RØDT LAG - Skravletråd

Dæven. Fikk akkurat tatt en time trening helt på tampen av døgnet.
Proppet i meg paracet og nesespray og sto på!!!

Fin motivasjon å være med på slankekrigen og bli trent av selveste Jillian Michaels

MaiSeptAugSkatt og meg trener Jillian sin Body revolution. Og begge har vi tatt Jillian`s Body revolution. Cardio 1 og Workout 1 for phase1 i dag (MaiSeptAugSkatt har da i tillegg også tatt 30DS *all ære til deg*)
Jeg ble faktisk ikke sliten av workout 1, det er nok takket været all 30DS-treningen!!

Kryss fingrene for meg at ikke betennelsene ikke kommer tilbake!!! :D

 
Ozonia:
Jillian er rå ja!! digger hun! Hun kan virkelig trening! ingen tvil om det!:)
Det er nok takket være all treningen med hun at jeg faktisk har klart å komme meg dit jeg er nå..kiloene har jo ikke rast ned på meg..men seinest igår kommenterte samboeren min at kroppen min er helt annerledes..i positiv mening altså..hehe..så jeg har nok klart å stramma opp litt=)
Merker det og veldig på formen..Nå føler jeg meg faktisk i god form..Første runden med 30DS trodde jeg jeg skulle dø..hehe..klarte å fullføre, men det var veldig hardt..
Nå etter over 1år med masse trening(mest med JM) så går ting mye lettere..Igår hadde jeg jo første dag på level 3 på 30 day shred..og det gikk så mye lettere enn sist jeg trente dette..:) Men såklart var det jo fortsatt ei svett økt..hehe..forbrente ca 210kcal(pulsklokka funka nesten hele økta)

Men det jillian har sagt om at hun ikke vil ha barn pga hun vil ikke ødelegge kroppen er jo litt dumt sagt da..hehe..I ene videoen med body revolution bruker hun jo litt tid på å skryte av ei dame der som er skikkelig godt trent og hun har født 3 barn...hehe

Når det gjelder meg så var jeg rundt 60kg før jeg ble gravid...har jo gått litt opp og ned de siste åra...(har 3 barn..2007-2008 og 2010 er de født,så de er litt tette) Men ifjor sommer klarte jeg å komme meg ned til 59kg..Og kroppen da var ca lik som det den var før barn..Utenom at jeg har et par strekkmerker her og der:p  Så å gå gravid betyr jo ikke at man "ødelegger" kroppen..Jobber man hardt nok, så vil jeg tro man vil få veldig gode resultater:)

Hjemmetrening er jo supert! Om jeg hadde hatt mulighet til å gå på trenings-senter hadde jeg sikkert heller fortsatt med hjemmetrening..hehe..

Hva er målet ditt forresten? og hvor høy er du?

Ja, jeg er litt redd kroppen skal gå i sparebluss..så jeg prøver virkelig å få i meg nok..men samtidig ikke for mye..vanskelig å vite det der..Men nå ligger jeg nok på ca 1500kcal om dagen..

Denne uka har jeg jo trent ganske mye..hehe..begynnte jo med det nye opplegget til jillian..men siden jeg starta med det på onsdag, og ikke mandag, så må jeg trene 2 ting et par dager om jeg skal få trent det jeg skal innen søndag...Så i helga her blir det nok litt trening gitt! hehe..
Neste uke blir det nok ikke så voldsomt..hehe..Men må jo fullføre 30 day shred også da...hehe...Satser på en helt NY kropp om 87 dager!! ;)
 


Klumpen*sin*mamma skrev:
Hei alle rødinger! Jeg har hatt en eksamensoppgave jeg har jobbet med denne uka + praksis så har hatt mye annet å tenke på en trening. Resultat: -0,1kg. Jaja kan vel egentlig ikke klage når jeg hadde så stor nedgang forrige uke. Gratulerer til dere andre som hadde gode resultater! håper vi vinner så vi ikke mister noen. :) Nå satser jeg på en sunn helg uten godis her ihvertfall sånn at jeg kan legge inn litt bedre aksjer for neste fredag :-p hehe.
God helg alle sammen!


