RØDT LAG - Skravletråd

Åh, jeg spiste sjokolade på fredag, og cookies og potetgull i går..
men holdt meg likevel omtrent ved kcalgrensa, og har til i dag gått ned en halv kg til :)
Håper det holder seg sånn!!
 


©Smartass skrev:
Jaaaa, gratulerer til OSS!!!

Hva skjedde med Ozonia? Hun er vel ikke ute?
Vi hadde jo ingen tidsfrist fastsatt, og hun kom kl.22..
Vi må sette et klokkeslett til neste gang og kommende uker.
:)

Ikke godt å si om jeg er ute eller ei :(
Kanskje en litt ivrig 'moderator' på krigen denne gangen :-p

Jeg er på tur denne helgen, og er ikke så mye på bv da. Vi er sannsynligvis hjemme igjen i morgen kveld, litt usikkert ennå.

Men var det ikke snakk om noe kl 19?
Jeg skulle gi beskjed på fredagsmorgen før vi reiste, men det gikk jo selvfølgelig rett i glemmeboka oppe i alt pakkestresset.

Men Smartass, hva ville du ha endret på overkskriften vår?
 
Det står Skraveltråd, hurts my eeeeyes  Skravletråd!

Du er ikke ute (basta), så setter vi en klar regel fra nå av. Får høre med de grønne også, hvilket klokkeslett de vil ha :)
 
Da ble det 2 jillian-økter idag!!=)
Starta dagen med dag 17 med 30 day shred..leei level 2, men kommer meg jo greit gjennom:)
Så testa jeg ut den nye videoen jeg lasta ned igår.og den anbefaler jeg alle! Pulsen var på topp hele økta, og på 23minutter forbrannt jeg over 230 kcal..ingen styrkeøvelser, bare cardio! Og dette var bare level 1 av 12!! hehe
Skal teste ut level 2 imorgen tenker jeg!
Etter å lagt unger ikveld er planen rockering! måå bare bli flinkere å bruke den siden det sies at det hjelper noe veldig på mageflesket! og det har jeg myye av, hehe

Hvordan har helga gått hos dere?

Jeg er veldig klar for en ny seier neste fredag, så vi får gi alt denne uka, så klarer vi nok det fint!!=)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Da ble det 2 jillian-økter idag!!=)
Starta dagen med dag 17 med 30 day shred..leei level 2, men kommer meg jo greit gjennom:)
Så testa jeg ut den nye videoen jeg lasta ned igår.og den anbefaler jeg alle! Pulsen var på topp hele økta, og på 23minutter forbrannt jeg over 230 kcal..ingen styrkeøvelser, bare cardio! Og dette var bare level 1 av 8!! hehe
Skal teste ut level 2 imorgen tenker jeg!
Etter å lagt unger ikveld er planen rockering! måå bare bli flinkere å bruke den siden det sies at det hjelper noe veldig på mageflesket! og det har jeg myye av, hehe

Hvordan har helga gått hos dere?

Jeg er veldig klar for en ny seier neste fredag, så vi får gi alt denne uka, så klarer vi nok det fint!!=)


Så flink du er! Prøvde 30 days shreed sist jeg gikk ned i vekt, god trening:)
Her har jeg ikke kommet i gang med trening enda. Har tre eksamener de neste to ukene nå, så har rett å slett ikke mulighet. 
Ikke føler jeg at jeg er superflink med kosten heller... huff. Redd for resultatene på fredag. Og i morgen skal vi feire pappa sin 50 årsdag med familiemiddag. Men skal prøve å være flink:)
Må vel ned å kjøpe meg gulrot,kålrot og blomkål etterpå, MÅ ha noen å tygge på når jeg setter med ned på kvelden:)

Hvordan går det med dere andre da?
Håper vi vinner på fredag også. Veldig stolt over gruppas innsats forrige uke, og håper vi kan gjenta den denne uka også:)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Da ble det 2 jillian-økter idag!!=)
Starta dagen med dag 17 med 30 day shred..leei level 2, men kommer meg jo greit gjennom:)
Så testa jeg ut den nye videoen jeg lasta ned igår.og den anbefaler jeg alle! Pulsen var på topp hele økta, og på 23minutter forbrannt jeg over 230 kcal..ingen styrkeøvelser, bare cardio! Og dette var bare level 1 av 8!! hehe
Skal teste ut level 2 imorgen tenker jeg!
Etter å lagt unger ikveld er planen rockering! måå bare bli flinkere å bruke den siden det sies at det hjelper noe veldig på mageflesket! og det har jeg myye av, hehe

Hvordan har helga gått hos dere?

