RØDT LAG - Skravletråd



MaiSeptAugSkatt skrev:
ooh my gad...nå fikk jeg lyst på kake!! hehe:D
Flink du er som skal bake alt dette da=)
Skal selv lage gulrotkake+sjooladekake til helga..til en 60årsdag vi skal i=)
I tillegg blir det nok mange andre kaker...og middag...Så denne helga er jeg virkelig spent på!! Håper jeg klarer å begrense meg litt!! For det er jo ikke mange dagene til 17mai..og enda flere fristelser...Den 22.mai blir eldstemann 5år..så da blir det selskap her i hus med masse godt!! Så er det siste helga imai..27. skal vi i konfirmasjon til nabojenta..Nok en dag med masse fristelser...hehe...
Denne måneden blir hard!!!
Håper jeg ikke tar helt av!!
Prøver være litt ekstra flink med treninga nå pga alt dette..hehe...

Jeg er godt igang med uke 2 hvertfall(body revolution ja)..skal til på dag 25 på 30 DS..har også blitt endel økter på tredemølla(igår jogga jeg en hel time! intervalltrening da..så jeg klarte nesten ikke gå når jeg var ferdig..hehe)
Håper på fint tall fredag!! Må være veldig flink de neste dagene nå:)
Veit jo at det går sakte med meg..Gikk jo fint i helga..spiste bra og trente veldig bra..men ble pizza da gubben kom hjem søndag...Så vekta måtte jo såklart gå litt opp..Men nå skal jeg ikke snikveie mer denne uka..hehe..

Ang. body revolution så tror jeg vi bare får ta treninga der litt som kroppen føler..om man litt sliten en dag så tar man fri den dagen..Tror ikke man på død og liv må følge det opplegget til pungt og prikke..:)
 


Det var jo lite gjennomtenkt av meg da å legge ut bilde av søtsaker også friste på den måten... Burde heller lagt det ut på det grønne laget sin side ;)

Ja, mai er en utfordrende måned matmessig! Vi får passe ekstra godt på under konfirmasjoner og andre feiringer. Kaloriene fyker dessverre raskt i været!!

Fytti så flink du er å trene da!!! Hvor finner du tiden til alt?? Også presser deg jo utrolig bra! Du må jo ha en stålform nå :-D

Snikveide i dag, og det går ihvertfall nedover. Håper å være under 61 kg til fredag.


HVOR ER ALLESAMMEN?? Skravle skravle :)
 
Liker disse tallene jeg :

Dato

19 april

28 april

9 mai

Vekt (kg)

63

62

61

Arm (cm)

30

27

27

Midje (cm)

72

70

68

Mage (cm)

90

88

82

Hofte (cm)

100

97

97

Lår (cm)

53

54

50

Totalt (cm)

345

336

324

 


Ozonia skrev:
Liker disse tallene jeg :

Dato

19 april

28 april

9 mai

Vekt (kg)

63

62

61

Arm (cm)

30

27

27

Midje (cm)

72

70

68

Mage (cm)

90

88

82

Hofte (cm)

100

97

97

Lår (cm)

53

54

50

Totalt (cm)

345

336

324



wow!! kjempebra jo!!! du er jammen flink!!! vil bytte mål med deg!! spesielt magemålet!! Jeg er over 90cm rundt magen jeg:( ((63+ kg g 167høy) æsj!

Det her har du all grunn til å være stolt av!
Hvordan har treninga gått denne uka da? og kostholdet?
 


Ozonia skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:

 


Det var jo lite gjennomtenkt av meg da å legge ut bilde av søtsaker også friste på den måten... Burde heller lagt det ut på det grønne laget sin side ;)

Ja, mai er en utfordrende måned matmessig! Vi får passe ekstra godt på under konfirmasjoner og andre feiringer. Kaloriene fyker dessverre raskt i været!!

Fytti så flink du er å trene da!!! Hvor finner du tiden til alt?? Også presser deg jo utrolig bra! Du må jo ha en stålform nå :-D

Snikveide i dag, og det går ihvertfall nedover. Håper å være under 61 kg til fredag.


HVOR ER ALLESAMMEN?? Skravle skravle :)

hehe...bare å legge ut kakebilder...er jo en liten trøst å se bilder når man ikke kan spise så mye slikt..hehehe...
Her blir det og kakehelg..skikkelig og...men håper virkelig jeg klarer å begrense meg litt..har et lite mål om å kun ta 2 små stykker...hehe..

Har blitt mye trening på meg den siste tiden...Det er jo fordi jeg har prøvd så hardt lenge nå..uten det store har skjedd med vekta:/ Derfor har jeg i mai økt på litt med treninga...må bare....Også fordi det i mai er maange bursdager osv...så føler jeg må være litt ekstra flink...