Ja, det er mange som holder på med eksamen nå om dagen..Det er jo noe som bare må prioriteres selv om det kan gå utover både trening og kosthold..slik er det jo bare..men utdannelse er jo viktig=)
Synes uansett du har vært kjempeflink jeg! Du har jo hatt en kjempebra nedgang! Så at du bare gikk ned 0.1 denne uka skal du ikke ta tungt..kan jo heller ikke rase ned hver uke..hehe..
Ønsker deg ei god helg:)
 


Karamellion skrev:


 Marginalt vekttap fra denne kanten denne uken. Og det uten å ha skeiet ut en eneste gang. Satser på bedre tider neste uke, og håper at vi likevel vinner denne gangen!



Men du hadde nedgang! Alt teller=)
Neste uke vinner vi!!=)
 


supernint skrev:

Da har jeg fått veid meg også. Har rett å slett vært en drittuke!!! Hatt eksamen så da har jeg ikke fått rørt meg noe særlig, samt spist så sunt som jeg burde. Men har holdt meg unna godis da(men unntak av en sjokolade på eksamensdagen.. og det er vel lov?) Men sist uke måtte jeg jo veie meg på ettermiddagen, så ble allikevel en nedgang på 0,7 kg! Så jeg er fornøyd, og motivasjonen er fortsatt på topp:)

mariusmor: For en flott nedgang. Er jo kjempetall du kommer med uke etter uke!!!
Ozonia: Synes du har en flott nedgang jeg! 0,4 er jo kjempebra!
@smartass: Alle kan ha en dårlig uke. Og helt riktig som du skriver.. er en grunn til at vi har    kommet i den situasjonen vi er i med noen ekstra kilo. Men håper vi klarer oss  igjennom denne uka uten å miste noen. Vet du har viljen til å komme tilbake!!!
MaiSeptAugSkatt: Råbra!!!!!! For en treningsmaskin du er! Blir skikkelig motivert av deg!

Da mangler vi bare oppdateringer fra Karsmeilion og klumpen sin mamma. Krysser alt jeg har for at rødt lag slipper å miste noen også denne uka!!!!!

0.7kg ned er jo supert!! det må du bare være kjempefornøyd med!=)
Takk for fine ord forresten:) Blir veldig glad av å lese=)
Hva er planen hos deg i helga da?:)
 


©Smartass skrev:
Jeg dør..


Neeei, du skulle jo ikke ryke ut:( søren og, dette var dumt:(
Meen, du må fortsette å skravle her med oss! det er jo motiverende!!=)
Så får du melde deg inn i wildcard..Du har fortsatt like stor sjangse som alle andre og komme til finalen=)
Heier på deg!!=)
 


Ozonia skrev:
Dæven. Fikk akkurat tatt en time trening helt på tampen av døgnet.
Proppet i meg paracet og nesespray og sto på!!!

Fin motivasjon å være med på slankekrigen og bli trent av selveste Jillian Michaels

MaiSeptAugSkatt og meg trener Jillian sin Body revolution. Og begge har vi tatt Jillian`s Body revolution. Cardio 1 og Workout 1 for phase1 i dag (MaiSeptAugSkatt har da i tillegg også tatt 30DS *all ære til deg*)
Jeg ble faktisk ikke sliten av workout 1, det er nok takket været all 30DS-treningen!!

Kryss fingrene for meg at ikke betennelsene ikke kommer tilbake!!! :D



wohooo SÅ FLINK du er!! Det er virkelig bra gjort å få til siden formen ikke er helt god:)
Men nå håper jeg formen din snart er tipptopp igjen=)

Kjekt å trene body revolution "sammen med deg"..Jeg synes det er litt ekstra motiverende når jeg veit at du også har starta med dette:)
Workout 1 er ikke så slitsom nei..men det er litt godt egentlig..for verre blir det jo, hehe...Det er gode øvelser da..Jeg ble litt sliten, men ikke på samme måte som med cardioen..;)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:

wohooo SÅ FLINK du er!! Det er virkelig bra gjort å få til siden formen ikke er helt god:)
Men nå håper jeg formen din snart er tipptopp igjen=)

Kjekt å trene body revolution "sammen med deg"..Jeg synes det er litt ekstra motiverende når jeg veit at du også har starta med dette:)
Workout 1 er ikke så slitsom nei..men det er litt godt egentlig..for verre blir det jo, hehe...Det er gode øvelser da..Jeg ble litt sliten, men ikke på samme måte som med cardioen..;)


Kan vi ikke bare følge planen, bare dagene endres slik at JM sin mandag er vår fredg, og frisøndagen blir da torsdag for oss? Treningsfri før veiedag tror jeg er taktisk lurt ;)
Ja, kjekt å trene sammen med noen, og slankekrigen her gjør at jeg tar meg mer i nakken. Dørstokkmila var lang og tung i går, men kom over kneika. Formen er mye bedre i dag, bare litt hodepine, litt hoste og halvtett i nesen bare :)
Mitt svake punkt er at jeg fort kan bli sittende på nett, må liksom ha med meg alt :-p

Ja, kjenner det jo etter workout 1, men ingen problemer med å ta cardi1 etterpå, så det vil jeg nok fortsette med litt til.
ser ut til at vi forbrenner omtrent likt og. Jeg hadde også rundt 210 på level 3.
På workout 1 kom jeg på 190 kcal, mens cardio1 var jeg på 220 kcal. Så bikket over 400 kcal i går, det synes jeg er bra! :)

Forrige gang brukte jeg ergometersykkel, rockering o pilates som trening. Det er blitt en del år siden faktisk, 5 år!

Tre tette ja, da har nom å henge fingrene i! Har du gått opp mye i svangerskapene?
Jeg er 156 cm. Før svangerskapet var jeg rundt 57 kg, rett før fødselen var jeg 85-86 kg! Utrolig nok fikk jeg ikke ett eneste strekkmerke. Har litt løs hud som henger over ks-snittet, har ingen følekser i den huden heller.
Jeg har ett delmål på 55 kg, endelig mål er 52 kg. Der trivdes jeg godt.

Kjekt at samboren din også merker forskjellen hos deg, og at du får ros for det :)

Ang Jillian og den kommentaren, jegh ar ikke hørt den selv, det var ett interjvu jeg leste. Så hvor rett, evt hvor mye ute av sammenhengen det er vet jeg ikke.
 

Blir så imponert over hvor flinke mange av dere er til å trene!! Her går det i eksamensforberedelser og eksamener i neste hele mai. Så treningen har jeg ikke kommet i gang med. Når jeg har lesefri blir tiden brukt på å finne på koselige aktiviteter sammen med mine 2 små. 

Hvordan er helgen hos dere andre forresten? Må innrømme at det blir litt bedre mat enn resten av uka. Men har byttet ut kjøttdeig med karbonadedeig, samt at jeg spiser knekkebrød også når det er helg.
Merker jeg sliter litt med å spise ofte nok på helg.. så har har jeg litt å ta tak i. 
Kjører dere andre helt godtestopp eller er det lov å kose seg litt når det er helg?
 


Angående Jillian og kommentaren hennes, så sa hun at hun ikke ville utsett kroppen sin for det. Og med det skyldes at hun har endometriose og PCOS.
Hun var redd for hvordan ett eventuelt høyrisikosvangerskap ville bli.

Hun var i ferd med å adoptere ei jente fra Haiti med kjæresten sin, Heidi. (Tror de har fått henne nå)




 
Ok da, jeg dør sikkert ikke :P
Jeg forblir rød, rødt wild card :D

Men hvordan er greia? Hun som røyk forrige uke laget ikke noen tråd, så jeg får gjøre det jeg.
Skal jeg lage en tråd for wild card-gruppa, og så legge inn vekt der hver fredag? Eller skal jeg bare si, meld dere - dere som vil være med etter å ha ryki, så sjekker vi vekt når tiden er inne? :P

Dere må vinne hver uke da, jeg vil ikke kjempe mot røde jenter!! :)
 


supernint skrev:

Blir så imponert over hvor flinke mange av dere er til å trene!! Her går det i eksamensforberedelser og eksamener i neste hele mai. Så treningen har jeg ikke kommet i gang med. Når jeg har lesefri blir tiden brukt på å finne på koselige aktiviteter sammen med mine 2 små. 

Hvordan er helgen hos dere andre forresten? Må innrømme at det blir litt bedre mat enn resten av uka. Men har byttet ut kjøttdeig med karbonadedeig, samt at jeg spiser knekkebrød også når det er helg.
Merker jeg sliter litt med å spise ofte nok på helg.. så har har jeg litt å ta tak i. 
Kjører dere andre helt godtestopp eller er det lov å kose seg litt når det er helg?

Du kommer nok sterkt tilbake etter eksamene dine! Lykke til de på de. Er det mange du har? Hvilken linje går du?