Jeg er veldig klar for en ny seier neste fredag, så vi får gi alt denne uka, så klarer vi nok det fint!!=)


Hvilken video er det? Kunne tenkt meg en med masse kardio selv :)

Jeg tror jeg må ta det litt med ro. Jeg er kraftig forkjølet og hoster hele tiden og er pottetett. Føler meg bakfull i formen :(
 


©Smartass skrev:
Sneik på de grønne, og selv om ikke alle er oppdatert der, så ser det ut som vi ligger best an.


MEN.. om det er lov å pirke.. jeg får helt mark av å se på overskriften i denne tråden "skraveltråd"
.. haha, kan du rette det opp Ozonia? hahaha


Fikset :)

Slik pirking liker jeg :)
 


©Smartass skrev:
Jaaaa, gratulerer til OSS!!!

Hva skjedde med Ozonia? Hun er vel ikke ute?
Vi hadde jo ingen tidsfrist fastsatt, og hun kom kl.22..
Vi må sette et klokkeslett til neste gang og kommende uker.
:)


Takk og lov for at jeg ikke er ute :D

Nå må vi alle stå på slik at vi ikke  mister en eneste en før semifinalene. Og vinneren totalt skal være en fra RØDT LAG!!! :D

GOOOOOO REEEEEDS :D
 


Ozonia skrev:


©Smartass skrev:
Jaaaa, gratulerer til OSS!!!

Hva skjedde med Ozonia? Hun er vel ikke ute?
Vi hadde jo ingen tidsfrist fastsatt, og hun kom kl.22..
Vi må sette et klokkeslett til neste gang og kommende uker.
:)


Takk og lov for at jeg ikke er ute :D

Nå må vi alle stå på slik at vi ikke  mister en eneste en før semifinalene. Og vinneren totalt skal være en fra RØDT LAG!!! :D

GOOOOOO REEEEEDS :D

Kunne du lagt inn samme i første innlegget i denne tråden det samme som er i veietråden??
Litt kjekt å se resultatene uten å gå inn på den andre tråden også. Samt lettere å komme med kommentarer og oppmuntrer hverandre.
 


supernint skrev:


Kunne du lagt inn samme i første innlegget i denne tråden det samme som er i veietråden??
Litt kjekt å se resultatene uten å gå inn på den andre tråden også. Samt lettere å komme med kommentarer og oppmuntrer hverandre.


Da er det lagt inn her og :)

Rop ut om jeg glemmer å oppdatere denne tabellen etterhvert som ukene går :)
 


Ozonia skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
Da ble det 2 jillian-økter idag!!=)
Starta dagen med dag 17 med 30 day shred..leei level 2, men kommer meg jo greit gjennom:)
Så testa jeg ut den nye videoen jeg lasta ned igår.og den anbefaler jeg alle! Pulsen var på topp hele økta, og på 23minutter forbrannt jeg over 230 kcal..ingen styrkeøvelser, bare cardio! Og dette var bare level 1 av 12!! hehe
Skal teste ut level 2 imorgen tenker jeg!
Etter å lagt unger ikveld er planen rockering! måå bare bli flinkere å bruke den siden det sies at det hjelper noe veldig på mageflesket! og det har jeg myye av, hehe

Hvordan har helga gått hos dere?

Jeg er veldig klar for en ny seier neste fredag, så vi får gi alt denne uka, så klarer vi nok det fint!!=)


Hvilken video er det? Kunne tenkt meg en med masse kardio selv :)

Jeg tror jeg må ta det litt med ro. Jeg er kraftig forkjølet og hoster hele tiden og er pottetett. Føler meg bakfull i formen :(


Den heter body revolution:) Er 12 nivå man skal gjennom..
Jeg tok 1 og 2 søndag..synes det var slitsomt nok! hehe..igår prøvde jeg på nivå 3..å fy flate det var sliiitsomt det!! hehe...var helt gjennomvåt av svette etter døkta på 30 minutter var ferdig..hehe..
Men sånn egentlig skal man vel ta nivå 1 ei uke, så nivå 2 ei uke osv..
Synes det er flott hun har laga en video med så mye cardio og...i alle de andre hun har laga er det jo mye styrke...så det her var jo genialt=)
Jeg lasta den ned på piratebay..=)
anbefaler den på det sterkeste om man vil trene mer kondisjonstrening=)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Den heter body revolution:) Er 12 nivå man skal gjennom..
Jeg tok 1 og 2 søndag..synes det var slitsomt nok! hehe..igår prøvde jeg på nivå 3..å fy flate det var sliiitsomt det!! hehe...var helt gjennomvåt av svette etter døkta på 30 minutter var ferdig..hehe..
Men sånn egentlig skal man vel ta nivå 1 ei uke, så nivå 2 ei uke osv..
Synes det er flott hun har laga en video med så mye cardio og...i alle de andre hun har laga er det jo mye styrke...så det her var jo genialt=)
Jeg lasta den ned på piratebay..=)
anbefaler den på det sterkeste om man vil trene mer kondisjonstrening=)


Da er den lastet ned :)
Prøver meg på den i morgen, hoster og harker og har hodepine til tusen i dag. Ikke helt oppegående nei :(

Kardio er veldig kjekt for oss som ikke vil ha så mye mer muskler etter 30ds :)
 


Ozonia skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:



Da er den lastet ned :)
Prøver meg på den i morgen, hoster og harker og har hodepine til tusen i dag. Ikke helt oppegående nei :(

Kardio er veldig kjekt for oss som ikke vil ha så mye mer muskler etter 30ds :)


Så bra! Får håpe du synes den er bra da=) Jeg ble hvertfall veldig sliten av det,hehe=)
Igår testa jeg nivå 4. og der var vektene tilbake ja..så den økta var nesten kun styrke..Men var ei god økt det og altså=)
Vurderer om jeg fra mandag skal følge dette opplegget som man egentlig skal..1 nivå pr. uke..Aner ikke hvor mange dager i uka man skal trene dette...men jeg tror jeg vil prøve på 4-5 dager..orker ikke hver eneste dag tror jeg,hehe...

Jeg vil jo ikke ha mye muskler jeg heller...men tror det skal myyye trening til før man vil få "mannemuskler",hehe...
Merker jo at jeg har endel muskler i spesielt låra, men synes ikke det er noe galt i å ha sterke bein..armene ser jeg ikke noe på selv..men merker jo jeg har blitt litt sterkere der og..
:)

 


Ozonia skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:


Den heter body revolution:) Er 12 nivå man skal gjennom..
Jeg tok 1 og 2 søndag..synes det var slitsomt nok! hehe..igår prøvde jeg på nivå 3..å fy flate det var sliiitsomt det!! hehe...var helt gjennomvåt av svette etter døkta på 30 minutter var ferdig..hehe..
Men sånn egentlig skal man vel ta nivå 1 ei uke, så nivå 2 ei uke osv..
Synes det er flott hun har laga en video med så mye cardio og...i alle de andre hun har laga er det jo mye styrke...så det her var jo genialt=)
Jeg lasta den ned på piratebay..=)
anbefaler den på det sterkeste om man vil trene mer kondisjonstrening=)


Da er den lastet ned :)
Prøver meg på den i morgen, hoster og harker og har hodepine til tusen i dag. Ikke helt oppegående nei :(

Kardio er veldig kjekt for oss som ikke vil ha så mye mer muskler etter 30ds :)


UPS! jeg har sagt feeil til deg..fant det ut nå...hehe...Det jeg trodde var nivå 1 var ikke det...det var en video som heter cardio1 for phase 1.. Så det er den du må sette på om du vil ha MYE kondisjonstrening! Er også 2 videoer til som heter cario 2 for phase 2 og cardio 3 for phase 3..jeg har ikke sett på de enda..men går ut fra det er mye cardio på de og=)