Det er ikke alltid lett å finne tid til trening med 3 barn i hus...minstejenta går jeg jo hjemme med hver dag..de 2 andre er litt i bhg, men ingen av de 100%..Derfor så må jeg trene tidlig på morningen eller etter de er iseng om kvelden..Så jeg finner jo tid til det..selv om det ikke alltid frister like mye å trene..hehe..
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Ozonia skrev:
Liker disse tallene jeg :

Dato

19 april

28 april

9 mai

Vekt (kg)

63

62

61

Arm (cm)

30

27

27

Midje (cm)

72

70

68

Mage (cm)

90

88

82

Hofte (cm)

100

97

97

Lår (cm)

53

54

50

Totalt (cm)

345

336

324



wow!! kjempebra jo!!! du er jammen flink!!! vil bytte mål med deg!! spesielt magemålet!! Jeg er over 90cm rundt magen jeg:( ((63+ kg g 167høy) æsj!

Det her har du all grunn til å være stolt av!
Hvordan har treninga gått denne uka da? og kostholdet?


Er meget fornøyd med tallene ja. Som du ser og, så var jo magemålet mitt 90 cm. 8 cm ned på all denne treningen og kostholdet :) Og det på under en måned! Jeg ble sjokket selv. Men jeg kjenner jo spesielt på buksene at de sitter mye bedre nå.
Har du tatt målinger av kroppen? Vekten sier jo ikke alltid noe om framgangen.

Denne uken har det vært lite trening. Har vært masse å gjøre. Ikke trent i dag heller, men kostholdet er upåklagelig. Siden jeg visste at jeg ikke ville fått trent, så har jeg kompensert med kostholdet.
Jeg hadde en New Energy-sjokolade i dag da, det ble min lunsj så kalorimessig ingen utskeielse. Har tilbringt hele dagen i tingretten.
Skal få trent i morgen.

Snikveide idag, den viste nedgang på 600 g. Meget fornøyd :)
Vet du noe om hvordan du ligger an?

Jeg synes du er ufattelig flink med treningen! Jeg sliter med å finne tid og jeg er har kun en unge! Du har vel en mann i hus og eller? Er han god støtte oppe i dette?
 


Ozonia skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:


Ozonia skrev:
Liker disse tallene jeg :

Dato

19 april

28 april

9 mai

Vekt (kg)

63

62

61

Arm (cm)

30

27

27

Midje (cm)

72

70

68

Mage (cm)

90

88

82

Hofte (cm)

100

97

97

Lår (cm)

53

54

50

Totalt (cm)

345

336

324



wow!! kjempebra jo!!! du er jammen flink!!! vil bytte mål med deg!! spesielt magemålet!! Jeg er over 90cm rundt magen jeg:( ((63+ kg g 167høy) æsj!

Det her har du all grunn til å være stolt av!
Hvordan har treninga gått denne uka da? og kostholdet?


Er meget fornøyd med tallene ja. Som du ser og, så var jo magemålet mitt 90 cm. 8 cm ned på all denne treningen og kostholdet :) Og det på under en måned! Jeg ble sjokket selv. Men jeg kjenner jo spesielt på buksene at de sitter mye bedre nå.
Har du tatt målinger av kroppen? Vekten sier jo ikke alltid noe om framgangen.

Denne uken har det vært lite trening. Har vært masse å gjøre. Ikke trent i dag heller, men kostholdet er upåklagelig. Siden jeg visste at jeg ikke ville fått trent, så har jeg kompensert med kostholdet.
Jeg hadde en New Energy-sjokolade i dag da, det ble min lunsj så kalorimessig ingen utskeielse. Har tilbringt hele dagen i tingretten.
Skal få trent i morgen.

Snikveide idag, den viste nedgang på 600 g. Meget fornøyd :)
Vet du noe om hvordan du ligger an?

Jeg synes du er ufattelig flink med treningen! Jeg sliter med å finne tid og jeg er har kun en unge! Du har vel en mann i hus og eller? Er han god støtte oppe i dette?


Det er jo helt utrolig hva du har fått til på bare få uker. knallbra!! Jeg blir såå motivert!!
Om du klarer det, må vel jeg og få det til vel?? vi har jo ganske lik vekt..og da du var rundt 63 sånn som jeg er nå hadde du helt likt magemål som meg..hehe...
DESVERRE tar ting tid med meg!! det er skikkelig frustererende!!!! trener jo som en gal nettopp for å få resultater! med neida!!
Jeg måler meg den 18. hver mnd. kan ikke måle noe oftere enn det for da blir jeg så skuffa...Men tok en snikmåling forrige uke og der var det ingen forandring tror jeg...Og da hadde jeg jo økt på ganske mye med trening og vært litt strengere med kostholdet og...virker som kroppen min tviholder på kiloene...:(

Jeg tror ikke veiinga idag blir noe bra idag desverre...spiste litt sein kvelds igår...og føler meg skikkelig oppblåst i magen idag...i tillegg skal jeg ha mensen idag eller morgen...såe...jeg har vel flax om jeg ikke har gått opp!
Men jeg har hatt ei veldig god slankeuke altså..har virkelig stått på med trening...og kostholdet har vært bra og...Så egentlig bør jeg ha gått ned, men har ingen forventninger til det...nå føler jeg meg bare kjempetung i kroppen:/
Skal gå på vekta nå straks...gruer meg!!!

Jeg har gubbe, men han er student(ferdig i juni) og fast jobb ved siden av...så er ikke ofte jeg ser han faktisk.....Men nå fremover blir han vel litt mer hjemme får vi håpe...Kjenner jo jeg er litt sliten..ungene er ganske krevende for tiden...og det er bare såvidt jeg orker trening etter de er iseng..Men jeg må bare..presser megselv hardt der...
Men det hjelper jo...for etter å trent er jeg jo som et nytt menneske:)
Gubben bryr seg vel ikke så mye om at jeg slanker meg tror jeg..hehe...han sitter jo med godiset sitt han...så jeg motstår ofte slike ting...kan være litt vanskelig, men det går..:)han har det jo litt motsatt..prøver alt for å gå opp ivekt...
Men han er jo flink å kommentere kroppen min da...han sier jo at det er stor forskjell...Så selv om vekta ikke har gått mye ned, så håper jeg jo det har skjedd litt likevel da=)

Nei jeg får vel komme meg på vekta nå! *skrekk og gru*
 
jeg har veid meg og 0.2kg ned..det er ikke bra!
Men var jo forbredt på oppgang(er alltid det,hehe) så sånnsett var det jo bra da..
Samtidig så har jeg bare gått ned 800gram siden slankekrigen starta..Og jeg jobber knallhardt for å gå ned! men det går bare ikke! Det er skikkelig frustrerende..sliter meg jo helt ut med trening hver dag og spiser kjempesunnt også...så idag er jeg faktisk i kjempedårlig humør pga dette:( Jeg har sååå lyst å få det til! skjønner virkelig ikke hvorfor det ikke går:( blir så lei meg:(
beklager sutring!:/
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Det er jo helt utrolig hva du har fått til på bare få uker. knallbra!! Jeg blir såå motivert!!
Om du klarer det, må vel jeg og få det til vel?? vi har jo ganske lik vekt..og da du var rundt 63 sånn som jeg er nå hadde du helt likt magemål som meg..hehe...
DESVERRE tar ting tid med meg!! det er skikkelig frustererende!!!! trener jo som en gal nettopp for å få resultater! med neida!!
Jeg måler meg den 18. hver mnd. kan ikke måle noe oftere enn det for da blir jeg så skuffa...Men tok en snikmåling forrige uke og der var det ingen forandring tror jeg...Og da hadde jeg jo økt på ganske mye med trening og vært litt strengere med kostholdet og...virker som kroppen min tviholder på kiloene...:(

Jeg tror ikke veiinga idag blir noe bra idag desverre...spiste litt sein kvelds igår...og føler meg skikkelig oppblåst i magen idag...i tillegg skal jeg ha mensen idag eller morgen...såe...jeg har vel flax om jeg ikke har gått opp!
Men jeg har hatt ei veldig god slankeuke altså..har virkelig stått på med trening...og kostholdet har vært bra og...Så egentlig bør jeg ha gått ned, men har ingen forventninger til det...nå føler jeg meg bare kjempetung i kroppen:/
Skal gå på vekta nå straks...gruer meg!!!

Jeg har gubbe, men han er student(ferdig i juni) og fast jobb ved siden av...så er ikke ofte jeg ser han faktisk.....Men nå fremover blir han vel litt mer hjemme får vi håpe...Kjenner jo jeg er litt sliten..ungene er ganske krevende for tiden...og det er bare såvidt jeg orker trening etter de er iseng..Men jeg må bare..presser megselv hardt der...
Men det hjelper jo...for etter å trent er jeg jo som et nytt menneske:)
Gubben bryr seg vel ikke så mye om at jeg slanker meg tror jeg..hehe...han sitter jo med godiset sitt han...så jeg motstår ofte slike ting...kan være litt vanskelig, men det går..:)han har det jo litt motsatt..prøver alt for å gå opp ivekt...
Men han er jo flink å kommentere kroppen min da...han sier jo at det er stor forskjell...Så selv om vekta ikke har gått mye ned, så håper jeg jo det har skjedd litt likevel da=)

Nei jeg får vel komme meg på vekta nå! *skrekk og gru*


Jeg er noe lavere enn deg, jeg er 156 cm. Hver kg merkes veldig godt på en så lav kropp som dette.
Tror det snart stopper opp hos meg og. Når jeg kommer under 60 kg, da er jeg ikke lenger kategorisert som overvektig. Da er BMI endelig under 25! Spesielt når jeg er på 57-58 kg stopper det opp hos meg. Jeg har ikke vært under det siden 2003. Jeg lå stabilet på 52 kg i mange mange år før jeg gikk over til studenttilværelsen. Da føk jeg opp til 75 kg!

Rødt lag vinner denne runden, så du blir til neste uke. Og da er mensen over og du tar ett stort byks nedover igjen :D Jeg frykter søndag og konfirmasjonen! Skal ta det rolig med maten, det må jeg. Får ta med jentungen på en trilletur før showet starter :)

Høres ut som en god gubbe du har :) Han jobber og står på for dere alle :) Han skla opp ja. Typisk at man sliter med det motsatte!! Du er jo kjempeflink som klarer å motstå fristelsene! Det klarer ikke jeg!!

Venter i spenning på tallene fra alle. Ser bra ut foreløpig :D
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
jeg har veid meg og 0.2kg ned..det er ikke bra!
Men var jo forbredt på oppgang(er alltid det,hehe) så sånnsett var det jo bra da..
Samtidig så har jeg bare gått ned 800gram siden slankekrigen starta..Og jeg jobber knallhardt for å gå ned! men det går bare ikke! Det er skikkelig frustrerende..sliter meg jo helt ut med trening hver dag og spiser kjempesunnt også...så idag er jeg faktisk i kjempedårlig humør pga dette:( Jeg har sååå lyst å få det til! skjønner virkelig ikke hvorfor det ikke går:( blir så lei meg:(
beklager sutring!:/


Forstår frustrasjonen din. All nedgang er nedgang, og det går jo rette veien!

Kanskje du trener for mye? Eller spiser for mye eller lite, eller gal sammensetning av karb, fett og proteiner? Dersom du får i deg en salt så binder jo det, sammen med musklene dine, en del vann. Men igjen, kanskje du er på ett platå. Det løsner nok snart skal du se. Ikke gi opp!!

Dersom du vil, så kan du sende en oversikt over matinntaket dit til meg, så kan vi se på det sammen? Treningen du gjør ser jeg joh :)
 

Beklager så mye jenter. Vekten er uendret på meg. Har ikke fått fokusert så mye denne uka, da jeg har hatt 2 eksamener. Og i tillegg kom mensen i går kveld. 
Men ser at dere andre har vært kjempeflink, så får krysse fingrene å håpe det holder mot de grønne:)
 


Ozonia skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
jeg har veid meg og 0.2kg ned..det er ikke bra!
Men var jo forbredt på oppgang(er alltid det,hehe) så sånnsett var det jo bra da..
Samtidig så har jeg bare gått ned 800gram siden slankekrigen starta..Og jeg jobber knallhardt for å gå ned! men det går bare ikke! Det er skikkelig frustrerende..sliter meg jo helt ut med trening hver dag og spiser kjempesunnt også...så idag er jeg faktisk i kjempedårlig humør pga dette:( Jeg har sååå lyst å få det til! skjønner virkelig ikke hvorfor det ikke går:( blir så lei meg:(
beklager sutring!:/


Forstår frustrasjonen din. All nedgang er nedgang, og det går jo rette veien!

Kanskje du trener for mye? Eller spiser for mye eller lite, eller gal sammensetning av karb, fett og proteiner? Dersom du får i deg en salt så binder jo det, sammen med musklene dine, en del vann. Men igjen, kanskje du er på ett platå. Det løsner nok snart skal du se. Ikke gi opp!!

Dersom du vil, så kan du sende en oversikt over matinntaket dit til meg, så kan vi se på det sammen? Treningen du gjør ser jeg joh :)

Ja, det er kjempe-frustrerende!! Økte jo på treninga nå i mai nettopp for å få resultater...men ikke det hjalp engang:( Tenker jo det må være noe galt med kostholdet...men følger jo litt med på kcal inntaket..prøver å holde meg på 1400 ca. +/-...skulle jo ikke tro det var for mye siden jeg forbrenner 400-1000kcal pr. dag..skjønner ikke hva jeg gjør galt..Jeg er jo egentlig kjempemotivert om dagen...Men samtidig så begynner dette å slite litt på meg...at jeg ikke lykkes er veldig demotiverende:/
et esempel på en dag hos meg er slik:
frokost: ei skål fitness & fruits frokostblanding med skumma melk.. med litt banan kcal. ca.250
lunsj: 1 knekkebrød med ost og skinke...1 knekkebrød med makrell i tomat..1 yoghurt 0.1% yoplait. kcal. ca 230
mellom: 1 eple. kcal.:60
middag: helt vanlig middag, men mindre porsjoner...og masse grønnsaker...kcal:400-500
kvelds: 1 knekkebrød med omelett.1 frukt kcal.:300

Ellers kan jeg vel si at denne helga ike har gått bra! Og jeg nå virkelig ser jeg ikke kan unne meg noe uten å gå opp flere kg...
Var jo i bursdag igår...spiste litt kake, men tok ikke heelt av...
i tillegg rakk jeg og å trene før vi dro til bursdagen...
gikk på vekta idag..og fikk heeelt sjokk!! 66kg!! nesten 3kg opp !!!
Så nå har jeg MYE å jobbe med de neste dagene!!:/

var en stund jeg gikk på lavkarbo, og da gikk jeg faktisk ned litt hver uke...første uka gikk jeg ned nesten 3kg!
Litt av det kom fort på igjen etter en sprekk...men henta meg fort inn igjen og vektra fortsatte ned igjen...Så jeg vurderer det veldig sterkt igjen...men om det blir så blir det ikke før denne måneden er ferdig:p
Men jeg aner ikke...vil jo helst kunne spise helt normalt  men likevel gå ned...men det er jo ikke så lett:/
Har også vurdert litt pulverkur...for å få en liten pangstart igjen kanskje...tror jeg trenger det...
Er egentlig bare kjempeusikker på alt jeg nå...hehe....
Og VELDIG sur på megselv for å plutselig veie 66kg igjen! æsj:/
 


MaiSeptAugSkatt skrev:



Ja, det er kjempe-frustrerende!! Økte jo på treninga nå i mai nettopp for å få resultater...men ikke det hjalp engang:( Tenker jo det må være noe galt med kostholdet...men følger jo litt med på kcal inntaket..prøver å holde meg på 1400 ca. +/-...skulle jo ikke tro det var for mye siden jeg forbrenner 400-1000kcal pr. dag..skjønner ikke hva jeg gjør galt..Jeg er jo egentlig kjempemotivert om dagen...Men samtidig så begynner dette å slite litt på meg...at jeg ikke lykkes er veldig demotiverende:/
et esempel på en dag hos meg er slik:
frokost: ei skål fitness & fruits frokostblanding med skumma melk.. med litt banan kcal. ca.250
lunsj: 1 knekkebrød med ost og skinke...1 knekkebrød med makrell i tomat..1 yoghurt 0.1% yoplait. kcal. ca 230
mellom: 1 eple. kcal.:60
middag: helt vanlig middag, men mindre porsjoner...og masse grønnsaker...kcal:400-500
kvelds: 1 knekkebrød med omelett.1 frukt kcal.:300

Ellers kan jeg vel si at denne helga ike har gått bra! Og jeg nå virkelig ser jeg ikke kan unne meg noe uten å gå opp flere kg...
Var jo i bursdag igår...spiste litt kake, men tok ikke heelt av...
i tillegg rakk jeg og å trene før vi dro til bursdagen...
gikk på vekta idag..og fikk heeelt sjokk!! 66kg!! nesten 3kg opp !!!
Så nå har jeg MYE å jobbe med de neste dagene!!:/

var en stund jeg gikk på lavkarbo, og da gikk jeg faktisk ned litt hver uke...første uka gikk jeg ned nesten 3kg!
Litt av det kom fort på igjen etter en sprekk...men henta meg fort inn igjen og vektra fortsatte ned igjen...Så jeg vurderer det veldig sterkt igjen...men om det blir så blir det ikke før denne måneden er ferdig:p
Men jeg aner ikke...vil jo helst kunne spise helt normalt  men likevel gå ned...men det er jo ikke så lett:/
Har også vurdert litt pulverkur...for å få en liten pangstart igjen kanskje...tror jeg trenger det...
Er egentlig bare kjempeusikker på alt jeg nå...hehe....
Og VELDIG sur på megselv for å plutselig veie 66kg igjen! æsj:/


Min umiddelbare tanke her er t du spiser for lite.
Dersom du får i den 1500 kcal på en gad du forbrenner 600 kcal på trening, så blir det ikke mye til selve kroppen og jobbe med.
Jeg ville nok økt inntaket slik at du ligger på mins 1300 kcal ETTER fratrekket av treningskaloriene.
Du trener jo hver dsg og, litt hvile vil nok kroppen også sette pris på. Slik du kjører nå, så tror vel kroppen din at det er dårlige tider og tvilholder på alt den kan.
Hva om du butter ut knekkebrød med vanlig brød og tar ett glass melk til lunsj og kveld?

De 3 kg er nok bare masse vann og litt mer volum i tarmene. Drikk masse vann så skal du se at du gar ned masse for hver dag som går nå :)

Ikke gi opp! Vi er med deg.

I dag har vi vært i konfirmasjon. Spiste litt kaker og brus ja, men ikke på langt nær hva jeg normalt ville stappa i trynet. På buffén spiste jeg loff med salat, remulade og roastbiff/eggerøre/skinke. Tror ikke det blir mere mat i dag for å si det sånn.
Har fått med en del rester også, men kakene tar jeg med på jobb i morgen. Roastbiff, salat, kylling og skinke tar vi til lunsj og kvelds noen dager :)
 
Jeg ble skikkelig lei meg da jeg gikk på vekta..var forbredt på oppgang, men ikke mer enn max 1kg..så ble veldig skuffa:/
Men det er vel bare å fortsette...Selv om jeg i hele dag egentlig har tenkt at jeg gir opp:/

Å ha en dag treningsfri trenger kroppen..Eneste grunnen til jeg ikke har hatt det nå er nettopp pga alle utskeielsene som er i mai, og jeg har tenkt jeg må gi litt ekstra denne mnd...

Skal trene intervall på tredemølla ikveld tenkte jeg..kanskje det vil hjelpe litt på humøret..det pleier jo å hjelpe det, hehe;)

Ang. kcal-inntaket mitt så har du sikkert rett..og jeg skal øke på fra imorgen..fullt fokus igjen på det! Kanskje jeg skal begynne å spise brød igjen og...sånn av og til...Et siste forsøk...funker ikke det blir det lavkarbo eller pulverkur..Er frustrerende det skal gå såå forbaska sakte..Trenger en nedgang nå snart så jeg ikke gir opp hele greia:/
Kommer nok til å følge litt med på vekta de neste dagene nå..

Så flink du var i konfirmasjon idag da..Det er jo veldig lett å spise masse godt når utvalget er så stort, hehe..
Så nå skal du være stolt av degselv altså!=) kjempebra!!
Jeg var i 60års-dag igår..og fikk tilbud om å ta med endel rester hjem...men vi tok ikke med noe! Litt stolt der altså...hehe..for det var virkelig gode kaker!!!;)

hva er planen for uka da?
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Jeg ble skikkelig lei meg da jeg gikk på vekta..var forbredt på oppgang, men ikke mer enn max 1kg..så ble veldig skuffa:/
Men det er vel bare å fortsette...Selv om jeg i hele dag egentlig har tenkt at jeg gir opp:/

Å ha en dag treningsfri trenger kroppen..Eneste grunnen til jeg ikke har hatt det nå er nettopp pga alle utskeielsene som er i mai, og jeg har tenkt jeg må gi litt ekstra denne mnd...

Skal trene intervall på tredemølla ikveld tenkte jeg..kanskje det vil hjelpe litt på humøret..det pleier jo å hjelpe det, hehe;)

Ang. kcal-inntaket mitt så har du sikkert rett..og jeg skal øke på fra imorgen..fullt fokus igjen på det! Kanskje jeg skal begynne å spise brød igjen og...sånn av og til...Et siste forsøk...funker ikke det blir det lavkarbo eller pulverkur..Er frustrerende det skal gå såå forbaska sakte..Trenger en nedgang nå snart så jeg ikke gir opp hele greia:/
Kommer nok til å følge litt med på vekta de neste dagene nå..

Så flink du var i konfirmasjon idag da..Det er jo veldig lett å spise masse godt når utvalget er så stort, hehe..
Så nå skal du være stolt av degselv altså!=) kjempebra!!
Jeg var i 60års-dag igår..og fikk tilbud om å ta med endel rester hjem...men vi tok ikke med noe! Litt stolt der altså...hehe..for det var virkelig gode kaker!!!;)

hva er planen for uka da?


Forstår godt at du ble lei deg. Vet jo ikke ennå hvilket utslag dagens konfirmasjon har gjort på vekta, ser i morgen. Jeg pleier å veie meg omtrent hver dag :-p

Jeg vil og så trene på mølla! Hvor bor du? :-D

Det jeg kom til å tenke på ang inntaket ditt, så kan du jo også spise f.eks en kyllingfile mer, eller en mer fiskefile når dere har det til middag. Det er jo kalorifattig, men inneholder masse proteiner som du trenger masse av siden du trener musklene dine så mye :)

Jeg tok kun med meg sunn mat (utenom kakene som er til jobben), det var jo koldtbord hos mine foreldre. (søster som var konfimanten)

Jeg har egnetlig litt lyst til å trene i kveld, men ryggen er ganske vrang. Det var den i går og, pinte meg gjennom to timer trilletrur da. Får heller gjøre husarbeidet som står til forfall :p

Til uken er planen å gjøre alt riktig, også ikke skeie ut på 17 mai. Det er jo veiing dagen etterpå *grøssoggru* Tenk om jeg hadde sett 5-tallet på fredag! Det hadde vært kanon!
Jeg kommer nå inn i alle buksene mine igjen! Jippi
De er litt stramme, men jeg får igjen knappen uten anstrengelser :D Kjempefornøyd

Prøvde en kjole i dag. Den var faktisk temmelig flott på meg. MEN!!! Puppene mine er altfor store!! De falt jo rett og slett ut av kjolen :-(
Får håpe at de blir litt mindre snart! 75E er ingen spøk! 
 


Ozonia skrev:





Forstår godt at du ble lei deg. Vet jo ikke ennå hvilket utslag dagens konfirmasjon har gjort på vekta, ser i morgen. Jeg pleier å veie meg omtrent hver dag :-p

Jeg vil og så trene på mølla! Hvor bor du? :-D

Det jeg kom til å tenke på ang inntaket ditt, så kan du jo også spise f.eks en kyllingfile mer, eller en mer fiskefile når dere har det til middag. Det er jo kalorifattig, men inneholder masse proteiner som du trenger masse av siden du trener musklene dine så mye :)

Jeg tok kun med meg sunn mat (utenom kakene som er til jobben), det var jo koldtbord hos mine foreldre. (søster som var konfimanten)

Jeg har egnetlig litt lyst til å trene i kveld, men ryggen er ganske vrang. Det var den i går og, pinte meg gjennom to timer trilletrur da. Får heller gjøre husarbeidet som står til forfall :p

Til uken er planen å gjøre alt riktig, også ikke skeie ut på 17 mai. Det er jo veiing dagen etterpå *grøssoggru* Tenk om jeg hadde sett 5-tallet på fredag! Det hadde vært kanon!
Jeg kommer nå inn i alle buksene mine igjen! Jippi
De er litt stramme, men jeg får igjen knappen uten anstrengelser :D Kjempefornøyd

Prøvde en kjole i dag. Den var faktisk temmelig flott på meg. MEN!!! Puppene mine er altfor store!! De falt jo rett og slett ut av kjolen :-(
Får håpe at de blir litt mindre snart! 75E er ingen spøk! 


Jeg fikk tatt en time på tredemølla(intervall), så da kom humøret seg mye:) Igår hadde jeg en fin dag, og fikk trent ganske bra også. jillian+tredemølle..kostholdet var og bra..ei skive til frokost, knekkebrød og yoghurt til lunsj, kyllingwok til middag,omelett til kvelds+2 epler til mellom-måltider...så idag hadde jeg faktisk store forhåpninger til at vekta hadde gått hvertfall litt ned...men neida!
Kroppen min er virkelig veldig kranglete for tiden:/ Har 3 dager på meg å gå ned ca 3kg...klarer jeg ikke det er det nok jeg som ryker fredag:( det er jo det siste jeg vil:/
Jeg skal hvertfall gjøre så godt jeg kan, skal ikke skeie ut 17mai heller...ikke med ei pølse i brød engang...Så får jeg bare krysse fingrene!

Jeg bor på vestlandet forresten, sogn og fjordane=)
Hva med deg?

Du er jo veldig flink hvertfall! trener jo selv om du ikke er helt iform...veldig imponerende altså...2 timer trilletur er jo kjempebra da!!
Det 5-tallet får du helt sikkert se ganske snart så flink som du er!!!=)
heier på deg!!=)

Så hærlig at du prøvde kjole som passa...det må føles godt!! utenom den puppebiten da...hehe...men det kommer seg no snart skal du se=)

Du veit den pulsklokka jeg skulle sende inn???
veeel.....øhh...jeg har leita etter den de siste dagene...igår fannt jeg den....
i vaskebøtta!!!!
hvor bra er ikke det??:/
har lært at om jeg vasker bør ikke minstejenta være i nærheten og jeg må være flink å tømme bøtta med engang jeg er ferdig!
For da jeg omsider fikk tømmt bøtta med skittent vaskevann sa det plopp og jeg fannt pulsklokka!!
gurimalla!!!
det er liv i den utrolignok!! Men nå viser den hvertfall feil tall.. forståelig nok...hadde den på for morroskyld da jeg jogga igår...og vanligvis ligger pulsen min på 150-175...men igår med klokka lå pulsen på 105! hehe...må jo le litt og...det er jo bare min feil dette!!
Så nåååsitter jeg å ser etter ei ny klokke da...hehe må bare få bestillt ei raskt...for det er såå motiverende,,,innbiller meg også at om jeg har på pulsklokke gir jeg mer under treninga..hehe...
 


MaiSeptAugSkatt skrev:

Jeg fikk tatt en time på tredemølla(intervall), så da kom humøret seg mye:) Igår hadde jeg en fin dag, og fikk trent ganske bra også. jillian+tredemølle..kostholdet var og bra..ei skive til frokost, knekkebrød og yoghurt til lunsj, kyllingwok til middag,omelett til kvelds+2 epler til mellom-måltider...så idag hadde jeg faktisk store forhåpninger til at vekta hadde gått hvertfall litt ned...men neida!
Kroppen min er virkelig veldig kranglete for tiden:/ Har 3 dager på meg å gå ned ca 3kg...klarer jeg ikke det er det nok jeg som ryker fredag:( det er jo det siste jeg vil:/
Jeg skal hvertfall gjøre så godt jeg kan, skal ikke skeie ut 17mai heller...ikke med ei pølse i brød engang...Så får jeg bare krysse fingrene!

Jeg bor på vestlandet forresten, sogn og fjordane=)
Hva med deg?

Du er jo veldig flink hvertfall! trener jo selv om du ikke er helt iform...veldig imponerende altså...2 timer trilletur er jo kjempebra da!!
Det 5-tallet får du helt sikkert se ganske snart så flink som du er!!!=)
heier på deg!!=)

Så hærlig at du prøvde kjole som passa...det må føles godt!! utenom den puppebiten da...hehe...men det kommer seg no snart skal du se=)

Du veit den pulsklokka jeg skulle sende inn???
veeel.....øhh...jeg har leita etter den de siste dagene...igår fannt jeg den....
i vaskebøtta!!!!
hvor bra er ikke det??:/
har lært at om jeg vasker bør ikke minstejenta være i nærheten og jeg må være flink å tømme bøtta med engang jeg er ferdig!
For da jeg omsider fikk tømmt bøtta med skittent vaskevann sa det plopp og jeg fannt pulsklokka!!
gurimalla!!!
det er liv i den utrolignok!! Men nå viser den hvertfall feil tall.. forståelig nok...hadde den på for morroskyld da jeg jogga igår...og vanligvis ligger pulsen min på 150-175...men igår med klokka lå pulsen på 105! hehe...må jo le litt og...det er jo bare min feil dette!!
Så nåååsitter jeg å ser etter ei ny klokke da...hehe må bare få bestillt ei raskt...for det er såå motiverende,,,innbiller meg også at om jeg har på pulsklokke gir jeg mer under treninga..hehe...

Sogn og fjordane er litt langt å dra for å trene på en mølle :p Bor i nord-Rogaland vi.

Kjempebra at tredemølla får humøret ditt opp! Trener du til musikk, eller har du kan kanskje foran tv'en? Hvilken har du forresten? Jeg drømmer om en mølle selv. Det er jo det mest effektive treningen man kan gjøre om man vil forbrenne fett.

Du skal se vekten din går går til i morgen. Jeg som var så flink i konfirmasjonen... hadde jeg bare tatt med videre. I går spiste jeg altfor masse! Nesten 1/4 sjokoladekake!!!! Så vekta i dag var nådeløs mot meg!!  Dermed fant jeg ut at de andre kakerestene som skulle bli tatt med på jobb i dag, måtte gå i søpla siden jeg ikke kommer meg på jobb før neste uke pga sykdom.

Blir noen suppemiddager framover for å si det sånn. Og med ei syk jente så blir det jo veldig lett disse lette og raske løsningene som ofte er meget kaloririke! Får ikke gått tur med henne idag pga spysyken, håper vi får gjort det i morgen!

OMG! Jentungen din prøvde vel bare å vaske klokka di :p Hehe, alt de finner på.
Jeg kjøpte den klokken jeg har nå på gmax: http://www.gmax.no/produkt/120870%28BC_1%29/polar-ft4-dame/
Helt enkel og grei. Eneste jeg savner, er å kunne veksle mellom bpm og %bpm. Må velgen enten eller nå før treningssesjonen. Men utenom det er den helt grei.

 
Jeg må bare komme inn og skryte litt av dere, Ozonia og MaiSeptAugSkatt! Så flinke dere er til å trene. Selv om dere kanskje ikke synes dere får avkastning på vekta, så er dere garantert sunnere innvendig enn hva jeg er..

Stå på videre, dere er flinke!!
 
Back
Topp