RÅSA MUFFIN!!!

SuperBerta

Glad i forumet
GRATULERER!!!!!!!![;)]

hva da?

Hun har fått ny ticker...............................[:D]

[:)] gratulerer

Gratulerer supermasse
Nå blir det jaggu fullt hjemme hos dere [;)][:D]

Hadde en liten mistanke her en dag pga. noe som sto på FB,
men det gikk i glemmeboka...[;)]

ORIGINAL: Nøste77

Gratulerer supermasse

Ååh? Jasså? Hehe..
Jeg har ikke visst det selv før på morran i dag da [8D] Hadde svaaaak test for litt over en uke siden, men tok den for å være negativ da jeg fikk negativ ett par dager etter [:)][:)]

MEN .. det er VELDIG hemmelig på face osv enda asså! Der skal det ikke stå noen ting før 12 uker [:)]

Takk for gratulasjonene [:D]

Gratulerer så masse. Såg ett innlegg på generell for ei stund siden. Men har ikke villet si noe bare sånn i tilfelle siden du ikke var helt sikker.[:D] Hihi.Da blir terminen?

Gratulerer [:D][:D]

ORIGINAL: ajasto

Gratulerer så masse. Såg ett innlegg på generell for ei stund siden. Men har ikke villet si noe bare sånn i tilfelle siden du ikke var helt sikker.[:D] Hihi.Da blir terminen?

Hihi ja! Da var jeg IKKE sikker, og la det litt fra meg fordi jeg fikk to negative etter det. Men så kom ikke mensen og da måtte jeg jo teste med en gang [8D] Terminen er da 30. august .. håper det blir i august også [8D]

Tusen takk søtinger [:D]

Gratulerer[:D] (Trodde først det var pga det som sto på facebook - gratulerer med det også[:)]).

ORIGINAL: Elimor

Gratulerer[:D] (Trodde først det var pga det som sto på facebook - gratulerer med det også[:)]).

Tusen takk [:D]
Hva tenker du på? Forlovelse? [:)]

Oi, skal si det blir folksomt hos dere etter hvert - så koselig, og gratulerer kjempemasse - håper du får et fint svangerskap nå da!! [:D]

Så spennende!!!
Gratulerer så masse[:D][:D][:D]

Tusen, tusen tusen takk [:D]

Lenemor ; Joda, det blir mange annenhver helg! Men også veldig kos, de 4 eldste er jo kjempe flinke til å leke og ordne det meste selv. Hjelper nok mye at William er den eneste som bruker bleie og at han forhåpentligvis klarer å slutte i løpet av sommern også [:D][8D]

Takk for det [:D]

oioi. Gratulerer og masse lykke til!

Gratulerer[:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Gratulerer supermasse

Ååh? Jasså? Hehe..
Jeg har ikke visst det selv før på morran i dag da [8D] Hadde svaaaak test for litt over en uke siden, men tok den for å være negativ da jeg fikk negativ ett par dager etter [:)][:)]

MEN .. det er VELDIG hemmelig på face osv enda asså! Der skal det ikke stå noen ting før 12 uker [:)]

Såpass ja....[8D]
Må visst være synsk jeg da [;)]
Men nå skal sant sies; jeg blir fort mistenksom i de baner [8D]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Gratulerer supermasse

Ååh? Jasså? Hehe..

Såpass ja....[8D]
Må visst være synsk jeg da [;)]
Men nå skal sant sies; jeg blir fort mistenksom i de baner [8D]

Skummelt [:o] Hihi!! Neida, artig det da. Om du bare har "følt" det av deg selv [:D][:D][:D]

Back
Topp