Helgene her matmessig er sunnere enn hverdagen. Har ikke hatt som utgangspunkt å kjøre sopefritt, men jeg skriver handlelister til butikken. Og jeg kjøper kun det som er på handlelisten, ikke noe annet. Glemmer å skrive opp søtsaka. Men, jeg har noen øl her som frister hver helg. Glemmer av de og :p Når snuppa er lagt glemmer jeg av kjøleskapet.
Rydder, vasker, trenger, hekler og surfer og leser, ser serier osv på kvelden, og den har langt fra mange nok timer!
Er det virkelig for mye forlangt å få noen timer ekstra? :p


 


Karamellion skrev:


Angående Jillian og kommentaren hennes, så sa hun at hun ikke ville utsett kroppen sin for det. Og med det skyldes at hun har endometriose og PCOS.
Hun var redd for hvordan ett eventuelt høyrisikosvangerskap ville bli.

Hun var i ferd med å adoptere ei jente fra Haiti med kjæresten sin, Heidi. (Tror de har fått henne nå)





Det var noe mer som lå bak ja. Men endometriose, hva er det for noe?
Har PCOS risikosvangerskap? Det visste jeg ikke. Det er jo så mange nå med PCO(S).

Kjekt at de adopterer da, mange som får glede av det.
 


Ozonia skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:



Kan vi ikke bare følge planen, bare dagene endres slik at JM sin mandag er vår fredg, og frisøndagen blir da torsdag for oss? Treningsfri før veiedag tror jeg er taktisk lurt ;)
Ja, kjekt å trene sammen med noen, og slankekrigen her gjør at jeg tar meg mer i nakken. Dørstokkmila var lang og tung i går, men kom over kneika. Formen er mye bedre i dag, bare litt hodepine, litt hoste og halvtett i nesen bare :)
Mitt svake punkt er at jeg fort kan bli sittende på nett, må liksom ha med meg alt :-p

Ja, kjenner det jo etter workout 1, men ingen problemer med å ta cardi1 etterpå, så det vil jeg nok fortsette med litt til.
ser ut til at vi forbrenner omtrent likt og. Jeg hadde også rundt 210 på level 3.
På workout 1 kom jeg på 190 kcal, mens cardio1 var jeg på 220 kcal. Så bikket over 400 kcal i går, det synes jeg er bra! :)

Forrige gang brukte jeg ergometersykkel, rockering o pilates som trening. Det er blitt en del år siden faktisk, 5 år!

Tre tette ja, da har nom å henge fingrene i! Har du gått opp mye i svangerskapene?
Jeg er 156 cm. Før svangerskapet var jeg rundt 57 kg, rett før fødselen var jeg 85-86 kg! Utrolig nok fikk jeg ikke ett eneste strekkmerke. Har litt løs hud som henger over ks-snittet, har ingen følekser i den huden heller.
Jeg har ett delmål på 55 kg, endelig mål er 52 kg. Der trivdes jeg godt.

Kjekt at samboren din også merker forskjellen hos deg, og at du får ros for det :)

Ang Jillian og den kommentaren, jegh ar ikke hørt den selv, det var ett interjvu jeg leste. Så hvor rett, evt hvor mye ute av sammenhengen det er vet jeg ikke.


Ja jeg skal følge planen..og bytter fridagen til torsdag..Det er nok veldig lurt!=)Hvertfall med tanke på veiedagen i slankekrigen...Vil(og skal!) ha et fint tall på vekta da:):)
Litt usikker enda hvordan jeg gjør det neste uke..Neste lørdag skal jeg i bursdagselskap(med masse kaker og god mat..hjelp) Så vurderer jo litt å være litt ekstra flink før den lørdagen da..hehe..får nok ikke trent noe den dagen(om jeg ikke står opp grytidlig da..hehe)

Motivasjonen min har vært litt opp og ned den siste tiden...men merker jo at etter slankekrigen satte igang er motivasjonen helt topp:)

Ja, det ser ut som vi forbrenner ganske så likt..Sist jeg tok workout 1 forbrant jeg 187kcal...og du hadde jo 190..hehe...
400kcal er jo kjempebra! flink er du=)

