RÅD FRA DERE JENTER.....

Cizza03

Forumet er livet
Jeg har nå en 67% stilling...
lurer på om jeg skal søke på en 80% stilling...får jo mere lønn da og det kommer jo godt med.
Men så er det at nå har jeg fri annenvær mandag, fri dag annen vær tirsdag og fri vær torsdag...tenker fram i tid..når vi får baby,og babyen skal bynne i barnehagen så kan vi ha halvstilling..kan ha ungen hjemme vær mandag,annen vær tirsdag og vær torsdag...[:)]

er det da dumt å søke på en større stilling? da må jeg jobbe vær dag,på dagtig...ferdig 17 el 18,da er det jo leggetid for barn...

jeg tenker laaaangt frem i tid...hmmm...hva ville dere gjordt??
vi klarer oss akkurat med den stillingen jeg har nå...så kan jeg jobbe ekstra i en bi jobb ved siden av hvor jeg selv bestemmer når det passer å jobbe..

jeeeeeg trenger RÅD[;)] tenker kansje det er dumt å skifte jobb nå når vi holder på med prøverør eller????

HMMMMMMMMMMMMMMM[:D][:D][:D][:D]

det er jo en fordel med mere jobb då selvfølgelig

eg ville nok ha søkt på den og heller hatt barnet hjemme de dagene en har fri........[:D]

Med tanke på mammaperm så hjelper det jo endel å gå opp i stilling da. Og hvis du føler at du trenger mer fri når barnet blir større, så finnes det jo muligheter for å søke seg ned noen prosenter (eventuelt som en permisjon i ett år?)

Takktakk[;)]
jo jeg tenkte litt som dere oxo da[;)] og dere har jo rett,det blir mer penger både før,etter og under permisjonen..
nei,har ikke fått den enda,men håper på det da[;)]
kan søke om permisjon,for den jobben jeg har er på et kjøpesenter utenfor sentrum og den andre jobben er i sentrum..[;)]

takk for gode råd,kjekt med ekstra penger[;)]

Hei Cizzyen! Jeg var/er i akkurat samme situasjon. Jobbet i en 60% stilling rem til februar/mars, da ba jeg om høyere stilling for hvis man har 60% stilling og skal ha full mamma perm får man jo kun ca. 40% lønn så jeg valgte å øke stillingen min. Når du da er ferdig med mamma perm kan du gå ned i stilling igjen [:)]

Jeg tenkte som så, at EN dag må jeg jo klare å bli gravid og da kommer det godt med med litt mer mammaperm.

Håper du finner ut av hva du vil!

ORIGINAL: MissSunshine

Med tanke på mammaperm så hjelper det jo endel å gå opp i stilling da. Og hvis du føler at du trenger mer fri når barnet blir større, så finnes det jo muligheter for å søke seg ned noen prosenter (eventuelt som en permisjon i ett år?)

ja du sier noe der da[;)] må jo søke når man finner noe,er ikke mange jobber med store stillinger lenger..

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp