RØDT LAG - Skravletråd

Ok, dagens vekt 84.5 Ned 1.17% :)
 
Det ble oppgang gitt...jeg veide etter frokost,vann og kaffe...men likevel...vekta stoppa på 64.6kg:( opp 400 gram da:/
Bør vel skrive inn den vekta så ikke noen andre skal bli sure for det...men vil aller helst kunne skrevet torsdagsvekta!!! hehe...jaja...min egen feil dette...regner med jeg ryker idag:(
 
Du ryker ikke i dag, for RØDT vinner i dag!!!!

Burde gå fint å bruke gårsdagens vekt da, men.. Hvis du bruker dagens, så drar du jo godt i fra ved neste veiing iaffal
 


©Smartass skrev:
Du ryker ikke i dag, for RØDT vinner i dag!!!!

Burde gå fint å bruke gårsdagens vekt da, men.. Hvis du bruker dagens, så drar du jo godt i fra ved neste veiing iaffal

Rett skal være rett..liker å følge reglene så skriver inn dagens vekt, hehe:p
Veldig surt med oppgang første uka, MEN neste uke, Daaaa....

Håper jo at det skal gå bra...og jeg ikke ryker...ser jo at det er veldig mange på laget vårt har vært helt utrolig flinke denne uka ...Så jeg krysser alt jeg har for vi vinner!!! selv om jeg ikke bidro noe denne gang.:/ kommer sterkere tilbake! promise=)
 
Sneik på de grønne, og selv om ikke alle er oppdatert der, så ser det ut som vi ligger best an.


MEN.. om det er lov å pirke.. jeg får helt mark av å se på overskriften i denne tråden "skraveltråd".. haha, kan du rette det opp Ozonia? hahaha
 
Vi er uten nett... Første gang jeg prøver med mobilen. Får ikke til å oppdatere veietråden skikkelig. Kunne noen sendt pm for meg samt regnet ut prosent. Forrige uke 83,5. Denne uka 81,9. Nedgang på 1,6 kg. Veide meg nå i ettermiddag, så er veldig fornøyd. Håper noen kan få rapportert for meg til riktig person.
 


supernint skrev:
Vi er uten nett... Første gang jeg prøver med mobilen. Får ikke til å oppdatere veietråden skikkelig. Kunne noen sendt pm for meg samt regnet ut prosent. Forrige uke 83,5. Denne uka 81,9. Nedgang på 1,6 kg. Veide meg nå i ettermiddag, så er veldig fornøyd. Håper noen kan få rapportert for meg til riktig person.



Så flink du har vært. Jeg kan godt sende pm for deg. Den skal sendes til Ninoz, ikke sant? (bare så jeg ikke gjør noe helt feil)
 
Det er lagleder som skal ha denne infoen, altså ozonia. Har sendt meldingen videre til henne!
 
skal resultatet sendes til mariusmor eller holder det at innlegget i veietråden er oppdatert?
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
skal resultatet sendes til mariusmor eller holder det at innlegget i veietråden er oppdatert?


Åh, jeg har ikke sendt pm...? 
 


supernint skrev:
Vi er uten nett... Første gang jeg prøver med mobilen. Får ikke til å oppdatere veietråden skikkelig. Kunne noen sendt pm for meg samt regnet ut prosent. Forrige uke 83,5. Denne uka 81,9. Nedgang på 1,6 kg. Veide meg nå i ettermiddag, så er veldig fornøyd. Håper noen kan få rapportert for meg til riktig person.


Det er helt fantastisk!! 

Jeg tror % din da blir 1,92? (rundet opp fra 1.916......)
 
Det er ozonia som er lagleder som skal ha alle veieresultatene. Vil tro det holder å oppdatere innlegget i veietråden. Det er det jeg har gjort også!
 

Nå har jeg oppdatert innlegget mitt i veietråden, sendt veiemelding til Ninoz og til ozonia (siste for både meg og supernint)
Så da håper jeg alt er i orden hehe
 
Tusen takk for hjelpen jenter. Da krysser vi fingrene for at rødt lag vinner:)
 
Vi vinner stort denne uka :)

Snik inne på grønt, så ser dere :P
 


©Smartass skrev:
Vi vinner stort denne uka :)

Snik inne på grønt, så ser dere :P


Hvor er Ozonia?

Er det ikke kl. 20 lagresultatet skal sendes?
 
Var visst ikke skrevet frist i reglene denne gangen, men var noen som ønsket kl 21 pga legging av unger.... Jeg har fått fra grønt lag, venter på rødt....
 
Gratulerer med seier!! kjempebra jenter!!
Til tross for oppgang på meg vannt vi likevel!! bra jobba!!!
Jeg er såå glad jeg fortsatt er med...Skal skjerpe meg skikkelig nå, og få en fiin nedgang neste fredag=)
 
Jaaaa, gratulerer til OSS!!!

Hva skjedde med Ozonia? Hun er vel ikke ute?
Vi hadde jo ingen tidsfrist fastsatt, og hun kom kl.22..
Vi må sette et klokkeslett til neste gang og kommende uker.
:)
 
jeg og lurer på hva som skjer med laglederen vår?
Har ikke lest reglene enda jeg da...men om det ikke står noe om klokkeslett og frist der, så kan hun vel ikke være ute?

Hvordan har helga gått hos dere da?
Her har jeg klart meg ganske så bra..tok en pausedag med jillian igår..det var faktisk veldig godt, hehe....men idag er det påan igjen...i tillegg til 30 day shred skal jeg teste ut en ny video jeg lasta ned av jillian igår..gleder meg til å teste den ut...

Ble litt sjokolade igår...men bare litt...så er veldig fornøyd med det!
Kjenner jeg MÅ være utrolig flink uka som kommer nå...For neste helg er eneste helga i hele mai det ikke skjer noe..satt og så litt på kalenderen, og utenom første helga i mai skjer det noe hver eneste helg i hele mai(bursdager,konfirmasjon+17mai) Så det blir en hard måned tror jeg! Men skal være sterk, og håpe jeg kommer meg greit gjennom det, uten å ta heelt av, hehe
 
Back
Topp