjonen og gi oss din stemme. ( Linda A Almvik) 

http://www.facebook.com/IcopalNorge/app_245972232167262?app_data=1782

 


supernint skrev:
Liker veldig dårlig å be om dette, men er så nære så nære.... 

Vi har veldig dårlig tak på huset vårt og skruene som holder taksteinen er dårlig, noe 
som resulterer i at takstein faller ned. Med to småe barn som leker ute er vi blitt 
nødt å nekte dem adgang til den delen av verandaen frem til vi får ordnet dette. 


Nå er vi med i konkurranse inne på facebook om å vinne nytt tak. 
FRISTEN ER I MORGEN; OG VI TRENGER DIN STEMME!!!! Man kan bare stemme en gang! 

Juryen velger en vinner blant topp 10, og vi mangler ca 20 stemmer på å komme med. 
Håper at du kan hjelpe oss med å godkjenne applikasjonen og gi oss din stemme. ( Linda A Almvik) 

http://www.facebook.com/IcopalNorge/app_245972232167262?app_data=1782



*stemt*
 


MaiSeptAugSkatt skrev:

Jeg fant dette og tenkte på deg. Du trener jo masse og spiser litt lite.

http://tpn.vg.no/intervju/spiser-du-lite-nok/2700

Hei Jeg skal ned 20 kg og spiser 1300 kcal hver dag. Jeg trener ganske bra, hvor jeg forbrenner fra 800-1100kcal på hver økt, 4-5 ganger i uka. Flere mener jeg spiser for lite og dermed ikke vil gå ned i vekt.. ? stemmer dette, bør jeg spise mer? takk for svar.. Hilsen Spreka..
Hei,
Et par kommentarer er på sin plass.
1) 1300 kcal/dag som matinntak er svært lite.
2) 800-1100 kcal forbrukt per treningsøkt er svært mye.
3) Ikke overvurder dine planer for å gå ned i vekt.
4) Spis sunt, tren på det du liker og gjerne i store doser.
5) Prøv å etablere vaner du skal leve med ikke bare i løpet av en kur, men i mange år fremover.
6) Lykke til!
 


Ozonia skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:

Jeg fant dette og tenkte på deg. Du trener jo masse og spiser litt lite.

http://tpn.vg.no/intervju/spiser-du-lite-nok/2700

Hei Jeg skal ned 20 kg og spiser 1300 kcal hver dag. Jeg trener ganske bra, hvor jeg forbrenner fra 800-1100kcal på hver økt, 4-5 ganger i uka. Flere mener jeg spiser for lite og dermed ikke vil gå ned i vekt.. ? stemmer dette, bør jeg spise mer? takk for svar.. Hilsen Spreka..
Hei,
Et par kommentarer er på sin plass.
1) 1300 kcal/dag som matinntak er svært lite.
2) 800-1100 kcal forbrukt per treningsøkt er svært mye.
3) Ikke overvurder dine planer for å gå ned i vekt.
4) Spis sunt, tren på det du liker og gjerne i store doser.
5) Prøv å etablere vaner du skal leve med ikke bare i løpet av en kur, men i mange år fremover.
6) Lykke til!


Jeg synes det er kjempevanskelig å vite hvor mye jeg skal spise...så jeg sliter nok litt der...Jeg er jo på vg sin vektklubb..ifølge den skal jeg ha 1300kalorier...men om jeg trener ca 600-1000 pr dag så sier jo det segselv at jeg må øke inntaket...

Men nå har jeg faktisk gitt litt opp...både trening og kosthold...Har ikke trent  eller spist noe sunt siden 17mai nå..
Jeg har jo vært UTROLIG motivert den siste tiden...helt frem til nå...etter sist veiing ble jeg veldig lei meg faktisk...og mista både motivasjon og humør:/ får det jo ikke til uansett hvor mye jeg trener...så da ga jeg blaffen...Litt dumt det og...menmen...
Vekta aner jeg ikke hva er...Hadde bursdagfeiring her igår..så jeg våger meg nok ikke på vekta før imorgen...
Det er leit det ble sånn-...veldig leit:/ Men jeg orker jo ikke fortsette slik når ingenting skjer...jeg har jobba KNALLHARDT for å få resultater jo...ikke mista eneneste cm engang...selv ikke etter 30 day shred+tredemølle+enda mer jillian så og si hver eneste dag de siste 2 mnd...Så da mister jeg jo litt motivasjon....