Jeg har satt igang idag med workout 1 for phase 1..skal trene dette i 2 uker før jeg går videre til nivå 2..Og det var ikke mye kondisjon på denne videoen..mest fokus på stryke..Men ble jammen noen kalorier forbrent :)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


UPS! jeg har sagt feeil til deg..fant det ut nå...hehe...Det jeg trodde var nivå 1 var ikke det...det var en video som heter cardio1 for phase 1.. Så det er den du må sette på om du vil ha MYE kondisjonstrening! Er også 2 videoer til som heter cario 2 for phase 2 og cardio 3 for phase 3..jeg har ikke sett på de enda..men går ut fra det er mye cardio på de og=)

Jeg har satt igang idag med workout 1 for phase 1..skal trene dette i 2 uker før jeg går videre til nivå 2..Og det var ikke mye kondisjon på denne videoen..mest fokus på stryke..Men ble jammen noen kalorier forbrent :)


Hehe. Jeg vet ikke om du fikk det, men da jeg lastet ned vidoene så fulgte det også med pdf-dokumenter som viser hvordan treningen er lagt opp. Det er da trening hver dag utenom søndag hvor workoutene rullerer slik at man ikke gjør det samme to dager på rad.
Har de papirene hjemme, kan skrive de opp til deg om du vil det. Det er jo litt av ett program det er satt opp.

Hvor mye forbrente du på workout 1 og 2? Har du målt forbrenningen på 30DS?
 
Da jeg lasta ned videoen var jeg så gira, så gadd ikke lese de pdf-dokumentene...hehe...Men har fått gjort det nå..og tror faktisk jeg skal prøve meg på dette opplegget over 90 dager jeg..:D men kostholdet styrer jeg selv!! hehe

Nå husker jeg ikke heelt hva pulsklokka viste..har trent ganske mye i det siste, og det har gått litt i surr hva som er til hva...hehe...men om jeg ikke husker heelt feil nå så tror jeg det var ca 300kcal på den cardio-økta...workout 1 idag var ikke så voldsomt mye, 210kcal tror jeg det var..Men nå var det jo lite kondisjonstrening på den som sagt..workout 2..hmm...husker ikke helt jeg...men sikkert mellom 200 og 300kcal en plass...Skal sjekke det og skrive det ned fremover;) Skal begynne bruke slankedagboka mi litt mer=)
På 30 day shred forbrenner jeg mellom 200 og 230 kcal..=)

Har du noe plan fremover da, både med trening og kosthold?
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Da jeg lasta ned videoen var jeg så gira, så gadd ikke lese de pdf-dokumentene...hehe...Men har fått gjort det nå..og tror faktisk jeg skal prøve meg på dette opplegget over 90 dager jeg..:D men kostholdet styrer jeg selv!! hehe

Nå husker jeg ikke heelt hva pulsklokka viste..har trent ganske mye i det siste, og det har gått litt i surr hva som er til hva...hehe...men om jeg ikke husker heelt feil nå så tror jeg det var ca 300kcal på den cardio-økta...workout 1 idag var ikke så voldsomt mye, 210kcal tror jeg det var..Men nå var det jo lite kondisjonstrening på den som sagt..workout 2..hmm...husker ikke helt jeg...men sikkert mellom 200 og 300kcal en plass...Skal sjekke det og skrive det ned fremover;) Skal begynne bruke slankedagboka mi litt mer=)
På 30 day shred forbrenner jeg mellom 200 og 230 kcal..=)

Har du noe plan fremover da, både med trening og kosthold?


Det er jo littt da.
PÅ 30DS level 1, viste klokken 160 kcal, level 2: 200 kcal og level 3 var det oppe i 230 kcal.
Jevn økning med andre ord :)

Tja, plan og plan. Skal trene minst 30 min om dagen (da vil jeg gå over målet med 750 min for mai). Jeg håper på en time om dagen, men tror det må bli hver annen dag. Timene strekker ikke til mere.

Med kostholdet tar jeg litt på gefylen i forhold til hva jeg gjorde da jeg var medlem i vektklubben. Husker en del der, jeg legger inn matinntaken på diett.no nå for å ha en noenlunde kontroll. Vet at dersom jeg ikke legger inn, så feildømmer jeg mengde og kalorier.