Ja, med 3 barn er det jo travle dager her i hus...og spesielt siden gubben har fast jobb OG studerer..så han ser jeg nesten ikke...Men han er snart ferdig nå da heldigvis..
Men nå er jo ikke jeg i jobb..så da går det jo egentlig ganske bra..Har bhg-plass til minstejenta fra august..da er planen å begynne å jobbe igjen...
Jeg gikk opp ca 20kg med nr 1..var like under 80kg etter han var født...Klarte gå ned noen kg før jeg ble gravid igjen..da gikk jeg opp ca 14kg...gikk litt ned igjen før nr 3 var på vei...Med hun gikk jeg opp 10kg..(hun ble født 7uker før termin)..så vekta 2mnd etter siste svangerskap var 75kg...som sagt klarte jeg gå ned til 59kg ifjor sommer før jeg ga litt opp..og nå i starten av januar var ny startvekt 67kg...63.6kg nå...målet er 55kg:) Men ser ut som det kan ta litt tid med meg!!æsj..:p

Heldig du er som ikke har strekkmerker!=) Jeg har 2 små på magen..Men MANGE på hofter/lår..Usikker om de kom med svangerskapa eller pga stort vekt-tap på kort tid..(for mange år siden gikk jeg ned over 30kg)

Nei, nå gleder jeg meg skikkelig til tiden fremover, og til å bli slankere og i bedre form:)
 
Det er allerede en wildcard-tråd, fint om du legger inn et eget innlegg der og oppdaterer vekten din hver fredag du også. Den som har gått ned mest blandt de i wildcard får komme tilbake i semifinalen, altså nest siste uken.

©Smartass skrev:
Ok da, jeg dør sikkert ikke :P
Jeg forblir rød, rødt wild card :D

Men hvordan er greia? Hun som røyk forrige uke laget ikke noen tråd, så jeg får gjøre det jeg.
Skal jeg lage en tråd for wild card-gruppa, og så legge inn vekt der hver fredag? Eller skal jeg bare si, meld dere - dere som vil være med etter å ha ryki, så sjekker vi vekt når tiden er inne? :P

Dere må vinne hver uke da, jeg vil ikke kjempe mot røde jenter!! :)


 


supernint skrev:

Blir så imponert over hvor flinke mange av dere er til å trene!! Her går det i eksamensforberedelser og eksamener i neste hele mai. Så treningen har jeg ikke kommet i gang med. Når jeg har lesefri blir tiden brukt på å finne på koselige aktiviteter sammen med mine 2 små. 

Hvordan er helgen hos dere andre forresten? Må innrømme at det blir litt bedre mat enn resten av uka. Men har byttet ut kjøttdeig med karbonadedeig, samt at jeg spiser knekkebrød også når det er helg.
Merker jeg sliter litt med å spise ofte nok på helg.. så har har jeg litt å ta tak i. 
Kjører dere andre helt godtestopp eller er det lov å kose seg litt når det er helg?

Det er jo ikke så rart at du ikke får trent når det er eksamener. du er jo flink uansett..vekta går jo ned :) Veldig bra gjort altså:)
Treninga tar du igjen når du er ferdig med eksamen:)

Helgene her pleier vi jo egentlig å ha pizza eller noe annet litt god mat...Og litt snop...
Men det er jo ikke alltid så lett å stoppe når man først har noe godt på bordet...hehe...
Man skal jo leve og..;) Men jeg prøver jo å ha det litt i bakhodet at jeg ikke må ta helt av..
Denne helga har hittil gått ganske bra...gubben er på kurs i helga, så jeg har ikke handla inn noe snop faktisk..bare litt til ungene..hadde og litt is i fryseren som vi spiste igår..og idag har jeg baka boller med ungene..men jeg spiste ikke=)
Men ja, jeg mener vel at man en dag i uka har lov å kose seg litt..selv om man er på slanker`n:)

 


mariusmor skrev:
Det er allerede en wildcard-tråd, fint om du legger inn et eget innlegg der og oppdaterer vekten din hver fredag du også. Den som har gått ned mest blandt de i wildcard får komme tilbake i semifinalen, altså nest siste uken.

Ok, det har jeg ikke sett :)
 
Dette gir meg virkelig motivasjon altså..
Har skeia litt ut i helga, men ikke mye...Idag har jeg spist normalt..og snikveiinga viste det samme som fredag. glad jeg ikke har gått opp!(går som regel alltid opp litt i helgene)
Har også vært flink jente og trent hver dag denne uka..Hatt 2 økter med jillian idag..
Så nå er første uka med body revolution fullført!
Og ikveld etter ungene er iseng blir det enten jogging på tredemølla eller rockering..
Er klar for ei ny slankeuke, og til fredag skal jeg ha en fin nedgang igjen!