Jeg har en liten plan om å prøve å få satt igang igjen neste uke...Men nå skal jeg sutre litt til og synes litt synd på megselv først...hehe

hvordan går det der da????
 


MaiSeptAugSkatt skrev:

Jeg synes det er kjempevanskelig å vite hvor mye jeg skal spise...så jeg sliter nok litt der...Jeg er jo på vg sin vektklubb..ifølge den skal jeg ha 1300kalorier...men om jeg trener ca 600-1000 pr dag så sier jo det segselv at jeg må øke inntaket...

Men nå har jeg faktisk gitt litt opp...både trening og kosthold...Har ikke trent  eller spist noe sunt siden 17mai nå..
Jeg har jo vært UTROLIG motivert den siste tiden...helt frem til nå...etter sist veiing ble jeg veldig lei meg faktisk...og mista både motivasjon og humør:/ får det jo ikke til uansett hvor mye jeg trener...så da ga jeg blaffen...Litt dumt det og...menmen...
Vekta aner jeg ikke hva er...Hadde bursdagfeiring her igår..så jeg våger meg nok ikke på vekta før imorgen...
Det er leit det ble sånn-...veldig leit:/ Men jeg orker jo ikke fortsette slik når ingenting skjer...jeg har jobba KNALLHARDT for å få resultater jo...ikke mista eneneste cm engang...selv ikke etter 30 day shred+tredemølle+enda mer jillian så og si hver eneste dag de siste 2 mnd...Så da mister jeg jo litt motivasjon....

Jeg har en liten plan om å prøve å få satt igang igjen neste uke...Men nå skal jeg sutre litt til og synes litt synd på megselv først...hehe

hvordan går det der da????


Jeg kan forstå at du sliter med motivasjonen.
Hva om du restarte og starter på nytt på vektklubben? Men denne gangen legger du inn at du er aktiv?
Det har hjulpet meg å restarte programmet der. Var medlem der tidligere :) Du finner det der hvor profilinformasjonen din står i høyrekolonne øverst :)

Ikke gi opp! I morgen er det en ny dag og nye muligheter. Hopp på vekta og se hva den sier :)

Selv har jeg fått trent litt, og vært litt flink med maten. Men sliter jo litt selv med motiavsjonen... Sliter litt på hjemmebanen psykisk. Treningen vet jeg at hjelper på den fronten, så jeg må bare stå på videre!
 
Hei jenter. Etter å ha tenkt litt nå en stund velger jeg å trekke meg fra krigen. Har hatt så mye her på hjemmebane + mangel på motivasjon så velger å ta en pause fra slankinga nå :-)

Ønsker dere alle lykke til videre i krigen og gleder meg til å se at en RØD jente vinner!! :)

God klem fra klumpen
 
Det var trist Klumpen, men jeg forstår det godt. Synes du har vært kjempeflink å gått ned kjempemasse!! Lykke til videre :-)
 
Neimen Klumpen. Trekker du deg? Det var trist.

Vi skal våre vårt beste for at Rødt lag vinner :)

Lykke til videre. Kanskje du blir med på neste runde etter sommerne da :)
 

Huff.. ble bare ned 0,2 på meg denne uka. 
MEN... hadde siste eksamen i går.. så nå kan jeg endelig ta fatt på trening, så satser på at det løsner litt da:)

Håper at vi får gode resultater også denne uka, slik at vi slipper å miste flere.
 


supernint skrev:

Huff.. ble bare ned 0,2 på meg denne uka. 
MEN... hadde siste eksamen i går.. så nå kan jeg endelig ta fatt på trening, så satser på at det løsner litt da:)

Håper at vi får gode resultater også denne uka, slik at vi slipper å miste flere.