Nå ble mye av denne uken ødelagt med langferien vår borte, men har tatt inn det tapte. Klarer jeg 300 g ned denne uken, blir jeg fornøyd :)
 
Genialt! Da går jeg for dette opplegget fremover!!!:)
Kan nok bli litt hardt, men gjør et forsøk hvertfall!
Nå gleder jeg meg bare til jeg er ferdig med 30 day shred...hehe...skal til på dag 20 idag, så er heldigvis ikke mer enn 10 dager igjen der=)

Forresten.,jeg fortalte jo deg ca hva jeg forbrenner når jeg trener med jillian...Men det er bare ca. for jeg har ei pulsklokke som ikke er helt frisk for tiden...hehe...Når jeg trener detter pulsen ut flere ganger iløpet av ei økt...så jeg aner egentlig ikke hva jeg faktisk forbrenner...
Skjønner ikke hva som er galt med pulsklokka altså..har prøvd å bytte batterier, men den fortsetter og tulle...pulsen kan ligge på 160...så plutselig går den ned til 30...for så å gå iopp igjen eller gå i 0 før den er normal igjen.. Tror egentlig jeg bare må få kjøpt meg ei ny..Litt surt, siden det bare er 1år siden jeg kjøpte denne...og den kosta jo endel...menmen...
Har du sjekka når du har trent body revolution da?

Ellers tok jeg ei snikveiing idag...jeg hadde litt forventninger siden jeg har hatt ei veldig god slankeuke...men ble skuffa gitt...bare 200gram ned! :/ Så idag skal jeg hvertfall gi alt jeg har, og være veeldig veldig nøye med kostholdet..skal IKKE ha noe oppgang igjen! no way! hehe
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Genialt! Da går jeg for dette opplegget fremover!!!:)
Kan nok bli litt hardt, men gjør et forsøk hvertfall!
Nå gleder jeg meg bare til jeg er ferdig med 30 day shred...hehe...skal til på dag 20 idag, så er heldigvis ikke mer enn 10 dager igjen der=)

Forresten.,jeg fortalte jo deg ca hva jeg forbrenner når jeg trener med jillian...Men det er bare ca. for jeg har ei pulsklokke som ikke er helt frisk for tiden...hehe...Når jeg trener detter pulsen ut flere ganger iløpet av ei økt...så jeg aner egentlig ikke hva jeg faktisk forbrenner...
Skjønner ikke hva som er galt med pulsklokka altså..har prøvd å bytte batterier, men den fortsetter og tulle...pulsen kan ligge på 160...så plutselig går den ned til 30...for så å gå iopp igjen eller gå i 0 før den er normal igjen.. Tror egentlig jeg bare må få kjøpt meg ei ny..Litt surt, siden det bare er 1år siden jeg kjøpte denne...og den kosta jo endel...menmen...
Har du sjekka når du har trent body revolution da?

Ellers tok jeg ei snikveiing idag...jeg hadde litt forventninger siden jeg har hatt ei veldig god slankeuke...men ble skuffa gitt...bare 200gram ned! :/ Så idag skal jeg hvertfall gi alt jeg har, og være veeldig veldig nøye med kostholdet..skal IKKE ha noe oppgang igjen! no way! hehe


Meget bra!!
Den siste levelen på 30ds er blytung! Men heldigvis merker man rask forbedring av formen :)

Den pulsklokken din. Det høres ut som en reklamasjonssak. Jeg vil tro at det er 5 års garanti på den (ihvertfall fra forbrukerlovens side).

Jeg sjekket på revolution nå: kom på litt over 200 kcal på cardio1. Forbrenner altså mere på level 3. Skal se om jeg kan klare både level 3 og workout 1 i dag.
Formen min er dessverre ikke noe bedre... Hosten har endret seg litt (men vedvarer), hodepinen jager meg. Usj. Men jeg klarte i går, så jeg bør klare i dag :)

Men, kanskje du skulle tatt en dag uten trening? Kroppen/musklene holder jo  på en del vann når de er nytrente. Greit å ta en treningsfridag før veiedagen ;)
 
Back
Topp