Hvordan har det gått med dere da?
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Dette gir meg virkelig motivasjon altså..
Har skeia litt ut i helga, men ikke mye...Idag har jeg spist normalt..og snikveiinga viste det samme som fredag. glad jeg ikke har gått opp!(går som regel alltid opp litt i helgene)
Har også vært flink jente og trent hver dag denne uka..Hatt 2 økter med jillian idag..
Så nå er første uka med body revolution fullført!
Og ikveld etter ungene er iseng blir det enten jogging på tredemølla eller rockering..
Er klar for ei ny slankeuke, og til fredag skal jeg ha en fin nedgang igjen!

Hvordan har det gått med dere da?

Ohhhh, lovende at veiingen viser mindre enn normalt. Blir meget spennende på fredag!

Jeg lurte litt ang body revolution. Siden vi kjører cardioøvelsen sammen med workout, sp vuderer jeg ha de dagene hvor cardioen er ment som hviledag (to dager trening, så en hviledag). Kjenner kroppen faktisk er sliten i dag. Jeg trener ikke i dag, men har til gjengjeld gått en lang trilletur med snuppa i dag, samt jobbet i hagen i ett par timer. Det er ikke noe jeg gjør til vanlig, spesielt ikke siden vi ikke har hage :p

Har ikke hatt annen utskeise enn å spise noen marengser som jeg har laget til en konfirmajsonskake.
Jeg skal da lage 3 kaker.
 
BILDENE ER REDIGERT BORT FOR Å UNNGÅ FRISTELSER !!!
 


Ozonia skrev:




Ohhhh, lovende at veiingen viser mindre enn normalt. Blir meget spennende på fredag!

Jeg lurte litt ang body revolution. Siden vi kjører cardioøvelsen sammen med workout, sp vuderer jeg ha de dagene hvor cardioen er ment som hviledag (to dager trening, så en hviledag). Kjenner kroppen faktisk er sliten i dag. Jeg trener ikke i dag, men har til gjengjeld gått en lang trilletur med snuppa i dag, samt jobbet i hagen i ett par timer. Det er ikke noe jeg gjør til vanlig, spesielt ikke siden vi ikke har hage :p

Har ikke hatt annen utskeise enn å spise noen marengser som jeg har laget til en konfirmajsonskake.
Jeg skal da lage
 http://www.passionforbaking.com/wp-content/uploads/2010/05/DSC_00213.jpg
Foto: Jan Inge Haga og

til søndag!

Wish me luck! :)

ooh my gad...nå fikk jeg lyst på kake!! hehe:D
Flink du er som skal bake alt dette da=)
Skal selv lage gulrotkake+sjooladekake til helga..til en 60årsdag vi skal i=)
I tillegg blir det nok mange andre kaker...og middag...Så denne helga er jeg virkelig spent på!! Håper jeg klarer å begrense meg litt!! For det er jo ikke mange dagene til 17mai..og enda flere fristelser...Den 22.mai blir eldstemann 5år..så da blir det selskap her i hus med masse godt!! Så er det siste helga imai..27. skal vi i konfirmasjon til nabojenta..Nok en dag med masse fristelser...hehe...
Denne måneden blir hard!!!
Håper jeg ikke tar helt av!!
Prøver være litt ekstra flink med treninga nå pga alt dette..hehe...

Jeg er godt igang med uke 2 hvertfall(body revolution ja)..skal til på dag 25 på 30 DS..har også blitt endel økter på tredemølla(igår jogga jeg en hel time! intervalltrening da..så jeg klarte nesten ikke gå når jeg var ferdig..hehe)
Håper på fint tall fredag!! Må være veldig flink de neste dagene nå:)
Veit jo at det går sakte med meg..Gikk jo fint i helga..spiste bra og trente veldig bra..men ble pizza da gubben kom hjem søndag...Så vekta måtte jo såklart gå litt opp..Men nå skal jeg ikke snikveie mer denne uka..hehe..

Ang. body revolution så tror jeg vi bare får ta treninga der litt som kroppen føler..om man litt sliten en dag så tar man fri den dagen..Tror ikke man på død og liv må følge det opplegget til pungt og prikke..:)
 
 
Back
Topp