Beklager, jeg ryker i dag :-(
 


Ozonia skrev:


supernint skrev:

Huff.. ble bare ned 0,2 på meg denne uka. 
MEN... hadde siste eksamen i går.. så nå kan jeg endelig ta fatt på trening, så satser på at det løsner litt da:)

Håper at vi får gode resultater også denne uka, slik at vi slipper å miste flere.


Beklager, jeg ryker i dag :-(


Hvordan regner du ut resultatet, Ozonia?
 


Ozonia skrev:


supernint skrev:

Huff.. ble bare ned 0,2 på meg denne uka. 
MEN... hadde siste eksamen i går.. så nå kan jeg endelig ta fatt på trening, så satser på at det løsner litt da:)

Håper at vi får gode resultater også denne uka, slik at vi slipper å miste flere.


Beklager, jeg ryker i dag :-(


Har du regna det ut nå? om vi taper denne uka, og du har gått ned minst så lurer jeg på om ikke jeg kan ryke istedet?
du fortjener myyye mer enn meg å fortsette her..jeg har tross alt stor oppgang siden starten her...
:)
 
Det var ikke vi som røk denne uken. Ozonia har regnet litt feil..... Jeg pleier alltid å dobbeltsjekke resultatene for sikkerhetsskyld. Kjekt at du blir med videre, men synes litt synd på grønt lag som bare har 2 igjen.... 
 


mariusmor skrev:
Det var ikke vi som røk denne uken. Ozonia har regnet litt feil..... Jeg pleier alltid å dobbeltsjekke resultatene for sikkerhetsskyld. Kjekt at du blir med videre, men synes litt synd på grønt lag som bare har 2 igjen.... 


Meget bra at du dobbeltsjekker :)

Det var på hengende håret. Slik går det når man stoler på dataen :p

Tusen hjertlig takk til alle dere andret som dro lasser mitt denne gangen! Jeg skal stå på denne neste uken (og hele veien ut)!!

Grønt har virkelig fått det. De som alle hadde gått ned så masse denne uken og. De kommer nok sterkt tilbake via Wild Card tror jeg.
 

Flott da slapper jeg av i uken som kommer, så går du ned for oss begge ;-)

Neida. Jeg skal bli tynn!!!!!!!! Bare 0,1 kg igjen til jeg er innenfor normalområdet til BMI-skalaen :-) Jippi!!

 
dere er så flinke!! og det er faktisk JEG som skulle røket idag, og IKKE oioi...nesten så jeg spør om vi to skal bytte plass...uansett hvordan reglene er så fortjener jeg ikke være her egentlig.
 
Hurra for oss:)


Jeg skriver det samme her som jeg skrev inne på resultat-tråden:
Men jeg tror det har skjedd en feil.. jeg gikk ikke ned så mye som det står i innlegget over her. Jeg la merke til at det samme var skjedd i resultatlista inne på rødt-trådene også.
Med mindre jeg har regnet helt feil, og noen bare har rettet det (noe jeg ikke utelukker hehe), så har jeg gått ned 2,28% og ikke 2,34% :)
 


Karamellion skrev:
Hurra for oss:)


Jeg skriver det samme her som jeg skrev inne på resultat-tråden:
Men jeg tror det har skjedd en feil.. jeg gikk ikke ned så mye som det står i innlegget over her. Jeg la merke til at det samme var skjedd i resultatlista inne på rødt-trådene også.
Med mindre jeg har regnet helt feil, og noen bare har rettet det (noe jeg ikke utelukker hehe), så har jeg gått ned 2,28% og ikke 2,34% :)

Takk for tipset. Har rettet opp nå. Dataen rundet opp til 2,29 % da ;)
Det var vel bare % som var feil, ikke antall g og kg i din nedgang?
gruppens totale nedgang ble den samme uansett siden den tar selve vekttallene våre og beregner %nedgang :)

Du har jo gått ned formidabelt masse siden slankekrigen startet.

Bli gjerne mer aktiv på skravletråden og del din tips :)
 
Back
Topp